Dat zegt hij ook niet.quote:
quote:
14 euro welquote:
Dat klopt gewoon hoor. Ze verlaten de pan. Gaan verder weg, reizen ergens anders heen.quote:
7 euro voor 500 gram, dat maakt 14 euro voor een kilo.quote:
Hij zit waarschijnlijk te zuipen al zo vroeg omdat het zaterdagmiddag is. En dat moet de orde bewaken hier.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 16:47 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
7 euro voor 500 gram, dat maakt 14 euro voor een kilo.
14 x 2,20371 = 30,85194 - afgerond 30 gulden 85 guldencent voor een kilo rundergehakt.
Het is inherent aan het menselijk bestaan om fouten te maken.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 16:49 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Hij zit waarschijnlijk te zuipen al zo vroeg omdat het zaterdagmiddag is. En dat moet de orde bewaken hier.
Hij heeft een voorbeeldfunctiequote:Op zaterdag 5 juli 2025 16:49 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Het is inherent aan het menselijk bestaan om fouten te maken.
Ja maar die zit hier niet vlakbij en dan moet je volgens mij gelijk een paar kilo halen om goedkoper uit te zijn en dan moet ik plannen en zoquote:Op zaterdag 5 juli 2025 16:54 schreef Hyaenidae het volgende:
Gewoon bij de slager halen dan toch, nog betere kwaliteit ook.
Vlees kopen in de supermarkt echt gadverdamme hoe smerig kun je zijn![]()
Je vergeet dat ik als mod de editgeschiedenis gewoon kan zienquote:Op zaterdag 5 juli 2025 16:49 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Hij zit waarschijnlijk te zuipen al zo vroeg omdat het zaterdagmiddag is. En dat moet de orde bewaken hier.
Iedereen komt er gewoon mee weg hoor.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:04 schreef gers het volgende:
Daarom ook zelfscan, zolang je wit bent kom je er mee weg.
Kan niet, mannen moeten elke dag vlees eten voor een goede gezondheid.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:05 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Nou dan word je toch zo'n vega mongooltje
Dan ga je toch lekker zelf jagen, 'Robin Hood'.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:15 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Kan niet, mannen moeten elke dag vlees eten voor een goede gezondheid.
Mag niet dat is tegen de wetquote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:34 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Dan ga je toch lekker zelf jagen, 'Robin Hood'.
Als vrouwen van jong af aan ieder dag een liter melk drinken, zouden ze dan ook van die grote uiers ontwikkelen denk je?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:15 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Kan niet, mannen moeten elke dag vlees eten voor een goede gezondheid.
Wahaha, in je andere (inmiddels terecht gesloten) topic deed je diverse zielige pogingen om de wet te omzeilen of te overtreden.quote:
Volgens mij is dat meer genetisch bepaald.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:39 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
Als vrouwen van jong af aan ieder dag een liter melk drinken, zouden ze dan ook van die grote uiers ontwikkelen denk je?
Ik kaartte op ludieke wijze een discussie aan over graaiflatie (bedrijven die zich schuldig maken aan onredelijke prijsverhogingen). Maar blijkbaar zijn deze bedrijven het slachtoffer en ben ik de boef.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:39 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Wahaha, in je andere (inmiddels terecht gesloten) topic deed je diverse zielige pogingen om de wet te omzeilen of te overtreden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |