Dat vind ik wel wat voor Abid jaquote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:55 schreef roos94 het volgende:
[..]
Dan krijg je weer gratis warme choco ijs, 2 vliegen in 1 klap
Eg wel, die spreken altijd met een splaakgeblek of noemen random woorden wat nergens op slaat. Met pollen wordt bv handen bedoeldquote:
Nee dus. En ik ben één van die dus ik zal het wel wetenquote:Op zaterdag 5 juli 2025 23:51 schreef Hogwarts het volgende:
[..]
Eg wel, die spreken altijd met een splaakgeblek of noemen random woorden wat nergens op slaat. Met pollen wordt bv handen bedoeld
Je denkt dat je het weet maar dat is niequote:Op zaterdag 5 juli 2025 23:58 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nee dus. En ik ben één van die dus ik zal het wel weten
Andersom is leukerquote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:44 schreef Jahr00n het volgende:
vinger in de keel en daarna vinger in de anjer om alles er weer uit te werken
quote:Op zondag 6 juli 2025 02:48 schreef Hogwarts het volgende:
[..]
Je denkt dat je het weet maar dat is nie
ok Arie Boomsmaquote:Op zaterdag 5 juli 2025 23:13 schreef Invisibli het volgende:
Ik gok op 700kcal per bak?
even een uur knallen in de sportschool en je bent het weer kwijt.
Ik eet weleens zo'n kleinje maar vrijwel nooit zo'n grote bak. Dat komt omdat ik ze niet koop, want ik eet die grote ook anders in 2x op.
Eens per maand moet wel kunnen maar wekelijks zal zonder goede beweging wel voor verdikking zorgen.
Ne Sjuupkequote:Op zondag 6 juli 2025 01:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
Enige pint dat ik ken:[ afbeelding ]
Al eet ik ze dagelijks, dan zou ik er nog niks van merken.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 23:13 schreef Invisibli het volgende:
Ik eet weleens zo'n kleinje maar vrijwel nooit zo'n grote bak. Dat komt omdat ik ze niet koop, want ik eet die grote ook anders in 2x op.
Eens per maand moet wel kunnen maar wekelijks zal zonder goede beweging wel voor verdikking zorgen.
denk eerder 1200quote:Op zaterdag 5 juli 2025 23:13 schreef Invisibli het volgende:
En daarna een trillende tandenborstel in de reet om de G spot te rakenquote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:44 schreef Jahr00n het volgende:
vinger in de keel en daarna vinger in de anjer om alles er weer uit te werken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |