"Ik voel geen verschil" dat is een goeiequote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:08 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Ik doe altijd zo als ze dit aan mij vragen en dan mag daarna altijd gelijk doorlopen
[ afbeelding ]
Dat noemt men een negatief stereotypequote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:08 schreef Marsenal het volgende:
Ja je bent toch een zwarte, of niet dan? Je kan niet door de Albert Heijn lopen met zo'n huidskleur en dan verbaasd doen als ze je voor dief uitmaken.
Verzonnen topic. TS koopt nooit komkommers, is veel te bang om voor een homo te worden aangezien.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:05 schreef SuperNeger het volgende:
Waarom vraag je het aan mij? Jij werkt hier toch?
Af en toe zitten de normale komkommers ook in plastic en dat autistische 30-40 jarige vrouwtje dat dan altijd in constante paniek zenuwachtig die controles uit zit te voeren vraagt dit dan altijd aan mij. Ik zit haar altijd te fucken door te zeggen van "Oh oh dat weet ik niet meer wat staat er op de bon?" En van "zullen we er anders samen ff snel naartoe lopen om ze te vergelijken?". Echt wat een domme vraag. Je kan toch zien op de bon dat ik komkommer heb aangeslagen. Je zit iemand gewoon super maar dan ook super onbeschoft eigenlijk voor dief uit te maken.
Klacht: Een klant wordt niet meer als gast gezien in de moderne maatschappij
Komkommers in je reet is gevaarlijk, kunnen afbrekenquote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:49 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Verzonnen topic. TS koopt nooit komkommers, is veel te bang om voor een homo te worden aangezien.
Ah, een deskundige aan het woord.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:53 schreef Hogwarts het volgende:
[..]
Komkommers in je reet is gevaarlijk, kunnen afbreken
Nee joh gekkie maar die reactie was natuurlijk wel te verwachtenquote:
O ja joh? Wrom dan?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:55 schreef Hogwarts het volgende:
[..]
Nee joh gekkie maar die reactie was natuurlijk wel te verwachten
Ooit wel ja. Maar sinds de mens besloot dat fruit en groenten er glanzend en vlekkeloos uit moesten zien, is een echte biologische appel een onooglijk gerimpeld, bruin geworden en wormstekig stukje fruit notdone.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:27 schreef SebbeSwensje het volgende:
Komkommers zijn toch bij voorbaat al biologisch?
Vroeger kregen we nog een zakje voor de hele week, tegenwoordig mag je maar 1 stukje pakken per dag en de maandag wordt er niet geleverd. Vrijdag ben ik vrij.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:45 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ooit wel ja. Maar sinds de mens besloot dat fruit en groenten er glanzend en vlekkeloos uit moesten zien, is een echte biologische appel een onooglijk gerimpeld, bruin geworden en wormstekig stukje fruit notdone.
De consument wil helder gekleurde appels, gave aardbeien, goedgevormde peren enz.
Waar heb jij het nou weer over?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:47 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Vroeger kregen we nog een zakje voor de hele week, tegenwoordig mag je maar 1 stukje pakken per dag en de maandag wordt er niet geleverd. Vrijdag ben ik vrij.
Over het fruit en de Amsterdamse mentaliteit.quote:
Komkommers zijn ook afbreekbaar, geduld is een schone zaak.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:53 schreef Hogwarts het volgende:
[..]
Komkommers in je reet is gevaarlijk, kunnen afbreken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |