quote:Ehm, beter lezen hoor, Tekken3 had ik er ook bij staan
Op woensdag 23 april 2003 09:33 schreef __Soap__ het volgende:
jongens jongens, de beste zijn niet eens voorbij gekomen:-TEKKEN 3!!!!!
-Final Fantasy 8
-
Max Payne is 1 van de weinige spellen die me echt zwaar meesleurden in de sfeer en het verhaal van t spel. Overigens was t wel een beetje makkelijk.
Hitman 1&2 same story, alleen zijn die dan weer een beetje moeilijk
Nooit echt zin om maanden met 1 spel bezig te zijn. Als t niet goed lukt ben ik er nogal snel op uitgekeken, ben ook niet echt een die hard gamer...
quote:Straks komt Max Payne 2, whoei
Op donderdag 24 april 2003 11:25 schreef Ache-T het volgende:
"Death was in the air at roscoe street, I had to find Alex fast!"Max Payne is 1 van de weinige spellen die me echt zwaar meesleurden in de sfeer en het verhaal van t spel. Overigens was t wel een beetje makkelijk.
Hitman 1&2 same story, alleen zijn die dan weer een beetje moeilijk
Nooit echt zin om maanden met 1 spel bezig te zijn. Als t niet goed lukt ben ik er nogal snel op uitgekeken, ben ook niet echt een die hard gamer...
Ik heb daarna nooit meer zo'n meesterlijke opening gezien!!!!!
Blair:"Space Marshall Tolwyn believes that our victory over the Kilrathi was a fluke, that we as a race need tinkering with, engeneering. If a few billion die along the way, well they werent worthy anyway. Why can't we be more like the Kilrathi, addicted to war and conflict. The only meaning in life to be found in death. Tell us all admiral. Is that the price of freedom?"
Tolwyn: "Mankind was at it's zenith while fighting the Kilrathi. Now our society is crumbling. We have no goals, no focus. We've grown complacent and confused. Who will try to save us when the next race tries to dominate us? Who will know where that threat will come from and when? No, we must be prepared. Progress only comes through strugle. Fighting keeps up fit. Conflict insures our readiness and our survival. The Kilrathi understood this. They endured for millions of years and so shall we if we continue fighting. If we continue to perfect our methods of killing...."
Heerlijke stem, die Malcolm McDowell
Maar het einde van 3 vond ik toch ietsie mooier!! Als de kilrathi zich overgeven. Dat was cool............
Maar 4 heeft een mooiere intro, dat wel.
Dus dat is een goed intro
http://www.phantasy-star-universe.com/movies/SegaCD/soniccd.mpg
Download em maar en oordeel zelf
Full Throttle
C&C+ Red Alert1&2
Soul reaver 1+2
Max Payne (eigenlijk het hele spel is zeer goed)
Half-Life (weer: het hele spel is goed)
quote:Idd, dit is ook mijn favoriet. Dat was toen ik net m' n mega cd had, en als je dan alleen Megadrive enzo gewend bent heeft zo'n filmpje toch wel een hoge 'oooh aaah' factor
Op dinsdag 13 mei 2003 08:47 schreef SilverBolt het volgende:
Sonic CD op de sega CD , moet toch wel de beste game intro ooit zijn vind ikzelf.http://www.phantasy-star-universe.com/movies/SegaCD/soniccd.mpg
Download em maar en oordeel zelf
quote:Inderdaad! heb ze alledrie uitgespeeld. Lucasarts rulez simpelweg met Adventures, vroeger helemaal. Jammer dat ze nu hun energie ook steken in Starwars spellen etc. Het verhaal van 'The Dig' is overigens van Steven Spielberg.
Op zaterdag 22 februari 2003 22:23 schreef Jordy-B het volgende:
Monkey IslandFull Throttle
The Dig
quote:Als dat als een intro gezien mag worden sta ik 100% achter je
Op zaterdag 16 augustus 2003 14:34 schreef Xrenity het volgende:
Half Life, geweldig, die treinrit...
Ook Age of Mythology is errug leuk!
Gewoon omdat ik de intro zelf gemaakt heb
Als een intro er realistisch uitziet en vette muziek heeft vind ik het al snel mooi (daarom staat Deux Ex er ook niet in, maar die heeft wel erg vette muziek)
Edit: ik vond die van Red Faction ook wel aardig
[Dit bericht is gewijzigd door MPmad op 17-08-2003 00:25]
GT 3 Ja die auto's en geluid
![]()
Unreal Championship Blijft ook leuk om te zien
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |