Bestaan die dingen nog?quote:Op maandag 7 juli 2025 07:11 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Als ik een dvd speler verkoop, dan mag men verwachten dat ik de dvd eruit heb gehaald
quote:Op maandag 7 juli 2025 06:55 schreef Hiddendoe het volgende:
Moest meteen hier aan denken.
Bekijk deze YouTube-video
Kan me d'r deels wel in vinden. Met name dat meerijdenquote:Op maandag 7 juli 2025 06:33 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Was je vroeger een jongen? Dan wilde je en moest je op voetballen!
Ben je kerkelijk? Dan ben je ook voor Israël!
Zelfde culturele achtergrond? Dan gelijk je broeder van een andere moeder helpen bij ruzie! Ongeacht wie er begonnen is.
Woon je hier of daar? Dan ken je die en die wel! Nooit van gehoord? Waarom niet? (Niet interessant!)
Kom je uit dezelfde woonplaats? Dan mogen je collega's vast met jou meerijden als een ander ziek is.
Negentig procent van alle ruzies en onenigheid die ik ooit gehad hebt komen voort uit automatische verwachtingen terwijl ik nooit iets beloofd of interesse getoond heb.
Dat is dus de klacht.
Ik heb laatst ook een DVD speler gekocht, gloedje nieuw zij die. Er zat wel een DVD in van probleemwijkenquote:Op maandag 7 juli 2025 07:11 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Als ik een dvd speler verkoop, dan mag men verwachten dat ik de dvd eruit heb gehaald
Herken mij echt letterlijk in geen enkel puntquote:Op maandag 7 juli 2025 06:33 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Was je vroeger een jongen? Dan wilde je en moest je op voetballen!
Ben je kerkelijk? Dan ben je ook voor Israël!
Zelfde culturele achtergrond? Dan gelijk je broeder van een andere moeder helpen bij ruzie! Ongeacht wie er begonnen is.
Woon je hier of daar? Dan ken je die en die wel! Nooit van gehoord? Waarom niet? (Niet interessant!)
Kom je uit dezelfde woonplaats? Dan mogen je collega's vast met jou meerijden als een ander ziek is.
Negentig procent van alle ruzies en onenigheid die ik ooit gehad hebt komen voort uit automatische verwachtingen terwijl ik nooit iets beloofd of interesse getoond heb.
Dat is dus de klacht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |