abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219662045
Ik kende een bekende influencer in de vorm van ik heb haar weleens online gezien.

Op een dag stelde iemand op werk zich voor met dezelfde voornaam. Ik heb haar niet herkend. Pas toen later in de groepschat dacht ik OH JA ZIJ iS HET

_O-
  maandag 29 december 2025 @ 21:43:53 #252
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_219662149
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 21:40 schreef JessicaOpDoorreis het volgende:
Ik kende een bekende influencer in de vorm van ik heb haar weleens online gezien.

Op een dag stelde iemand op werk zich voor met dezelfde voornaam. Ik heb haar niet herkend. Pas toen later in de groepschat dacht ik OH JA ZIJ iS HET

_O-
Zo veel make-up en filters dat ze online niet meer op zichzelf lijkt. _O-
  maandag 29 december 2025 @ 21:51:03 #253
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_219662388
Hou het niet bij maar dit jaar zat ik naast Rick Broers in de trein :') Was wel grappig ofzo met zn pokemon oorbellen xD
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  maandag 29 december 2025 @ 21:56:11 #254
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_219662524
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 21:40 schreef JessicaOpDoorreis het volgende:

_O-
Ik ben heel slecht in gezichten.

Jaren terug in een Shell tankstation in Nijmegen in de lange rij voor de kassa in gesprek geraakt met de persoon voor mij over gehoor (had toen door een flinke verkoudheid een oor dicht zitten waardoor ik aan die kant slecht hoorde.

En die man vertelde daarop uitgebreid hoe belangrijk gehoor voor hem was en zo.

Op een gegeven moment rekende hij af en ging weg, en toen ik aan de beurt was vroeg de medewerker aan mij of ik wist wie die man was :D

Ik had werkelijk geen idee.
Bleek Frank Boeijen te zijn :D _O-

Dat verklaarde meteen zijn rare ietwat geïrriteerde houding, omdat ik hem niet herkend had :')
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  maandag 29 december 2025 @ 22:15:04 #255
208890 June.
Seriously?
pi_219663016
In het ziekenhuis wel eens wat BN'ers in benarde posities op de SEH (waar ik uiteraard niet verder over kan uitwijden :9 ).

In het wild weinig. Douwe Bob een keer in een tassenwinkel in Rotterdam.
Shine bright like a diamond.
pi_219714046
quote:
1s.gif Op maandag 29 december 2025 21:43 schreef Eightyone het volgende:

[..]
Oh dat verklaart een hoop!

Het is trouwens uhmm zal ik maar niet zeggen maar dat is wel iemand die naast influencer zijn ook nog fulltime werkt _O-
pi_219718890
quote:
1s.gif Op maandag 29 december 2025 21:43 schreef Eightyone het volgende:

[..]
Dat had een zus van me een keer tijdens nachtdienst. Ze dacht dat er een nieuwe collega was, maar het was een bekende, die door de spoedoperatie geen tijd had voor de uitgebreide make-up. Daar heb ik wel een hekel aan dat je er een soort masker van maakt om er echt anders uit te zien op gewone werkdagen.

In de jaren 90 zag ik tijdens een midweekje weg iemand die tijdens een gesprekje snel haar verrassing onderdrukte dat ik haar niet kende. Ze zei desgevraagd actrice te zijn, maar ik kijk vrijwel nooit tv en ken dus maar weinig bekende Nederlanders. Ze was helemaal gewoon qua uiterlijk en gedrag, totaal geen capsones. Vroeg me later af of ze mss van tv bekend was en keek bij m'n moeder in de tv-gids. Daar stond ze inderdaad in: Jette van der Meij.

In de bibliotheek zag ik Vincent Bijlo die ik van de krantencolumn kende en Renate Dorrestein die ik als auteur kende. Je kan zien dat hij zichzelf nooit ziet: in het echt oogt hij wat grof gebouwd qua postuur en motoriek. Daar zit hij helemaal niet mee. Enerzijds niet omdat hij gewoon zo is en anderzijds omdat het hem een beetje ontgaat.
pi_219726194
Een treinrit met Rob Kamphues en een paar van z’n matties of crew in dezelfde coupé, wat een verschrikkelijke kwal is dat.
In de rij op het vliegveld in Barcelona stonden Frank Rijkaard en Herman Koch samen vlak voor me.
Voormalig schaatser Jan Bols (uit het tijdperk Ard en Keessie) is een jeugdvriend van mijn vader, dus we gingen vroeger regelmatig even buurten in z’n sportzaak als we daar in de buurt waren. Ik hoopte altijd dat Gerard Kemkers er dan toevallig ook zou zijn, want Jan onderhield de schaatsen van Gerard.
pi_219729496
Oh ja, ik hing vroeger nog wel eens aan de bar met Ronald Giphart, leuke kerel, jammer dat z’n vreselijke maatje Jerry Goossens er ook altijd bij was, gelukkig had die meestal meer aandacht voor de jongere meisjes. In dat cafe stond acteur Guido Pollemans (van New Kids) achter de bar, hij was toen alleen nog maar bekend van een reclamefilmpje.
In Stairway to Heaven zag ik toenmalige eigenaar Henk Westbroek ook regelmatig, nooit echt mee gepraat op wat vriendelijk groeten na. Toni Peroni heeft nog eens een avond geprobeerd me te versieren, mijn toenmalige partner heeft het geamuseerd zitten aanschouwen.
Op straat in Utrecht kwam ik regelmatig Dick Bruna op z’n fiets tegen.
pi_219729524
Ik breng tegenwoordig heel veel ouderparticipatie-ochtenden door met Huub Smit, ook een New Kids acteur. Hij is nog vaker high dan ik. :')
-nee-
  zaterdag 3 januari 2026 @ 11:28:42 #261
454910 Richard_Batsbak
Niemand komt aan Maaskantje!
pi_219730055
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 januari 2026 10:42 schreef Marsenal het volgende:
Ik breng tegenwoordig heel veel ouderparticipatie-ochtenden door met Huub Smit, ook een New Kids acteur. Hij is nog vaker high dan ik. :')
Ja of nie?
Zonne grote vuurbal, jonguh! BAM!
pi_219730535
quote:
6s.gif Op zaterdag 3 januari 2026 11:28 schreef Richard_Batsbak het volgende:

[..]
Ja of nie?
:D
-nee-
pi_219734308
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2025 23:56 schreef Forumtijger het volgende:
Heb jij in je leven wel eens bekende mensen ontmoet, of zijn er misschien zelfs bekende personen binnen jouw familie? Om het even of je langs ze heen bent gelopen, ze in dezelfde ruimte waren als jij, je er mee op de foto bent geweest, of ze zelfs nog gesproken heb?
Een oude voetbalscout is de vader van een aangetrouwde tante.
Een neef van mijn vader zijn zoon is hoogleraar in Amerika.
Voor mijn werk komen er veel bekende mensen, vaak vanuit de overheid, op gesprek ja.
Ik zag een keer Ronald de Boer bij een tankstation. Hij ging tanken en kocht bloemen. Dat bleek later voor zijn huidige vrouw te zijn.
Winston Bogarde die uit de snacky kwam.
pi_219735021
Ik vergeet er bijna nog eentje. Een jaar of 15 geleden liep ik stage op de financiële administratie van een klein evenementenbureau in Amsterdam (organiseerde voornamelijk bedrijfsuitjes). De eigenaar (en ook dus mijn stagebegeleider) van dat bureau was af en toe wel eens laat binnen, maar hij was DJ als hobby en draaide wel eens in wat lokale clubs. Nou stuitte ik laatst bij puur toeval weer op de site van dat bureautje en het team stond er op met foto's, waaronder nog steeds dezelfde eigenaar. Toen pas besefte ik me dat mijn stagebegeleider van destijds Sander van Kriss Kross Amsterdam was :D
pi_219739585
Een paar weken geleden belandde ik met mijn zus op de afterparty van het Haags Popfestival. Op de dansvloer op een gegeven moment ook Marcel Veenendaal (DI-RECT) en Scott Beekhuizen (Prins S.en De Geit, die zie ik wel vaker omdat hij ook werk doet voor het theatergezelschap waar ik werk), het heerschap in zijn trenchcoat met zonnebril op waar mijn zus en ik om gnuifden bleek één der leden van Son Mieux :o.
  zaterdag 3 januari 2026 @ 23:14:29 #266
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_219739668
regelmatig als ik naar een concert ging :?
pi_219742316
In de begindagen van Di-rect liep ik een keer hun drummer(tje) zowat omver, ik zag ‘m echt niet, ik zag vlak erna een sliert pubermeisjes achter hem aan gaan. Over het paard getild kutjoch was het trouwens, met z’n pa erbij :X
pi_219746571
Ik heb hen niet persoonlijk ontmoet, maar wel regelmatig gezien. Destijds werkte ik naast Hotel Van der Valk in Houten, waar vaak bekende mensen verbleven zoals GTST acteurs en voetbalelftallen die daar overnachtten voordat ze tegen FC Utrecht speelden. Ik heb onder anderen De Boer, Koeman, John Williams en nog veel anderen voorbij zien komen. In Zeist heb ik ook een keer Van Gaal zien rijden, hij was vermoedelijk op weg naar de training van het Nederlands elftal want dat vindt altijd in Zeist plaats. Ik woon daar vlakbij.

Foeke Booy woonde vroeger in mijn straat toen ik nog in Houten woonde. Ik heb hem regelmatig begroet wanneer hij met zijn hond wandelde.

[ Bericht 7% gewijzigd door -Deluzion- op 04-01-2026 20:11:35 ]
Graag verwijderen
pi_219748003
Louis van Gaal. Recht voor mn neus, in de VIP tribune. Hand geschud en handtekening gekregen. 25 jaar geleden ofzo.
  zondag 4 januari 2026 @ 23:25:04 #270
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_219748060
Bridget Maasland in een koffiezaak rug aan rug mee gezeten
Alleen geluisterd naar wat ze met haar ouders besprak
Blij dat ze weer weg ging
pi_219748414
Waar ik woon kom ik veel celebs tegen (gewoon op straat, of bij de appie/etos of zo), maar ik spreek ze nooit aan want die willen ook 'normaal' kunnen zijn denk ik dan dus durf ik niet.

Toen ik Sjaak Swart zag zitten moest ik me wel verschrikkelijk inhouden om niet om een foto te vragen. :X

Vraagje aan degenen die wel een praatje maken: reageren ze meestal positief, of merk je irritatie of zo?
pi_219748550
Voor mijn oude werk regelmatig met bn’ers contact gehad. Van muziek, tv tot sport en influencers. 2 personen zijn mij na bijna 10 jaar nog altijd bijgebleven.

Andre Hazes, echt een leuke gezellige vent, oprecht geïnteresseerd en nam gewoon de tijd voor anderen.

Monique Hendrix, wellicht die dag met het verkeerde been uit bed gestapt, want wat een onaardig chagrijn was dat zeg.

Beide natuurlijk persoonlijke moment opnames.
  maandag 5 januari 2026 @ 06:00:45 #273
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_219748554
quote:
6s.gif Op zondag 4 januari 2026 23:25 schreef ikweethetookniet het volgende:
Bridget Maasland in een koffiezaak rug aan rug mee gezeten
Alleen geluisterd naar wat ze met haar ouders besprak
Blij dat ze weer weg ging
Was ze zo vreselijk?
  maandag 5 januari 2026 @ 06:56:33 #274
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_219748608
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2025 23:59 schreef Moonversion het volgende:
Ik heb wel eens met Katja Schuurman in het bubbelbad gezeten :@
Ik werkte jaren terug in een café wat meestal echt heel rustig was. Ik stond op een dooie zondagavond in m'n eentje te werken toen opeens random Katja Schuurman wat kwam drinken. Nou ja op zich niet heel boeiend. Maar op de een of andere manier hebben mensen het door zitten appen ofzo. Binnen een half uur stond echt de hele kroeg afgeladen vol met mensen. Ook helemaal niet het normale publiek wat in die kroeg kwam. De meeste kwamen niet eens wat bestellen dus ik kon het nog net bolwerken in me uppie. Na een tijdje ging ze weer weg en de hele meute liep er gewoon achteraan :') Lijkt mij echt vervelend als je zo bekend bent. Een collega van me had er ook echt nog een artikel over gevonden in een of ander roddel blaadje.
pi_219751623
Ik heb jaren min of meer om de hoek van Bert Visscher gewoond en zat daar ook op school. Zag hem wel eens , maar verder geen aandacht aan besteed.
Arjen Robben ook wel eens gezien, aardige gast .. maar ook verder met rust gelaten.
India, ga er na toe!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')