Zo veel make-up en filters dat ze online niet meer op zichzelf lijkt.quote:Op maandag 29 december 2025 21:40 schreef JessicaOpDoorreis het volgende:
Ik kende een bekende influencer in de vorm van ik heb haar weleens online gezien.
Op een dag stelde iemand op werk zich voor met dezelfde voornaam. Ik heb haar niet herkend. Pas toen later in de groepschat dacht ik OH JA ZIJ iS HET
Ik ben heel slecht in gezichten.quote:Op maandag 29 december 2025 21:40 schreef JessicaOpDoorreis het volgende:
Ik kende een bekende influencer in de vorm van ik heb haar weleens online gezien.
Op een dag stelde iemand op werk zich voor met dezelfde voornaam. Ik heb haar niet herkend. Pas toen later in de groepschat dacht ik OH JA ZIJ iS HET
Oh dat verklaart een hoop!quote:Op maandag 29 december 2025 21:43 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Zo veel make-up en filters dat ze online niet meer op zichzelf lijkt.
Dat had een zus van me een keer tijdens nachtdienst. Ze dacht dat er een nieuwe collega was, maar het was een bekende, die door de spoedoperatie geen tijd had voor de uitgebreide make-up. Daar heb ik wel een hekel aan dat je er een soort masker van maakt om er echt anders uit te zien op gewone werkdagen.quote:Op maandag 29 december 2025 21:43 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Zo veel make-up en filters dat ze online niet meer op zichzelf lijkt.
Ja of nie?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 10:42 schreef Marsenal het volgende:
Ik breng tegenwoordig heel veel ouderparticipatie-ochtenden door met Huub Smit, ook een New Kids acteur. Hij is nog vaker high dan ik.
Een oude voetbalscout is de vader van een aangetrouwde tante.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 23:56 schreef Forumtijger het volgende:
Heb jij in je leven wel eens bekende mensen ontmoet, of zijn er misschien zelfs bekende personen binnen jouw familie? Om het even of je langs ze heen bent gelopen, ze in dezelfde ruimte waren als jij, je er mee op de foto bent geweest, of ze zelfs nog gesproken heb?
Was ze zo vreselijk?quote:Op zondag 4 januari 2026 23:25 schreef ikweethetookniet het volgende:
Bridget Maasland in een koffiezaak rug aan rug mee gezeten
Alleen geluisterd naar wat ze met haar ouders besprak
Blij dat ze weer weg ging
Ik werkte jaren terug in een café wat meestal echt heel rustig was. Ik stond op een dooie zondagavond in m'n eentje te werken toen opeens random Katja Schuurman wat kwam drinken. Nou ja op zich niet heel boeiend. Maar op de een of andere manier hebben mensen het door zitten appen ofzo. Binnen een half uur stond echt de hele kroeg afgeladen vol met mensen. Ook helemaal niet het normale publiek wat in die kroeg kwam. De meeste kwamen niet eens wat bestellen dus ik kon het nog net bolwerken in me uppie. Na een tijdje ging ze weer weg en de hele meute liep er gewoon achteraanquote:Op vrijdag 4 juli 2025 23:59 schreef Moonversion het volgende:
Ik heb wel eens met Katja Schuurman in het bubbelbad gezeten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |