abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8685421
quote:
Op maandag 24 februari 2003 14:29 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Dogheads on a stick.

`

Vooral dat stukje waar Jill dat pistool vindt en omhoog tilt.
In de Biohazard zit daar een afgebeten/afgehakte hand aan, in RE een hele arm.(niet afgehakt) .
Jammer dat het spel verder onbespeelbaar was.. .

[Dit bericht is gewijzigd door Dr.Daggla op 24-02-2003 14:32]

-
pi_8685424
OK ik heb geen zin om alles door te lezen.. issie al geweest??

...

Half-Life
Ik ben benieuwd wanneer deel 2 uitkomt!

maandag 24 februari 2003 @ 14:33:20 #78
11119 IHOAKSISnoet
- Vet in je bek -
pi_8685453
Homeworld
Vanwege Samuel Barber's Adagio for Strings. Kippevel stuff!
*splut*.. ahh..... alt+f4.... zo.. sigaretje © Dustman
pi_8689599
1. Wing Commander IV: The Price of Freedom
Na de (destijds) übervette Dolby Surround-trein gewoon een kwartier lang full motion video met écht acteerwerk en die vervolgens ook naadloos in het spel overgaat. Soms installeer ik dit spel weer eens alleen om even de intro te bekijken
2. Full Throttle
Deze blijft gewoon roelen. Ik ken nog steeds bijna de hele tekst van de intro uit mijn hoofd. En Ben is gewoon DA MAN

Eervolle vermelding gaat naar Zelda 2: The Adventure of Link. Niet echt een intro maar de muziek die in het titelscreen zit is iedere keer weer kippenvel. Ook al blijft het beperkt tot 8bits-bliepjes.

Eens een Tinus, altijd een Tinus.(Frollo, 5-2-04)
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid.
pi_8689950
Dat niemand DOTT heeft genoemd.. Extreem vette intro, waarbij vooral Purple Tentacle "I will take over the world" uitsprak.. Zeker omdat dat 1 van de eerste spellen was waarbij gesproken geluid en goede animaties (en een tof verhaal) goed werden gecombineerd. Overigs scoort LucasArts algemeen bij mij hoog qua spelkwaliteit (En bij meerderen zo hier te zien)
  maandag 24 februari 2003 @ 17:54:05 #81
25797 Bolderbast
Nachoooooooooo
pi_8690184
quote:
Op maandag 24 februari 2003 17:39 schreef weerdo het volgende:
Dat niemand DOTT heeft genoemd.. Extreem vette intro, waarbij vooral Purple Tentacle "I will take over the world" uitsprak.. Zeker omdat dat 1 van de eerste spellen was waarbij gesproken geluid en goede animaties (en een tof verhaal) goed werden gecombineerd. Overigs scoort LucasArts algemeen bij mij hoog qua spelkwaliteit (En bij meerderen zo hier te zien)
damn ook vergeten

en dan kunnen we Sam&Max ook wel noemen, alhoewel die intro niet zo lang is

bij DOTT vond ik het autoritje tijdens de intro echt geweldig

Nobody fucks with The Jesus
pi_8690236
quote:
Op zondag 23 februari 2003 00:14 schreef donald_dick het volgende:
medal of honour..het ultime saving private ryan stukke
mee eens!!!
  maandag 24 februari 2003 @ 18:51:31 #83
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_8691125
quote:
Op maandag 24 februari 2003 12:59 schreef This_World_Is_Lost het volgende:
Lol, je hebt gelijk, ik bedoel die van 4. Die is echt vet, gewoon actie, en ook nog coole special effects. Als je ehm voor de eerste keer ziet dan isie echt spanned gewoon
Hoe kon ik MechWarrior 4 vergeten...
Het spel zelf is ook erg cool.
quote:
Op maandag 24 februari 2003 14:33 schreef IHOAKSISnoet het volgende:
Homeworld
Vanwege Samuel Barber's Adagio for Strings. Kippevel stuff!
Erg dramatisch voor een computerspel, maar ik bleef er in zitten!
Maar is het met een koor dan niet Agnus Dei en met alleen strings Adagio? Ik ben niet zo thuis in de klassieke muziek.

Moet die oude games maar nog eens een keer installeren.

The Internets, I needs it..
  maandag 24 februari 2003 @ 19:05:30 #84
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_8691413
Gran Turismo 3
Metal Gear Solid 2
Battlefield 1942
Kingdom Hearts
Halo Stats
360 Blog
Drie maal daags en de rest naar behoefte.
pi_8692155
total annihilation
Lachen is gezond :D!
pi_8692210
Secret of Monkey Island !!!
  dinsdag 25 februari 2003 @ 00:50:01 #87
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_8701196
Max Payne...goeie actie-scenes + muziek

Red Alert 2...o.a. als je (de schaduws van) de Chirovs (zeppelins) over de stad ziet komen

'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
pi_8704427
Het intro van Syndicate Wars vond ik ook wel vet.

Chip malfunction....En dat die gast dan ziet hoe de wereld er werkelijk uit ziet. Een politieagent die met een minigun het vuur opent. Vier jaar voor de Matrix in de bioscoop te zien was.

dinsdag 25 februari 2003 @ 10:51:15 #89
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_8704488
Hij is ERG oud, maar toendertijd was het een fantastische
intro: Another World
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
  dinsdag 25 februari 2003 @ 10:51:53 #90
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_8704503
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 10:46 schreef Ulx het volgende:
Het intro van Syndicate Wars vond ik ook wel vet.

Chip malfunction....En dat die gast dan ziet hoe de wereld er werkelijk uit ziet. Een politieagent die met een minigun het vuur opent. Vier jaar voor de Matrix in de bioscoop te zien was.

Fuck!... Jaaaaaah.. die was ook goed!
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
  dinsdag 25 februari 2003 @ 11:19:18 #91
25797 Bolderbast
Nachoooooooooo
pi_8704912
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 10:51 schreef ChOas het volgende:
Hij is ERG oud, maar toendertijd was het een fantastische
intro: Another World
idd en die muziek

dat hele spel was gewoon zo origineel

Nobody fucks with The Jesus
  dinsdag 25 februari 2003 @ 17:26:45 #92
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_8712254
Pharaoh
Warcraft III
De Monkey Island spellen moet ik nog steeds gaan spelen
quote:
Ik vind Return To Castle Wolfenstein wel een dikke intro hebben.
He dat meen je toch niet? Dat hele verhaal van RTCW *** als een ouew .
  dinsdag 25 februari 2003 @ 17:31:27 #93
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_8712357
quote:
Op maandag 24 februari 2003 18:51 schreef Dr_Crouton het volgende:
Maar is het met een koor dan niet Agnus Dei en met alleen strings Adagio?

Ik wist dat ook niet toen ik Homeworld voor de eerste keer zag. Ik dacht: 'Leuk, de makers van Homeworld hebben Adagio for Strings door een koor na laten zingen! '

Pas een paar jaar later kwam ik achter het bestaan van Agnus Dei

pi_8712817
MGS natuurlijk
Do you ever have that feeling where you're not sure if you're awake or still dreaming?
pi_8712838
Day of the Tentacle

Super spel en leuk getekend

Cuore Sportivo
  woensdag 26 februari 2003 @ 00:26:41 #96
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_8721147
quote:
Op zaterdag 22 februari 2003 22:14 schreef Ajax_master het volgende:
Zeker Resident evil 3!!!!

Zo prachtig gemaakt!!!

Je ziet aan het begin mensen gebeten worden en iedereen probeer te vluchten!
Dan loopt er een enorme groep zombies door de straat en opeens zie je 3 politie auto's de weg blokkeren en allemaal Swat lui erachter gaan staan met shotgun en andere geweren,

Ondertussen zie je ook een special forces team met helikopter Umbrella inc. binnenvallen,

Dan gaat het brute geweld op de straat door, iedereen schiet, je ziet zombies met gat in hun hoofd neervallen, je ziet gaten in de lijfen van de zombies die daarna weer opstaan, je hoort:
"There to many of them!''
''We can't stop them!"

En dan komt de eerste zombie door de barricade, de politie wordt afgeslacht, en je ziet de zombies iedereen dood bijten,

Dan gaat de actie weer naar de Special forces! je ziet 2 ventjes: ""Where are they?"" en dan komen er allemaal zombies uit de lift van achter

Of er komen zombies door een raam en je hoort: ""Where they coming frome?""

And je ziet iemand handgenaat gooien en je hoort: Die!!!!!!!!

Je ziet iemand om zich heen schieten maar wordt omsingelt,

Dan ga je naar de straat en zie je overal bloed en stuff en je ziet in de weerspiegeling van de helm Jill staan..........

Die intro is zo prachtig, zo mooi en zo cool die overheert echt

Tnx, met dit kan ik me tenminste nog wat voorstellen.

Misschien kunnen we allemaal een omschrijving geven van de intro. Ik heb de meeste spellen niet gespeeld dus als iemand alleen iets roept als "Ridge Racer 4" dan word ik er helaas niets wijzer van

Ik stem dus voor Metal Gear Solid numero uno

Intro omschrijving:
In de intro wordt Snake gebriefed over z'n missie, je ziet een onderzeeer een eenmansduikbootje lanceren waarin Snake zit, het duikbootje gaat richting het eilandje die terroristen hebben overgenomen. Ondertussen horen we nog een gesprek tussen hem en z'n leidinggevende over het doel en de achtergrond van deze missie. De intro loopt af en gaat nadeloos over naar de start van het spel waarin Snake uit het water komt.

pi_8722227
Dan zal ik mijn intro even uitleggen.

Final Fantasy X2 Online

Een groep vechters keert terug naar hun dorp. Dan is het nacht en pikkedonker. Een enorme vuurbal licht op in het donker, camera volgt hem. De vuurbal beland midden in het dorp waarop iedereen in paniek raakt. Vechters gaan bij de omheining staan en zien duizenden, maar dan ook duizenden van die orcs aanvallen. Er rijden karren tussen waar kannonen inzitten.

Mensen vallen aan met bijlen, schieten met pijlen en een groepje tovenaars spreken een spreuk waaruit enorme ijsschotsen op de ors vallen. Ondertussen zwiept de camera verder naar achter waarop het muziek tot een hoogtepunt stijgt en je een paar enorme, en serieus, enorme beesten ziet lopen. Met hoorns op hun hoofd stormen ze door de blokkades.

Waldo en zijn zus lopen een grot in, waarna ze in de val zitten tussen 2 groepen orcs. Anderen zijn te grazen genomen door de orcs en Waldo en zijn zus kunnen nog net onder een houten hekje door via een geheime ingang. Ondertussen switcht de camera naar het gevecht waarop je de reusachtige beesten de muren makkelijk omver duwen door als een paard erop te gaan staan.

Waldo en zijn zus naderen het einde van de grot en komen bij een kleine doorgang. De zus tilt waldo omhoog en deze klimt door het gat. Dan volgt de camera een pijl die naar de zus vliegt. Deze beland in de muur, doordat de zus hem net kon ontwijken. 2 orcs zijn aan het begin van de grot en rennen op de zus af. Deze wil ook door het gat. Uiteindelijk een stilte. Waldo kijkt, en schrikt door de hand van de orc die door het gat steekt en rent weg.

Na 20 jaar keert Waldo terug en dat is het begin.

woensdag 26 februari 2003 @ 08:22:06 #98
25527 FallenAngel666
Think of the kittens!
pi_8723710
Intro van Outcast is ook wel aardig
Signature:
Maximaal
4
regels
pi_8723841
DAmn.. heb maar 1 keer GTA3 voorbij zien komen.
Samen met Half-life heeft GTA 3 de beste intro. Je wordt gewoon de game ingezogen.
pi_8727191
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 11:19 schreef Bolderbast het volgende:

[..]

idd en die muziek

dat hele spel was gewoon zo origineel

ja another world !! was echt mijn favo intro toen...
supergaaf spel ..alleen veel te kort.. en toen die
mooie opvolger Flashback
De mooiste intromuziek was toch wel Hired Guns...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')