quote:`
Op maandag 24 februari 2003 14:29 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Dogheads on a stick.
Vooral dat stukje waar Jill dat pistool vindt en omhoog tilt.
In de Biohazard zit daar een afgebeten/afgehakte hand aan, in RE een hele arm.(niet afgehakt)
.
Jammer dat het spel verder onbespeelbaar was..
.
[Dit bericht is gewijzigd door Dr.Daggla op 24-02-2003 14:32]
...
Half-Life ![]()
Ik ben benieuwd wanneer deel 2 uitkomt!
Eervolle vermelding gaat naar Zelda 2: The Adventure of Link. Niet echt een intro maar de muziek die in het titelscreen zit is iedere keer weer kippenvel. Ook al blijft het beperkt tot 8bits-bliepjes.
quote:damn ook vergeten
Op maandag 24 februari 2003 17:39 schreef weerdo het volgende:
Dat niemand DOTT heeft genoemd.. Extreem vette intro, waarbij vooral Purple Tentacle "I will take over the world" uitsprak.. Zeker omdat dat 1 van de eerste spellen was waarbij gesproken geluid en goede animaties (en een tof verhaal) goed werden gecombineerd. Overigs scoort LucasArts algemeen bij mij hoog qua spelkwaliteit (En bij meerderen zo hier te zien)
en dan kunnen we Sam&Max ook wel noemen, alhoewel die intro niet zo lang is
bij DOTT vond ik het autoritje tijdens de intro echt geweldig
quote:mee eens!!!
Op zondag 23 februari 2003 00:14 schreef donald_dick het volgende:
medal of honour..het ultime saving private ryan stukke
quote:Hoe kon ik MechWarrior 4 vergeten...
Op maandag 24 februari 2003 12:59 schreef This_World_Is_Lost het volgende:
Lol, je hebt gelijk, ik bedoel die van 4. Die is echt vet, gewoon actie, en ook nog coole special effects. Als je ehm voor de eerste keer ziet dan isie echt spanned gewoon
quote:Erg dramatisch voor een computerspel, maar ik bleef er in zitten!
Op maandag 24 februari 2003 14:33 schreef IHOAKSISnoet het volgende:
Homeworld
Vanwege Samuel Barber's Adagio for Strings. Kippevel stuff!
Moet die oude games maar nog eens een keer installeren.
Red Alert 2...o.a. als je (de schaduws van) de Chirovs (zeppelins) over de stad ziet komen
Chip malfunction....En dat die gast dan ziet hoe de wereld er werkelijk uit ziet. Een politieagent die met een minigun het vuur opent. Vier jaar voor de Matrix in de bioscoop te zien was.
quote:Fuck!... Jaaaaaah.. die was ook goed!
Op dinsdag 25 februari 2003 10:46 schreef Ulx het volgende:
Het intro van Syndicate Wars vond ik ook wel vet.Chip malfunction....En dat die gast dan ziet hoe de wereld er werkelijk uit ziet. Een politieagent die met een minigun het vuur opent. Vier jaar voor de Matrix in de bioscoop te zien was.
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 10:51 schreef ChOas het volgende:
Hij is ERG oud, maar toendertijd was het een fantastische
intro: Another World
dat hele spel was gewoon
zo origineel
quote:He dat meen je toch niet? Dat hele verhaal van RTCW *** als een ouew
Ik vind Return To Castle Wolfenstein wel een dikke intro hebben.
quote:
Op maandag 24 februari 2003 18:51 schreef Dr_Crouton het volgende:
Maar is het met een koor dan niet Agnus Dei en met alleen strings Adagio?
Ik wist dat ook niet toen ik Homeworld voor de eerste keer zag. Ik dacht: 'Leuk, de makers van Homeworld hebben Adagio for Strings door een koor na laten zingen!
'
Pas een paar jaar later kwam ik achter het bestaan van Agnus Dei
quote:Tnx, met dit kan ik me tenminste nog wat voorstellen.
Op zaterdag 22 februari 2003 22:14 schreef Ajax_master het volgende:
Zeker Resident evil 3!!!!Zo prachtig gemaakt!!!
Je ziet aan het begin mensen gebeten worden en iedereen probeer te vluchten!
Dan loopt er een enorme groep zombies door de straat en opeens zie je 3 politie auto's de weg blokkeren en allemaal Swat lui erachter gaan staan met shotgun en andere geweren,Ondertussen zie je ook een special forces team met helikopter Umbrella inc. binnenvallen,
Dan gaat het brute geweld op de straat door, iedereen schiet, je ziet zombies met gat in hun hoofd neervallen, je ziet gaten in de lijfen van de zombies die daarna weer opstaan, je hoort:
"There to many of them!''
''We can't stop them!"En dan komt de eerste zombie door de barricade, de politie wordt afgeslacht, en je ziet de zombies iedereen dood bijten,
Dan gaat de actie weer naar de Special forces! je ziet 2 ventjes: ""Where are they?"" en dan komen er allemaal zombies uit de lift van achter
Of er komen zombies door een raam en je hoort: ""Where they coming frome?""
And je ziet iemand handgenaat gooien en je hoort: Die!!!!!!!!
Je ziet iemand om zich heen schieten maar wordt omsingelt,
Dan ga je naar de straat en zie je overal bloed en stuff en je ziet in de weerspiegeling van de helm Jill staan..........
Die intro is zo prachtig, zo mooi en zo cool die overheert echt
Misschien kunnen we allemaal een omschrijving geven van de intro. Ik heb de meeste spellen niet gespeeld dus als iemand alleen iets roept als "Ridge Racer 4" dan word ik er helaas niets wijzer van ![]()
Ik stem dus voor Metal Gear Solid numero uno ![]()
Intro omschrijving:
In de intro wordt Snake gebriefed over z'n missie, je ziet een onderzeeer een eenmansduikbootje lanceren waarin Snake zit, het duikbootje gaat richting het eilandje die terroristen hebben overgenomen. Ondertussen horen we nog een gesprek tussen hem en z'n leidinggevende over het doel en de achtergrond van deze missie. De intro loopt af en gaat nadeloos over naar de start van het spel waarin Snake uit het water komt.
Final Fantasy X2 Online
Een groep vechters keert terug naar hun dorp. Dan is het nacht en pikkedonker. Een enorme vuurbal licht op in het donker, camera volgt hem. De vuurbal beland midden in het dorp waarop iedereen in paniek raakt. Vechters gaan bij de omheining staan en zien duizenden, maar dan ook duizenden van die orcs aanvallen. Er rijden karren tussen waar kannonen inzitten.
Mensen vallen aan met bijlen, schieten met pijlen en een groepje tovenaars spreken een spreuk waaruit enorme ijsschotsen op de ors vallen. Ondertussen zwiept de camera verder naar achter waarop het muziek tot een hoogtepunt stijgt en je een paar enorme, en serieus, enorme beesten ziet lopen. Met hoorns op hun hoofd stormen ze door de blokkades.
Waldo en zijn zus lopen een grot in, waarna ze in de val zitten tussen 2 groepen orcs. Anderen zijn te grazen genomen door de orcs en Waldo en zijn zus kunnen nog net onder een houten hekje door via een geheime ingang. Ondertussen switcht de camera naar het gevecht waarop je de reusachtige beesten de muren makkelijk omver duwen door als een paard erop te gaan staan.
Waldo en zijn zus naderen het einde van de grot en komen bij een kleine doorgang. De zus tilt waldo omhoog en deze klimt door het gat. Dan volgt de camera een pijl die naar de zus vliegt. Deze beland in de muur, doordat de zus hem net kon ontwijken. 2 orcs zijn aan het begin van de grot en rennen op de zus af. Deze wil ook door het gat. Uiteindelijk een stilte. Waldo kijkt, en schrikt door de hand van de orc die door het gat steekt en rent weg.
Na 20 jaar keert Waldo terug en dat is het begin.
quote:ja another world !! was echt mijn favo intro toen...
Op dinsdag 25 februari 2003 11:19 schreef Bolderbast het volgende:[..]
idd en die muziek
dat hele spel was gewoon
zo origineel
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |