quote:
Op maandag 7 juli 2025 14:49 schreef golfer het volgende:[..]
@:dutchsuomifan1992
Als dat dus zo is, dan ben ik wel benieuwd wat hij van de docu vond en dan met name over hoe hij zelf in beeld werd gebracht.
Klopt, ik ben het inderdaad. Ik was benieuwd wat de reacties zouden zijn als ik dit over mezelf zou zeggen, zonder te vertellen dat ik het zelf ben

. Een aantal Fok!kers, waaronder
@tong80 dus, wisten al dat ik hier soms post.
Ik vind dat er wel wat minpuntjes vastzitten aan hoe ik in beeld word gebracht, maar over het algemeen ben ik wel tevreden. De minpuntjes: ik vind dat de aandacht niet helemaal eerlijk verdeeld is, en dat ik samen met die stewards van FC Twente verreweg de minste aandacht krijg. De anderen krijgen wel veel aandacht in de serie. Bovendien is er ook op het allerlaatst een stuk over mij uitgeknipt, terwijl het wel de bedoeling was dat dat stuk in de aflevering zou zitten. In de aflevering die ik voor het uitbrengen van de serie kreeg stond ook aangegeven dat dat in de aflevering zou komen, maar om een voor mij onbekende reden is dat niet gebeurd.
Het grote pluspunt is echter dat ik de stukken die wel in de serie te zien zijn over het algemeen heel leuk vind. De korte filmpjes van mij in de serie die de NPO en ik op onze socials hebben geplaatst worden veel bekeken en goed geliket op de socials. In het geval van de NPO komt dat ook een beetje omdat ze op TikTok reclame maken met een filmpje van mij, maar ook de filmpjes die ikzelf op mijn socials plaats krijgen veel aandacht, zonder dat ik er ook maar enigszins reclame voor maak.
De conclusie na deze docuserie: er zijn dingen gebeurd die ik niet zo leuk vond, maar ook zeker dingen die ik heel erg leuk vond. Ik ben blij dat ik een leuke rol speel in de serie. Ik zou het alleen niet nog een keer willen doen. Niet omdat ik het niet leuk vond (ik vond het wel leuk), maar omdat er voor mij best wel veel spanning bij komt kijken. Zeg nooit nooit, maar wat mij betreft is dit ook de laatste keer dat ik iets voor een landelijke tv-zender heb willen. doen. Er komen veel dingen bij zoiets kijken die ik niet gewend ben, maar die wel bij het maken van tv horen. Denk bijvoorbeeld aan dingen zoals voor de camera aan komen fietsen omdat dat bij de opname hoor, dingen opnieuw moeten doen, het contract dat ik moest tekenen en nog wel meer van dat soort dingen.. Dat icm met de spanning die er voor mij bij het maken van zo'n serie komt kijken en het feit dat mijn vader veel dingen voor deze docuserie moest regelen (het contact met de documentairemakers ging via hem, want ik kreeg er ivm mijn autisme veel te veel stress van om dit zelf te doen) hebben mij laten beslissen om dit niet meer te doen. Ik sta wel open voor dingen zoals interviews voor de regionale tv, voor de radio (lokaal, nationaal, het maakt niet uit), voor de krant, podcasts en dat soort dingen..