SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Om 15.00 zijn de goeie plekjes allang weg.quote:Op donderdag 3 juli 2025 10:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Ja oke, maar waarom zou je dat om 10.00 willen doen en niet om 15.00 oid?nouja, niks voor mij
.
quote:Op donderdag 3 juli 2025 10:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
iemand heeft er in plaats van water ander vloeistof in gedaan?Nee niet eensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarom sta ik er zo van te kijken dat hij de afgelopen week helemaal is verpieterd.
Tap tap tap
ik snap die dakkapel niet.quote:Op donderdag 3 juli 2025 10:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
Maar deze:
https://www.funda.nl/deta(...)erenweg-16/43085994/
Zou wel top zijn. Lekker afgelegen tussen de koeien.
Crack in fantasticolandquote:
mogge prinses op de erwtquote:
Ik heb heul geen erwt in bedquote:
Oh geen ideequote:Op donderdag 3 juli 2025 10:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik snap die dakkapel niet.
van beneden af zie je vast en zeker gewoon die ramen rechterop enzo... maar loopt dat uiteinde nou ver over de nok of lijkt dat alleen zo?
en waarom is die ene foto van de garage in die vorige foto geplakt alsof die deur open is maar het eigenlijk niet is
Krekkiequote:
ah nicequote:Op donderdag 3 juli 2025 10:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Ja oke, maar waarom zou je dat om 10.00 willen doen en niet om 15.00 oid?nouja, niks voor mij
.
ben inmiddels helemaal de foto's aan het uitpluizen en nee mijn beeld was verkeerd. hij begint niet met een opstaand raam. het is gewoon aan alle 4 kanten van de verhoging opgetrokken en een schuin raam er op. daarom ziet dat er van buiten af zo lelijk uit....quote:Op donderdag 3 juli 2025 10:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oh geen ideeIk rij er iedere dag langs op weg naar werk.
Is gewoon heerlijk tussen de velden, weinig verkeer, veel groen. Is alleen niet zo leuk voor de kleine.
Hebben ze Starterslening bij jou?quote:Op donderdag 3 juli 2025 10:27 schreef Nattekat het volgende:
Even gekeken wat ik aan hypotheek kan krijgen met mijn nieuwe baan. Nog steeds redelijk kansloos, maar er beginnen nu huizen groter dan een bezemkast binnen handbereik te komen
Fat Dog is wel iets meer feestje. Op Glastonbury waren die ook wel leukquote:Op donderdag 3 juli 2025 10:25 schreef Crack_ het volgende:
FKA twigs of Fat Dog? @:citizen.erased
moeilijk moeilijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |