Dat zijn antwoorden waar we wat aan hebben; dank.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 17:32 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Je iedere dag volvreten is gewoon een leuke hobby
4 jaar oude videoquote:Op vrijdag 4 juli 2025 18:29 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Danielle heeft antwoorden
Bekijk deze YouTube-video
Niet als overleven samengaat met vluchten voor je leven.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 18:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
Het enige voordeel aan dik zijn is:
Als je door omstandigheid niet meteen aan voedsel komt dan zal de dikste persoon het langst uithouden
Daarop hopen is toch ook best zielig?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 18:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als je door omstandigheid niet meteen aan voedsel komt dan zal de dikste persoon het langst uithouden
Ik kijk altijd naar dit soort filmpje om mezelf te motiveren met lijnen.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 18:29 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Danielle heeft antwoorden
Bekijk deze YouTube-video
Gewoon niet vreten of naar de McDonalds gaan. Als ik soms een snelle hap wil halen zie je altijd een zooi dikke mensen die vette troep vretenquote:Op zaterdag 5 juli 2025 11:43 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik kijk altijd naar dit soort filmpje om mezelf te motiveren met lijnen.
Maar ik weet eigenlijk niet of dat gemeen is van mezelf.
Nee, gewoon kappen met die fastfoodindustrie. Overgewaaid uit Amerika, geprogonleerd in Nederland.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 13:33 schreef Hogwarts het volgende:
Ik stel ook voor om bij een bepaald overgewicht je geen fastfood mag serveren. Volgens mijn is het ook verboden om zichtbaar dronken mensen meer alcohol te serveren, of sigaretten te verkopen onder de 18.
Sommigen doen dat gewoon zelf heur.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 16:54 schreef SuperNeger het volgende:
Terechte klacht. Constant worden kleine mannen belachelijk gemaakt (klein zijn is niet hun keuze geweest)
Geweldige slow-mo doggystyle video's.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 09:30 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Niks mis met lekker geproportioneerd hoor!
[ afbeelding ]
Kom je ook met iemand aanzetten, Ed No-Neck.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:24 schreef nelaeryn het volgende:
[..]
Sommigen doen dat gewoon zelf heur.
[ afbeelding ]
Of het eerst worden opgegeten. Ik denk dan aan de meest extreme situatie, weet je wel?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 18:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 5 juli 2025 16:54 schreef SuperNeger het volgende:
Terechte klacht. Constant worden kleine mannen belachelijk gemaakt (klein zijn is niet hun keuze geweest) maar dikke vrouwen afkraken ho maar (terwijl dik zijn 100% je eigen schuld is).
Het is onrechtvaardig als je het mij vraagt.
Hoezo helaas? Het lijkt mij heel onhandig om (heel) dik te zijn.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:32 schreef SebbeSwensje het volgende:
Sommige mensen zullen het gevoel van dik zijn helaas nooit kunnen ervaren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |