* De Voorzitter gaat op het podium staan en vraagt de aandacht
Pluisje en Asschen, komen jullie even naar voren?
*klapklapklapklapklap* woehoe bis bis bis whoehoe *klapklapklapklapklap*
* Bij Asschen en Pluisje worden medailles opgespeld

Voortaan mogen jullie deze altijd dragen wanneer jullie dat willen. In het stadion van FC Fok worden jullie foto's ook opgehangen in de Walk of Fame en zullen jullie foto's voor elke wedstrijd op het grote scherm worden vertoond. Daarnaast krijgen jullie elk een VIP-box in het stadion.
Hartelijk Gefeliciteerd
Alleen die medailles zijn wel oerlelijk hoor volgens mij vloekt dat bij Pluisjes kanariegele jurk
en bij Asschen honingblonde haar, had je ze niet beter knaloranje kunnen maken?
quote:
Op maandag 24 februari 2003 00:28 schreef Bar_the_Grey het volgende:
*Huilt tranen vam ontroering
speech? nou ja.. uhm...
ahum..
Het is al een tijd geleden dat ik mijzelf trainer van Fcfok mocht noemen, maar de herinneringen staan mij nog steeds vers in het geheugen.
Een stel enthousiaste jonge spelers begonnen dit elftal, en groeide uit tot een topelftal om rekening mee te houden.
Ik ben trots en vereerd met deze onderscheiding, en zal alles doen om de club levend en op topnivo te houden.
* Asschen_sukar strijkt een keer over zijn onderscheiding, en stapt naar achter om ruimte te maken voor Pluisje
quote:Gejuich !!!
Op maandag 24 februari 2003 11:17 schreef Asschen_sukar het volgende:ontroerd staat er blosende valheru op het podium....
speech? nou ja.. uhm...
ahum..
Het is al een tijd geleden dat ik mijzelf trainer van Fcfok mocht noemen, maar de herinneringen staan mij nog steeds vers in het geheugen.
Een stel enthousiaste jonge spelers begonnen dit elftal, en groeide uit tot een topelftal om rekening mee te houden.Ik ben trots en vereerd met deze onderscheiding, en zal alles doen om de club levend en op topnivo te houden.
* Asschen_sukar strijkt een keer over zijn onderscheiding, en stapt naar achter om ruimte te maken voor Pluisje
Tegenstander: NACDA
Speeldatum: 24 feb.
Vermoedelijke speelsysteem: 4-3-3
Verslag:
NACDA is bezig aan een slechte reeks, in de voorbije weken is het gezakt van plaats 4 naar 7. Trainer Henk ten Advocate zit met zijn handen in het haar. NACDA is enkele malen het dupe geweest van scheidsrechterlijke dwalingen. Hierdoor voelt de ploeg zich onrecht aangedaan en is het een nog hechtere eenheid gesmeed. De ervaren trainer gebruikte ook de financiele onrust binnen de club en het chaotisch managementbestuur om de groep scherp te houden. De laatste wedstrijd die het speelde was uit bij VSP en dar hield de ploeg dapper stand en ging maar net ten onder met 1-0. NACDA is thuis echter op zijn allerbest, niet voor niets is het thuis dit seizoen vrijwel onverslaanbaar. Het speelt fris en aanvallend voetbal. VSP en Ajakkus hebben hier punten laten liggen en als FC Fok niet oppast gaat ons dat ook overkomen. A. Schreeuwer is de meest invloedrijke en belangrijkste speler van dit team. Een echte ouderwetse spelbepaler die vanaf links naar het centrum trekt en in het gat opduikt dat Engelaariekoek achterlaat als die naar de spits doorschuift.A. Schreeuwer is gevreest voor zijn inteligente paasjes binnendoor en over de verdediging heen. Lukt het ons het spel van A. Schreeuwer te ontregelen dan hebben we NACDA aardig in de tang, maar dit is gemakkelijker gezegd dan gedaan. Dit wordt nog een harde noot om te kraken.
Vermoedelijke opstelling:
Goal: G. Bobass
Linksback: N. Goedelj
Linker centrale Verdediger: R. Pampers
Rechter centrale Verdediger: M. Penning
Rechtsback: J. Coolin
Linkshalf: A. Schreuder
Centrale Middenvelder: O. Engelaariekoek
Rechtshalf: C. Feeher
Linksbuiten: K. Sonbob
Centrum Spits: B. Van den Eende
Rechtsbuiten: A. Boessaboen
quote:Hoe is de opstelling ??
Op maandag 24 februari 2003 12:08 schreef Bar_the_Grey het volgende:
vandaag moet er weer gevoetbalt worden, maar na de ontroerende speeche en plechtigheden, lijkt het me duidelijk dat we alles gaan geven tegen NACDA. Een ode aan onze ereleden
Die overwinning kan ons niet meer ontgaan als we de overwinning gaan opdragen aan pluisje en asschen
quote:omdat ze een vrij sterk middenveld hebben spelen we 4-5-1
Op maandag 24 februari 2003 12:09 schreef Sitethief het volgende:[..]
Hoe is de opstelling ??
code:Jan-jaap
AirRaid Sitethief Karrel_Laaglawaai Magneet
Natrox Bartoli Atrimar Molz FANATIC
Forever
quote:FC_De_Kampioenen
Op maandag 24 februari 2003 12:23 schreef Bar_the_Grey het volgende:
*haalt de emmer chupa chups uit zijn rugtas, okee wie zit er nog meer op de reservebank strakjes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |