Daar krijg je een oranje lul van. Ook niet optimaal.quote:Op zondag 6 juli 2025 18:12 schreef SebbeSwensje het volgende:
Jullie begrijpen deze klacht niet en denken: "waarom eet die man geen paprikachips als hij spice wil?"
Ik krijg van Ava Max een oranje lulquote:Op zondag 6 juli 2025 18:41 schreef YoopY het volgende:
[..]
Daar krijg je een oranje lul van. Ook niet optimaal.
Wat is dat?quote:Op zondag 6 juli 2025 18:43 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik krijg van Ava Max een oranje lul
Maar wel lekker. Weet jij waar ik zakjes ghost pepper oil vandaan haal?quote:
Ik woon in België.. wij hebben niet eens pepper oil, laat staan ghost pepper oilquote:Op maandag 7 juli 2025 08:04 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Maar wel lekker. Weet jij waar ik zakjes ghost pepper oil vandaan haal?
Dan weet ik in elk geval dat ik niet hoef te zoeken in Belgenland, dus toch nog best behulpzaam van je.quote:Op maandag 7 juli 2025 08:18 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik woon in België.. wij hebben niet eens pepper oil, laat staan ghost pepper oil
Eén zo'n zakjes ghost pepper oil staat gelijk aan 5 van die flessenquote:
Als je je smaakpapillen wil verdoven dan kun je er net zo goed Emla crème op smerenquote:Op woensdag 9 juli 2025 05:12 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Eén zo'n zakjes ghost pepper oil staat gelijk aan 5 van die flessen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar koop je dit?quote:
quote:Op woensdag 9 juli 2025 13:42 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Als je je smaakpapillen wil verdoven dan kun je er net zo goed Emla crème op smeren![]()
Bij de pizza pepperoni van de Lidl zit ook zo'n zakje waarvan ik nog minder dan de helft van gebruik omdat je anders een emmer water ernaast moet zetten.Ik meng het ook door mijn Surinaamse peper, dan is het perfect. Zo'n zakjes leeggieten over mijn noodles gaat me ook te ver.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
quote:Op woensdag 9 juli 2025 13:42 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Als je je smaakpapillen wil verdoven dan kun je er net zo goed Emla crème op smeren![]()
Bij de pizza pepperoni van de Lidl zit ook zo'n zakje waarvan ik nog minder dan de helft van gebruik omdat je anders een emmer water ernaast moet zetten.Bij hete pepers moet je ook geen water drinken, maar melk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of een ander zuivelproduct zoals yoghurt.
Of wat brood eten.Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
Ayranquote:Op woensdag 9 juli 2025 13:50 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Bij hete pepers moet je ook geen water drinken, maar melk.
Of een ander zuivelproduct zoals yoghurt.
Of wat brood eten.
Informeer eens bij een Indiase of Chinese toko.quote:Op woensdag 9 juli 2025 13:47 schreef SebbeSwensje het volgende:
Het is aan chatGPT gevraagd en er zijn mogelijkheden. Klacht is hierbij ongegrond verklaard met terugwerkende kracht.
[..]
Waar koop je dit?
[..]
Ik meng het ook door mijn Surinaamse peper, dan is het perfect. Zo'n zakjes leeggieten over mijn noodles gaat me ook te ver.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |