En zoals al eerder is gezegd, de intro van Final Fantasy 7 is ook goed. Het is weliswaar weinig wat je ziet, maar vanuit de intro wordt je opeens in het spel gegooid, wat een erg gaaf effect geeft.
Trouwens, de intro van Zelda64 heeft ook een indruk achtergelaten. Vaak liet ik de game gewoon lopen want die intro van Link op Epona en dan dat superrelaxte muziekje...pure magie!
Def
quote:de hoogtij dagen van LucasArts......wat mis ik ze
Op zaterdag 22 februari 2003 22:29 schreef Jordy-B het volgende:[..]
Monkey Island: allemaal cool, maar zeker de intro waarin Guybrush op de zee dobbert, en droomt over wat 'ie allemaal mist (wat vervolgens allemaal ongemerkt voorbijdrijft)... om vervolgens terecht te komen in 'n zeegevecht
Full Throttle: Gierende gitaren, schuurpapierstem en glimmend chroom. yeah baby
The Dig: 't spel is naar een script van Spielberg.
In het intro wordt op geweldige manier uitgelegd dat er een meteoor richting de aarde knalt, en er snel een team wordt samengesteld om dat eventjes tegen te gaan.
quote:Die HEERLIJKE donkere sfeer die helaas NOOIT meer in een Mechwarrior game terug te zien was...
Op zaterdag 22 februari 2003 22:18 schreef Terence_Hill het volgende:
De intro van Mechwarrior 2.
quote:Whenever I smell asphalt, I think of Maureen... Whenever I think of Maureen I think of TROUBLE...
Op zaterdag 22 februari 2003 23:04 schreef Terence_Hill het volgende:
Full Throttle, inderdaad erg goed! Goed sfeertje! Ik kan niet wachten op deel 2.
Heerlijk intro, en lekker filmisch hoe die limo een flinke oplawaai krijgt...
Ik wacht idd ook met SMART op het vervolg, eerste screens waren veel belovend
V-Rally 2
Colin McRea Rally 2.0
* GizartFRL is idd verslaafd aan racegames...
quote:Nee?
Op zondag 23 februari 2003 00:13 schreef Skull-splitter het volgende:
Je zou het NIET zeggen...
quote:
Op zaterdag 22 februari 2003 23:09 schreef ToXiCitY het volgende:
Red Alert (de eerste)Time will tell. Sooner or later, time will tell.
En de wingcommander serie had ook goeie intro's!! (vanaf WC3 tot WC Prophecy)
quote:Misschien eens beter op gaan letten bij Engels voortaan?
Op zaterdag 22 februari 2003 22:14 schreef Ajax_master het volgende:
Zeker Resident evil 3!!!!Zo prachtig gemaakt!!!
Je ziet aan het begin mensen gebeten worden en iedereen probeer te vluchten!
Dan loopt er een enorme groep zombies door de straat en opeens zie je 3 politie auto's de weg blokkeren en allemaal Swat lui erachter gaan staan met shotgun en andere geweren,Ondertussen zie je ook een special forces team met helikopter Umbrella inc. binnenvallen,
Dan gaat het brute geweld op de straat door, iedereen schiet, je ziet zombies met gat in hun hoofd neervallen, je ziet gaten in de lijfen van de zombies die daarna weer opstaan, je hoort:
"There There are too many of them!''
''We can't stop them!"En dan komt de eerste zombie door de barricade, de politie wordt afgeslacht, en je ziet de zombies iedereen dood bijten,
Dan gaat de actie weer naar de Special forces! je ziet 2 ventjes: ""Where are they?"" en dan komen er allemaal zombies uit de lift van achter
Of er komen zombies door een raam en je hoort: ""Where are they coming frome?""
And je ziet iemand handgenaat gooien en je hoort: Die!!!!!!!!
Je ziet iemand om zich heen schieten maar wordt omsingelt,
Dan ga je naar de straat en zie je overal bloed en stuff en je ziet in de weerspiegeling van de helm Jill staan..........
Die intro is zo prachtig, zo mooi en zo cool die overheert echt
[/offtopic]
!!
Brilliant filmpje met de mooiste muziek ooit in een game!
quote:zo he. en wat draagt dit bij aan dit topic
Op zondag 23 februari 2003 12:46 schreef BlaatschaaP het volgende:[..]
Misschien eens beter op gaan letten bij Engels voortaan?
[/offtopic]
De demo van Metal Gear Solid moet ik nog zien... het spel heb ik al wel, maar nog geen PS2...
quote:My thoughts too
Op zaterdag 22 februari 2003 23:16 schreef Dropslurf het volgende:
Diablo II
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |