abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 6 juli 2025 @ 20:12:59 #1
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_218144128

quote:
Stefania is weer op de markt :9

Zangeres Stefania Liberakakis (22) en GTST-acteur Vincent Visser (24) zijn uit elkaar. Dat nieuws delen ze zondag gezamenlijk op Instagram.

‘Wij hebben besloten uit elkaar te gaan, hoe jammer we dat ook vinden’, schrijft Vincent Visser op zijn Instagram. Ook Stefania Liberakakis deelt het bericht op haar sociale media. ‘We zijn er achter gekomen dat we toch erg verschillend zijn, hoe leuk we elkaar ook vinden’, luidt de verklaring.

De twee hebben het ‘erg leuk gehad samen’, delen ze. ‘Maar voor nu was dit de beste keuze voor ons beiden.’

In oktober bevestigde het koppel hun relatie, nadat er al langere tijd geruchten rondgingen over de romance. Op Instagram deelden ze een foto waarop Visser de zangeres een kus op de wang geeft. Het stel plaatste daar een hartje bij.Op de loper
Visser en Liberakakis deelden veel momenten met elkaar op sociale media. Ook gingen ze vaak samen de loper op, zoals bij het Gouden Televizier-Ring Gala en de première van het nieuwe seizoen van Gooische Vrouwen.

De Grieks-Nederlandse zangeres raakte bekend bij het grote publiek door haar deelname aan het Eurovisie Songfestival in 2021 namens Griekenland. Met het lied Last Dance behaalde ze de tiende plaats. Visser was als acteur onder meer te zien in Goede tijden, slechte tijden. Hij deed vorig jaar ook mee aan het RTL-programma Expeditie Robinson.https://www.ad.nl/show/st(...)CF3-0LiSkKPoemLsY2ug
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  zondag 6 juli 2025 @ 20:28:06 #2
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_218144245
Wel fijn dat ze in goede sfeer uit mekaar zijn gegaan. Positief voor de toekomstige kinderen.
Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
  zondag 6 juli 2025 @ 21:37:46 #3
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_218144932
Geen idee wie beide mensen waren maar die Stefania is zeker de moeite waard even verder op te zoeken :~
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  zondag 6 juli 2025 @ 21:39:59 #4
420862 uitkeringsgenieter
Dat moet in je aard liggen
pi_218144962
Ik zie mogelijkheden
Je bent een waardeloze agent.
  Moderator maandag 7 juli 2025 @ 12:22:11 #5
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_218148199
Afschuwelijk. Wat een heftig nieuws. Ik schrik er ook van. Jeetje.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 7 juli 2025 @ 13:21:37 #6
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_218148658
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  Moderator maandag 7 juli 2025 @ 17:27:56 #7
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_218151004
What can change the nature of a man?
  Moderator dinsdag 15 juli 2025 @ 16:24:29 #8
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_218221190
UPDATE!

Zangeres Stefania is nog steeds 'superverliefd' op ex Vincent Visser

Stefania Liberakakis heeft nog altijd sterke gevoelens voor haar ex-vriend Vincent Visser. "We zijn nog steeds superverliefd op elkaar", vertelde de Grieks-Nederlandse zangeres dinsdag op Yoursafe Radio. Ze hoopt ooit weer samen te zijn met de Goede Tijden, Slechte Tijden-acteur.
Liberakakis en Visser maakten vorige week bekend dat er na negen maanden een einde was gekomen aan hun relatie. De 22-jarige zangeres en presentatrice zegt dat de twee "te verschillend" zijn en dat ze ieder andere behoeftes hebben. "En dat botste dan heel vaak. Dat vinden we ook heel erg zonde." Toch denkt Liberakakis dat zij en Visser voor nu de juiste keuze hebben gemaakt.

De zangeres hoopt dat het in de toekomst weer goed komt als de twee aan zichzelf werken. Ondertussen krijgt Liberakakis ongevraagd talloze berichtjes van geïnteresseerde mannen die met haar willen daten. "Dat is echt niet normaal. Ik snap mannen niet, mijn hele DM zit vol. Alsof ik nu de behoefte heb om met iemand op date te gaan. Tuurlijk niet! Ik zit nog met mijn gedachten bij Vincent."

Liberakakis werd bekend door haar deelname aan het Eurovisie Songfestival van 2021, waarop ze Griekenland vertegenwoordigde en als tiende eindigde. Ze presenteerde daarnaast kinderprogramma's zoals Kids Top 20 en De Faker. Visser was te zien in onder andere Brugklas en De Grote Slijmfilm. Op dit moment speelt de 24-jarige acteur de rol van Valentijn Sanders in Goede Tijden, Slechte Tijden.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')