SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Ik hou gewoon niet van bewegen.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 15:19 schreef kwiwi het volgende:
Die wat toen slecht in gym waren, zijn jullie nu nog steeds niet sportief of goed in sport?
Ja de rest hier heeft totaal geen idee wat je nou eigenlijk zegtquote:
Leuk brabbeltaaltje.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 15:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja de rest hier heeft totaal geen idee wat je nou eigenlijk zegt
https://nos.nl/artikel/25(...)elen-maar-eet-gezondquote:Voedingscentrum: 'Grijp niet te snel naar afslankmiddelen, maar eet gezond'
tegenovergesteld.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 15:19 schreef kwiwi het volgende:
Die wat toen slecht in gym waren, zijn jullie nu nog steeds niet sportief of goed in sport?
Af en toe iets vertalen zodat je kunt reageren enzoquote:
Op whatsapp: "hey, heeft die kwiwi een beroerte of wat?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 15:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja de rest hier heeft totaal geen idee wat je nou eigenlijk zegt
"Zeg CL, kun jij dit even vertalen? Geen idee wat @kwiwi nou weer zegt"quote:Op vrijdag 4 juli 2025 15:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Op whatsapp: "hey, heeft die kwiwi een beroerte of wat?"
Wauw, komen ze nu mee. Begin inmiddels elke dag met een ozempicjequote:Op vrijdag 4 juli 2025 15:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/25(...)elen-maar-eet-gezond
Wow! Hadden ze dat niet eerder kunnen zeggen? Dat je gezond moet eten?
M'n reis is een stukje langer, de puinhopen moet ik helaas incalculeren.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 15:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ging op tijd weg. Weet ik veel dat ik in deze puinhoop zou komen
Ik vertaal niet uit het brabbel.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 15:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
"Zeg CL, kun jij dit even vertalen? Geen idee wat @:kwiwi nou weer zegt"
quote:
Neuh, nu ik dingen kan doen die ik leuk vind, gaat het ineens een stuk beter.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 15:19 schreef kwiwi het volgende:
Er zijn grenzen aan wat je doet?quote:
Nee Balliaans en Essiaans doet Grmbl al @LTVDKquote:Op vrijdag 4 juli 2025 15:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]Wel balliaans? Want dan is het racisme!!
![]()
Oh kan wel schreeuwen maar niemand verstaat me natuurlijk
Heb je het licht gezien?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 15:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Neuh, nu ik dingen kan doen die ik leuk vind, gaat het ineens een stuk beter.
Heel gek, maar voetbal, de piepjestest of bokspringen licht me nog steeds niet.
Ja echt hequote:Op vrijdag 4 juli 2025 15:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wauw, komen ze nu mee. Begin inmiddels elke dag met een ozempicje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |