SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Ik hou gewoon niet van bewegen.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 15:19 schreef kwiwi het volgende:
Die wat toen slecht in gym waren, zijn jullie nu nog steeds niet sportief of goed in sport?
Ja de rest hier heeft totaal geen idee wat je nou eigenlijk zegtquote:
Leuk brabbeltaaltje.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 15:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja de rest hier heeft totaal geen idee wat je nou eigenlijk zegt
https://nos.nl/artikel/25(...)elen-maar-eet-gezondquote:Voedingscentrum: 'Grijp niet te snel naar afslankmiddelen, maar eet gezond'
tegenovergesteld.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 15:19 schreef kwiwi het volgende:
Die wat toen slecht in gym waren, zijn jullie nu nog steeds niet sportief of goed in sport?
Af en toe iets vertalen zodat je kunt reageren enzoquote:
Op whatsapp: "hey, heeft die kwiwi een beroerte of wat?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 15:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja de rest hier heeft totaal geen idee wat je nou eigenlijk zegt
"Zeg CL, kun jij dit even vertalen? Geen idee wat @kwiwi nou weer zegt"quote:Op vrijdag 4 juli 2025 15:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Op whatsapp: "hey, heeft die kwiwi een beroerte of wat?"
Wauw, komen ze nu mee. Begin inmiddels elke dag met een ozempicjequote:Op vrijdag 4 juli 2025 15:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/25(...)elen-maar-eet-gezond
Wow! Hadden ze dat niet eerder kunnen zeggen? Dat je gezond moet eten?
M'n reis is een stukje langer, de puinhopen moet ik helaas incalculeren.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 15:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ging op tijd weg. Weet ik veel dat ik in deze puinhoop zou komen
Ik vertaal niet uit het brabbel.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 15:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
"Zeg CL, kun jij dit even vertalen? Geen idee wat @:kwiwi nou weer zegt"
quote:
Neuh, nu ik dingen kan doen die ik leuk vind, gaat het ineens een stuk beter.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 15:19 schreef kwiwi het volgende:
Er zijn grenzen aan wat je doet?quote:
Nee Balliaans en Essiaans doet Grmbl al @LTVDKquote:Op vrijdag 4 juli 2025 15:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]Wel balliaans? Want dan is het racisme!!
![]()
Oh kan wel schreeuwen maar niemand verstaat me natuurlijk
Heb je het licht gezien?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 15:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Neuh, nu ik dingen kan doen die ik leuk vind, gaat het ineens een stuk beter.
Heel gek, maar voetbal, de piepjestest of bokspringen licht me nog steeds niet.
Ja echt hequote:Op vrijdag 4 juli 2025 15:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wauw, komen ze nu mee. Begin inmiddels elke dag met een ozempicje
Balliaans heb ik na een jarenlange studie een beetje onder de knie.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 15:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]Wel balliaans? Want dan is het racisme!!
![]()
Oh kan wel schreeuwen maar niemand verstaat me natuurlijk
je gaat er bij lichen?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 15:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zou ook raar zijn, tenzij je over een radioactieve bok springtquote:Op vrijdag 4 juli 2025 15:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
kip met cola light is ook een beetje overdreven op een bokquote:Op vrijdag 4 juli 2025 15:35 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik typte eerst light, dat was de eerste fout.
Het is gewoon zo'n dag.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 15:35 schreef IJsdraakje het volgende:
Kipcola schijnt lekker te zijn.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 15:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
kip met cola light is ook een beetje overdreven op een bok
Een MBA, Master in BAlliaans.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 15:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Balliaans heb ik na een jarenlange studie een beetje onder de knie.
Je moet er ook niet zo ligtvaardig over doenquote:Op vrijdag 4 juli 2025 15:35 schreef IJsdraakje het volgende:
smakelijk.quote:
En nu licht die nog voor je deur?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 15:37 schreef Ama het volgende:
Jezus PostNL legt mijn pakketje al voor de deur terwijl ik meteen naar de bel loop.
Dat heb ik ook wel eens gehoordquote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2025 15:37 schreef Ama het volgende:
Jezus PostNL legt mijn pakketje al voor de deur terwijl ik meteen naar de bel loop.
of zwaarquote:
Die zie ik nooit.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 15:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Vond dit wel extreem, zag de bezorger niet eens meer.
Ja weet niet wat er in het pakketje zitquote:
Gelukkig heb ik zelf nooit typtyfusquote:
Ik onder de vlinderstruikparasolquote:Op vrijdag 4 juli 2025 15:38 schreef kwiwi het volgende:
Ondertussen lich ik lekker buiten onder de parasol jongens
misschien trilt hetquote:Op vrijdag 4 juli 2025 15:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja weet niet wat er in het pakketje zit
Ohhh vlinderstruik! Die ben ik vergeten te halen daarstraksquote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2025 15:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ohhh vlinderstruik! Die ben ik vergeten te halen daarstraksWel met allerlei andere planten thuisgekomen.
quote:Op vrijdag 4 juli 2025 15:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ohhh vlinderstruik! Die ben ik vergeten te halen daarstraksWel met allerlei andere planten thuisgekomen.
Ik zie hier niks geksquote:
jammer van die i teveelquote:Op vrijdag 4 juli 2025 15:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Balliaans heb ik na een jarenlange studie een beetje onder de knie.
in de kerk zijn daar ook genoeg vanquote:
Noem jij mij nou raar?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 15:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ook niet. Denk dat wij normaal zijn en de rest niet
anders... ja.. vast.quote:
quote:
ja dat zou jij ook wel willen hequote:
Oh nice, lekker vlot.quote:
Naar mijn bescheiden mening ben jij wel de normaalste hier hoor.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 15:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Noem jij mij nou raar?
Nee wacht, dat klopt eigenlijk wel
Nou, t zal je gezegd wordenquote:Op vrijdag 4 juli 2025 15:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Naar mijn bescheiden mening bij jij wel dr normaalste hier hoor.
Ja, die typefouten kunnen echt niet.quote:
quote:
tijd voor ander werkquote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2025 15:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Naar mijn bescheiden mening ben jij wel de normaalste hier hoor.
Hmm nee, als ik naar huis wil ga ik naar huis, en heb daar ook eigenlijk nooit spijt vanquote:Op vrijdag 4 juli 2025 16:04 schreef bitterbal het volgende:
Kennen jullie dat gevoel dat je ergens wil blijven maar ook naar huis wil en als je dan thuis zit denkt van shit had ik moeten blijven?
Neequote:Op vrijdag 4 juli 2025 16:04 schreef bitterbal het volgende:
Kennen jullie dat gevoel dat je ergens wil blijven maar ook naar huis wil en als je dan thuis zit denkt van shit had ik moeten blijven?
was op een festival en ineens dacht ik wil naar huis maar nu denk ik van hmm ik had ook wel willen blijvenquote:Op vrijdag 4 juli 2025 16:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hmm nee, als ik naar huis wil ga ik naar huis, en heb daar ook eigenlijk nooit spijt van![]()
Waar ben je?
Bedoelt ie het als compliment ja of neequote:
Waren ze je het leven zuur aan het makenquote:
Of het zegt veel over de rest hierquote:Op vrijdag 4 juli 2025 16:05 schreef bondage het volgende:
[..]
Bond het ook al een bijzondere uitspraak
Heb je last van fomo?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 16:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
was op een festival en ineens dacht ik wil naar huis maar nu denk ik van hmm ik had ook wel willen blijven
Maar wat had je daar dan nog willen doen?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 16:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
was op een festival en ineens dacht ik wil naar huis maar nu denk ik van hmm ik had ook wel willen blijven
Zitten balen en naar huis willenquote:Op vrijdag 4 juli 2025 16:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar wat had je daar dan nog willen doen?
ja, echt de hele dag aan 1 stuk.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 16:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Bedoelt ie het als compliment ja of nee
[..]
Waren ze je het leven zuur aan het maken
Je bent zelf lekkerquote:
Kun je niet online daten daar?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 16:08 schreef bitterbal het volgende:
nou ja dacht ook van geen wonder dat je geen wedersnack vindt, je zit altijd thuis
Thuisquote:Op vrijdag 4 juli 2025 16:08 schreef bitterbal het volgende:
nou ja dacht ook van geen wonder dat je geen wedersnack vindt, je zit altijd thuis
Bleghhquote:Op vrijdag 4 juli 2025 16:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, echt de hele dag aan 1 stuk.
en dat terwijl ik al zo gemotiveerd was de laatste tijd.
ballie staat links voor bij de boxenquote:
Ik vond hem tof.quote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2025 16:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vond hem tof.
Deep south: tof
Knappe kerels: tof
Toffe muziek: tof
Bloederige bende: tof
Lomp geweld: tof
Natuurlijk als compliment. Wat denk je dan?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 16:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Bedoelt ie het als compliment ja of nee
neequote:Op vrijdag 4 juli 2025 16:10 schreef bitterbal het volgende:
kennen jullie dat gevoel dat je dan iemand had die met je flirte en dat je die aandacht ineens zo mist?
En je slikt nog steeds dat ene nieuwe medicijn?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 16:12 schreef essnhills het volgende:
Oke weer tijd voor een voorzichtige uitspraak:
Naast de verbetering in mijn benen, slaap en hartslag, denk ik ook dat ik beter prikkels kan hebben. Wel nog ontzettend vermoeiend maar niet meer binnen 2 seconden volledig overprikkeld als het ergens druk is.
En ik denk ook dat de crash na de inspanning sneller voorbij is. Voel me vandaag alweer best "oke" na de zware inspanning van dinsdag
Volgens mij moet je gewoon weer een keer sushi gaan eten.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 16:10 schreef bitterbal het volgende:
kennen jullie dat gevoel dat je dan iemand had die met je flirte en dat je die aandacht ineens zo mist?
quote:Op vrijdag 4 juli 2025 16:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Natuurlijk als compliment. Wat denk je dan?
Heb ik vandaag gegetenquote:Op vrijdag 4 juli 2025 16:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens mij moet je gewoon weer een keer sushi gaan eten.
Ja daar komt het doorquote:Op vrijdag 4 juli 2025 16:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En je slikt nog steeds dat ene nieuwe medicijn?
oh dat klinkt wel veel belovend danquote:Op vrijdag 4 juli 2025 16:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja daar komt het door
Heb in anderhalve maand van 0,25mg opgebouwd naar 1mg. Moet naar ongeveer 3 ā 4,5mg
Maar kan ook minder zijn, verschilt per persoon
Moet naar ongeveer
Eten helpt niet meerquote:Op vrijdag 4 juli 2025 16:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh, dan is het wel ernstig. Misschien dan weer een keer crispy pork?
Jaa echt hoopgevend voor wat het nog meer gaat verbeteren de komende maandenquote:
hmm denk je dat ik daar mijn wedersnack ga vinden?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 16:21 schreef Recce het volgende:
[..]Volgende week is het weer volle maan. Dan maar naar een Full Moon Party.
Weten ze al of je het daarna moet blijven slikken? Of kun je het weer afbouwen na een tijdje?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 16:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jaa echt hoopgevend voor wat het nog meer gaat verbeteren de komende maanden
En ik heb gelezen dat het pas na een half jaar ofzo volledig werkt. Dus ook als ik eenmaal de juiste dosis heb kan het nog een tijdje doorgaan met verbeteren
Misschien word je vergiftigd.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 16:23 schreef bitterbal het volgende:
Slik nu denk 1.5 week die moringa gel pillen en heb echt minder trek in eten
johquote:Op vrijdag 4 juli 2025 16:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien word je vergiftigd.
Ik heb moringa douchegel.
Ja, kan best. Een Rus of zo.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 16:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm denk je dat ik daar mijn wedersnack ga vinden?
Dat is nog onduidelijkquote:Op vrijdag 4 juli 2025 16:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Weten ze al of je het daarna moet blijven slikken? Of kun je het weer afbouwen na een tijdje?
quote:
Ja daarom werkt het eten niet meer natuurlijkquote:Op vrijdag 4 juli 2025 16:23 schreef bitterbal het volgende:
Slik nu denk 1.5 week die moringa gel pillen en heb echt minder trek in eten
quote:Op vrijdag 4 juli 2025 16:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Nou ja, op een gegeven moment ben je wanhopig genoeg om een Rus te accepteren.
Hmm, dat klinkt wel lastig om beslissingen over te nemen omdat er zo weinig over bekend is.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 16:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat is nog onduidelijk
Sommige bouwen na een paar jaar af en dan gaat het goed. Anderen krijgen dan weer een terugval
Laatst was er een onderzoek dat het op termijn de werking van bepaalde T-cellen die bij Long Covid niet meer functioneren weer blijvend herstellen.
Dus wellicht dat het verschilt per persoon wanneer je immuunsysteem weer 'normaler' gaat functioneren hiermee?
goed algoritmequote:Op vrijdag 4 juli 2025 16:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O die zitten gewoon in m'n algoritme.
Jaquote:Op vrijdag 4 juli 2025 16:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, dat klinkt wel lastig om beslissingen over te nemen omdat er zo weinig over bekend is.
Of van die mensen die opzoek zijn naar zichzelf in Thailand. Kun je wel iedere maand met een ander flirten.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 16:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Nou ja, op een gegeven moment ben je wanhopig genoeg om een Rus te accepteren.
Er is hier een ijszaak van een russisch sprekende man en die gast is best knapquote:Op vrijdag 4 juli 2025 16:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan gaat-ie lekkere borsjtsj voor je maken.
Dan is het meer frituurvet dan een wedersnackquote:Op vrijdag 4 juli 2025 16:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Of van die mensen die opzoek zijn naar zichzelf in Thailand. Kun je wel iedere maand met een ander flirten.
Ja zie je, daar ga je alquote:Op vrijdag 4 juli 2025 16:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Er is hier een ijszaak van een russisch sprekende man en die gast is best knap
ja ben niet zo van de snel wisselende frituurpannenquote:Op vrijdag 4 juli 2025 16:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dan is het meer frituurvet dan een wedersnack
Iemand waar ze lekker in kan frituren en daarna weer wordt vervangen
En dat is verkeerd?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 16:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar misschien komt die uit oekraine
Oooh zoquote:Op vrijdag 4 juli 2025 16:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee maar dan klopt de theorie van recce niet waar essi op doelt
Dat is wel veel.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 15:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Honderd drie euro godddamn zevenennegentig. Alleen al inklaringskosten. En geen idee waarvoor precies, alleen maar een vermoeden.
Als je dat lekker vind geen probleem toch.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 16:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dan is het meer frituurvet dan een wedersnack
Iemand waar ze lekker in kan frituren en daarna weer wordt vervangen
Nee, als je daar van houdt moet je dat vooral doenquote:Op vrijdag 4 juli 2025 16:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je dat lekker vind geen probleem toch.
ja maar zit niet in mijn aard denk ikquote:Op vrijdag 4 juli 2025 16:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je dat lekker vind geen probleem toch.
Ik moet hier straks nog even iemand overtuigen.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 16:40 schreef bondage het volgende:
Niemand hier heeft zin in koken dus lekker uit eten
Moet nog even wat vakantiedagen in gaan plannen. En over paar weken is toch iedereen op vakantie dus dan is het helemaal rustig aan.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 16:39 schreef bondage het volgende:
[..]
Lekker bijkomen en maandag weer aan de bak...
Om te gaan koken of uit eten te gaan?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 16:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik moet hier straks nog even iemand overtuigen.
Heb net een week verlof achter de rug, geen idee waar die dagen gebleven zijn...quote:Op vrijdag 4 juli 2025 16:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet nog even wat vakantiedagen in gaan plannen. En over paar weken is toch iedereen op vakantie dus dan is het helemaal rustig aan.
Ik ben normaal gesproken de kok.quote:
Ik zit beetje op een dood spoor, maar zolang er geen fatsoenlijk alternatief is blijf ik even zitten waar ik zit. Gaat soms wel enorm vervelen.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 16:42 schreef bondage het volgende:
[..]
Heb net een week verlof achter de rug, geen idee waar die dagen gebleven zijn...
Naja, even week werken en dan nog een week verlof. Ben net begonnen bij een andere afdeling dus kan nu wat makkelijker plannen gezien ik toch nog niet volledig meedraai.
Ah zo, bij mij is mijn vriendin dat. Tenzij ze later thuis is dan ik, dan wil ik nog wel eens iets klaarmaken. Koken is gewoon niet aan mij besteed, vind er weinig aan.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 16:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben normaal gesproken de kok.
Lijkt me ook het beste. Ik ben ook iets anders gaan zoeken omdat ik er nog maar weinig uitdaging in zag. Op een andere functie gaan solliciteren (na een tijdje wachten op iets leuks) en ben aangenomenquote:Ik zit beetje op een dood spoor, maar zolang er geen fatsoenlijk alternatief is blijf ik even zitten waar ik zit. Gaat soms wel enorm vervelen.
Nee, nooit last van.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 16:47 schreef LTVDK het volgende:
Hebben jullie dat ook wel eens, dat je onderweg naar de Hornbach even bij de Ikea stopt en impulsief een keukenblad koopt?
[ afbeelding ]
Hmm nee eigenlijk niet.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 16:47 schreef LTVDK het volgende:
Hebben jullie dat ook wel eens, dat je onderweg naar de Hornbach even bij de Ikea stopt en impulsief een keukenblad koopt?
[ afbeelding ]
Raarquote:
Het gaat gebeuren. Hij gaat eindelijk de kraan aan de goede kant monteren dit keer.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 16:47 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien heeft het ermee te maken dat we hier geen Hornbach en IKEA hebben.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 16:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
RaarIk kan wel gewoon de action uitlopen zonder iets te kopen
Nee want de keuken is een maatwerkbladquote:Op vrijdag 4 juli 2025 16:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het gaat gebeuren. Hij gaat eindelijk de kraan aan de goede kant monteren dit keer.
quote:Op vrijdag 4 juli 2025 16:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het gaat gebeuren. Hij gaat eindelijk de kraan aan de goede kant monteren dit keer.
Ik 75 km.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 16:54 schreef Ama het volgende:
Als ik impulsief naar de IKEA wil moet ik eerst 50 km reizen.
En ik dacht dat Breda de dichtsbijzijnde is, maar die zit op 93km. Gent is dichterbij.quote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2025 16:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En ik dacht dat Breda de dichtsbijzijnde is, maar die zit op 93km. Gent is dichterbij.
Nou, heb je ons weer blij gemaakt met een dode mus waskeukenbladquote:Op vrijdag 4 juli 2025 16:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee want de keuken is een maatwerkbladDit is voor in de waskamer voor boven de machines
Breda is voor mij iets meer dan 20, Delft 60quote:Op vrijdag 4 juli 2025 16:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En ik dacht dat Breda de dichtsbijzijnde is, maar die zit op 93km. Gent is dichterbij.
Ja overkomt mij ook weleensquote:Op vrijdag 4 juli 2025 16:47 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
Breda is voor mij iets van 800, Delft 860.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 16:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Breda is voor mij iets meer dan 20, Delft 60
Oh, wat doet Luctor dan moeilijk met zijn 90 kmquote:Op vrijdag 4 juli 2025 17:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Breda is voor mij iets van 800, Delft 860.
Ja naar die Hornbach was ik ook onderwegquote:Op vrijdag 4 juli 2025 17:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hornbach ook in Breda. Dus ja, als ik naar de Hornbach zou gaan, zou ik ook even langs de IKEA kunnen gaan.
Saljan-boksquote:Op vrijdag 4 juli 2025 17:01 schreef LTVDK het volgende:
Maar dit blad stond al op de planning, alleen eigenlijk wel pas wanneer de zolder af zou zijn. Maar in de koopjeshoek stond precies het blad dat ik al op de verlanglijst had staan, hele kleine beschadiging aan de zijkant. En hij was maar ¤ 9,99, daarvoor kon ik hem niet laten staanDeze is het overigens https://www.ikea.com/nl/n(...)n-laminaat-80439209/
En waar gaat Britney dit weekend naartoe?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 17:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, weekend. Plannen iemand?![]()
Ik heb de britneypack weer even geüpdatet. Weer in de oude (grotere) verpakking. Met alles wat in de kleine zat, plus 2 icepacks, plus een microvezel handdoek, plus een Outlery kit (bestekset).
Ik zal je mijn geheim vertellenquote:Op vrijdag 4 juli 2025 17:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoe hou jij die plant in leven? Bij mij gaan ze elke keer dood binnen een paar weken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Hebben we nu hetzelfde bladquote:
EK voetbal vrouwen, F1. naar de sportschool, gamen.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 17:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, weekend. Plannen iemand?![]()
Ik heb de britneypack weer even geüpdatet. Weer in de oude (grotere) verpakking. Met alles wat in de kleine zat, plus 2 icepacks, plus een microvezel handdoek, plus een Outlery kit (bestekset).
Jaquote:
Ja was van de week aan het kijken naar glaswol en osb wat dichterbij bij de Praxis en dergelijke, maar nergens hadden het beiden echt goed op voorraad bij meerdere vestigingen. Bij de Hornbach was het gewoon overvolle stellingen en zo alles inladenquote:Op vrijdag 4 juli 2025 17:05 schreef kwiwi het volgende:
Hornbach trouwensHebben altijd alles dat je ergens anders niet (meer) kunt vinden.
quote:Op vrijdag 4 juli 2025 17:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zal je mijn geheim vertellenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was al helemaal jaloers, zo'n mooi plantje
![]()
Ja moet nog ff opzoeken hoe ik ze moet verzorgen eigenlijk?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 17:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]Was al helemaal jaloers, zo'n mooi plantje
Ideaalquote:Op vrijdag 4 juli 2025 17:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja was van de week aan het kijken naar glaswol en osb wat dichterbij bij de Praxis en dergelijke, maar nergens hadden het beiden echt goed op voorraad bij meerdere vestigingen. Bij de Hornbach was het gewoon overvolle stellingen en zo alles inladen
Ja nergens denk ik. Morgen weer op PostNL wachtenquote:Op vrijdag 4 juli 2025 17:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En waar gaat Britney dit weekend naartoe?
Wij gaan dit weekend weer even koninklijk eten in Lech
VAMMENAAJAAJJIPPIEJIPPIE JEEJquote:Op vrijdag 4 juli 2025 17:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ideaal![]()
Wij hadden laatst ook een aantal dingen nodig, die zelfs de klusbedrijven uiteindelijk maar bij Hornbach zijn gaan halen omdat ze het nergens anders konden vinden
Is een kunst, zei mijn Chinese baas toen ze m'n dode plant op kantoor zag staanquote:Op vrijdag 4 juli 2025 17:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja moet nog ff opzoeken hoe ik ze moet verzorgen eigenlijk?
Ik heb 1x water gegeven en dat was het
Ik heb 20 jaar geleden eens een paasboeketje en paashaas gehaakt voor m'n oma, komt nu nog elk jaar op tafelquote:Op vrijdag 4 juli 2025 17:09 schreef essnhills het volgende:
Vorig jaar had ik er 2 gehaakt voor mijn oma. Die zijn wel een stuk makkelijker in onderhoud
quote:Op vrijdag 4 juli 2025 17:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is een kunst, zei mijn Chinese baas toen ze m'n dode plant op kantoor zag staanSchijnbaar moet je ze 1x per week (?) 15 min onderdompelen in water en niet in direct zonlicht zetten. Als ik goed naar haar verhaal geluisterd heb. Maar zou het even opzoeken want schijnbaar is het niet gewoon water geven.
quote:Op vrijdag 4 juli 2025 17:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb 20 jaar geleden eens een paasboeketje en paashaas gehaakt voor m'n oma, komt nu nog elk jaar op tafel
Ja ik zie ze dat ook steeds in tuincentra doen.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 17:16 schreef essnhills het volgende:
Plantjes met binnenpot en al in een bak water zetten is wel een hele effectieve en simpele manier van water geven
Zuigen zich lekker vol, grond nat, en het overtollige loopt er weer uit als je het plantje optilt.
Zo gaven we de terrasplantjes bij het Museum altijd water. Paar keer per week (afhankelijk van het weer) bij het terras opruimen alle plantjes verzamelen in een paar bakken water. En als de rest van het restaurant weer helemaal klaar was plantjes weer op de tafels.
Ik zit te lezen over orchideeën onderhoudquote:Op vrijdag 4 juli 2025 17:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ik zie ze dat ook steeds in tuincentra doen.
Een goede laag hydrokorrels onderin de bloempot werkt ook heel goedquote:Op vrijdag 4 juli 2025 17:16 schreef essnhills het volgende:
Plantjes met binnenpot en al in een bak water zetten is wel een hele effectieve en simpele manier van water geven
Zuigen zich lekker vol, grond nat, en het overtollige loopt er weer uit als je het plantje optilt.
Zo gaven we de terrasplantjes bij het Museum altijd water. Paar keer per week (afhankelijk van het weer) bij het terras opruimen alle plantjes verzamelen in een paar bakken water. En als de rest van het restaurant weer helemaal klaar was plantjes weer op de tafels.
Niks voor mij.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 17:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zit te lezen over orchideeën onderhoud
Lichte plek, maar niet in direct zonlicht. Liefst op een vochtige warme plek, zoals de keuken of badkamer, maar niet vlakbij de verwarming want dat is te droog. Dan moet je hem regelmatig vernevelen. En ook niet te koud. En liefst regenwater op kamertemperatuur geven, maar niet te vaak. Eens in de 10 a 14 dagen onderdompelen voor ongeveer 30 minuten.
Is zo'n gehaakte toch een stuk makkelijker
Beetje een hautain prinsesje wel hoorquote:Op vrijdag 4 juli 2025 17:22 schreef essnhills het volgende:
Lichte plek, maar niet in direct zonlicht. Liefst op een vochtige warme plek, zoals de keuken of badkamer, maar niet vlakbij de verwarming want dat is te droog. Dan moet je hem regelmatig vernevelen. En ook niet te koud. En liefst regenwater op kamertemperatuur geven, maar niet te vaak. Eens in de 10 a 14 dagen onderdompelen voor ongeveer 30 minuten.
*Schermt foto van plantje afquote:
Ja beetje wel.quote:
Plant: *hurk*quote:
Omdat tijd nou eenmaal conform onze perceptie van realiteit altijd doortiktquote:
mag wel wat langzamer, het was net nog half 2quote:Op vrijdag 4 juli 2025 17:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Omdat tijd nou eenmaal conform onze perceptie van realiteit altijd doortikt
quote:Op vrijdag 4 juli 2025 17:33 schreef mschol het volgende:
[..]
mag wel wat langzamer, het was net nog half 2
quote:Op vrijdag 4 juli 2025 17:33 schreef mschol het volgende:
[..]
mag wel wat langzamer, het was net nog half 2
Maar die van mij is met de Doctor, een tijdreizende aliën waarvoor tijd dus ietwat anders werktquote:
ow prinsje... als je een foutmelding krijgt bij Het Filipijnse archiefquote:
Games games gamesquote:
Summer sale.quote:
Die heb ik al.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 17:34 schreef mschol het volgende:
[ afbeelding ]
Deze kan ook nog als je een kleinere wilt
Ik heb het braaf bij één game gehouden.quote:
Ik nietquote:Op vrijdag 4 juli 2025 17:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb het braaf bij één game gehouden.
Ik heb nog teveel van vorig jaar open staan.quote:
Ja ik ookquote:Op vrijdag 4 juli 2025 17:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb nog teveel van vorig jaar open staan.
en het jaar daarvoor, en daarvoor, en daarvoor.......quote:Op vrijdag 4 juli 2025 17:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb nog teveel van vorig jaar open staan.
ik vind altijd wel wat nieuws, en dan zit het "opeens" in het winkelmandje en in de bibliotheekquote:Op vrijdag 4 juli 2025 17:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb het braaf bij één game gehouden.
Ik ben bewust vrij streng momenteel.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 17:54 schreef mschol het volgende:
[..]
ik vind altijd wel wat nieuws, en dan zit het "opeens" in het winkelmandje en in de bibliotheek
geen idee hoe dat kan
Lolquote:Op vrijdag 4 juli 2025 17:53 schreef mschol het volgende:
[..]
en het jaar daarvoor, en daarvoor, en daarvoor.......
ik ben ook redelijk streng.. geef geen honderden euro's uit aan games.. tientjes werk tegenwoordig.. (dus gemiddeld zijn de gekochte games een stuk goedkoper, vaak omdat ze ouder zijn)quote:Op vrijdag 4 juli 2025 17:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben bewust vrij streng momenteel.
oh jee. Nu gaat die vrouw voor jou op zoek en komt ze met allemaal suggesties.quote:
Ja, hier ook, maar uiteindelijk heb ik wel een enorme library met ongespeelde games.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 17:57 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben ook redelijk streng.. geef geen honderden euro's uit aan games.. tientjes werk tegenwoordig.. (dus gemiddeld zijn de gekochte games een stuk goedkoper, vaak omdat ze ouder zijn)
ik heb gelachenquote:Op vrijdag 4 juli 2025 18:29 schreef Haags het volgende:
[ x ]
Dit vind ik leuk @:bomenverzameling @:wereldgozer
Anders slaan. Kutjong.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 18:38 schreef Ama het volgende:
Veel kids. Maar oke als ze stil zijn tijdens de film.
sterktequote:Op vrijdag 4 juli 2025 18:38 schreef Ama het volgende:
Veel kids. Maar oke als ze stil zijn tijdens de film.
Dit. En wat speel ik? Een gratis game.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 18:12 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, hier ook, maar uiteindelijk heb ik wel een enorme library met ongespeelde games.
Overdreven gillen bij schrikmomenten.quote:
Hij was gewoon goed hoorquote:Op vrijdag 4 juli 2025 18:29 schreef Haags het volgende:
[ x ]
Dit vind ik leuk @:bomenverzameling @:wereldgozer
ik heb net een demo zitten spelen...quote:Op vrijdag 4 juli 2025 18:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit. En wat speel ik? Een gratis game.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 juli 2025 18:54 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb net een demo zitten spelen...Straks Space Marine 2 eens doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOR THE EMPEROR!"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
ik moet eerst even wat boodschappen doen, dan eten maken en dan weet ik nog niet.. gamen of filmpje ofzoquote:Op vrijdag 4 juli 2025 18:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Straks Space Marine 2 eens doen.
FOR THE EMPEROR!
Straks Top Gear en The Grand Tour.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 18:59 schreef mschol het volgende:
[..]
ik moet eerst even wat boodschappen doen, dan eten maken en dan weet ik nog niet.. gamen of filmpje ofzo
ik heb nog 2 pathe thuis bonnen, misschien staat daar wat intressants opquote:Op vrijdag 4 juli 2025 19:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Straks Top Gear en The Grand Tour.
Ongetwijfeld.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 19:04 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb nog 2 pathe thuis bonnen, misschien staat daar wat intressants op
Ik heb vandaag nog DOOM I uit 1994 gespeeld.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 18:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit. En wat speel ik? Een gratis game.
sir hiss geapptquote:Op vrijdag 4 juli 2025 09:56 schreef bitterbal het volgende:
Ik ben over een slang heen gereden![]()
@:ettovanbelgie
Dan kun je wel een biertje openen, toch? Weekend en zo!quote:Op vrijdag 4 juli 2025 19:22 schreef Dr_Flash het volgende:
okee het is eigenlijk nog steeds iets te warm om te lopen buiten. Wel 10.009 nu
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
Mwoa, neuh. Picnic komt zo nieuw brengen. Heb nou alleen nog maar bier staan waar ik nu geen zin in heb (Klok pilsener en Moersleutel motor oil). Picnic neemt zowel Helles als Dunkles Weizen meequote:Op vrijdag 4 juli 2025 19:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan kun je wel een biertje openen, toch? Weekend en zo!
Man3, slechte planning! Ga je nu direct na de Picnic slapen?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 19:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa, neuh. Picnic komt zo nieuw brengen. Heb nou alleen nog maar bier staan waar ik nu geen zin in heb (Klok pilsener en Moersleutel motor oil). Picnic neemt zowel Helles als Dunkles Weizen mee![]()
Maar die zijn er pas tegen 21:00 dus ik denk dat dat morgen wordt.
Nou wie weet. Gisteren was best een intensieve dag en vandaag ben ik toch ook weer erg productief geweest. Wie weetquote:Op vrijdag 4 juli 2025 19:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Man3, slechte planning! Ga je nu direct na de Picnic slapen?
DOOMquote:Op vrijdag 4 juli 2025 19:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb vandaag nog DOOM I uit 1994 gespeeld.
quote:Op vrijdag 4 juli 2025 19:43 schreef ieniminimuis het volgende:
En ik denk dat ik op cursus moet hoe je een eend eventueel uit zijn lijden verlost en kan plukken en klaarmaken.
Ambar vindt eenden de beste en de leukste
Voor het geval hij eentje te pakken krijgt. Je weet het niet. Ik laat het niet gebeurenquote:
Lulkleuters.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:04 schreef CherryLips het volgende:
Kutkinderen is ook wel een beetje een pleonasme.
quote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:05 schreef CherryLips het volgende:
O er is weer eens wat van me verwijderd op Reddit. God Jezus wat een zeikerds daar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |