abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218107462
Lily Allen weet niet meer precies hoe vaak ze een abortus heeft ondergaan. Dat vertelt de Engelse zangeres in haar podcast Miss Me?

"Abortussen. Ik heb er een paar gehad, maar ik kan me niet precies herinneren hoeveel. Ik denk vier of vijf", zegt de veertigjarige Allen. "Ik raakte constant zwanger, echt de hele tijd."

Ook vertelt de Smile-zangeres dat een ex-vriend ooit betaalde voor een van de ingrepen. "Dat vond ik destijds romantisch. Dat vind ik nu niet meer. Het is niet gul of romantisch. Eerlijk gezegd was ik een gestoorde trut, en dat ben ik nog steeds."

Sinds 2022 is abortus op verschillende plekken in de Verenigde Staten verboden. Kort na de invoering van die wetgeving liet Allen al van zich horen: tijdens een optreden van Olivia Rodrigo op het Britse festival Glastonbury verscheen ze onverwacht op het podium. De twee zangeressen spraken het publiek toe over de aangescherpte antiabortuswetgeving. Daarna zong Allen haar hit Fuck You als protestlied.

"Ik zou willen dat mensen stoppen met het delen van uitzonderlijke redenen om een abortus te ondergaan", schreef Allen na het optreden op Instagram. "De meeste mensen die ik ken, en ook ikzelf, wilden gewoon geen kind. Dat is reden genoeg. We hoeven ons niet te verantwoorden."

Allen heeft twee kinderen van elf en twaalf jaar oud met haar ex-man Sam Cooper, met wie ze van 2011 tot 2018 getrouwd was.

https://www.nu.nl/achterk(...)C19iui5mY1k5IeOPRczw

[ Bericht 7% gewijzigd door Sunshine1982 op 03-07-2025 11:14:52 ]
  Moderator donderdag 3 juli 2025 @ 10:15:13 #2
5428 crew  miss_sly
pi_218107595
Dat vul je in, dat ze niet aan anticonceptie deed. Er wordt namelijk niets gedeeld over wat er aan vooraf ging, alleen dat er sprake was van een ongewenste zwangerschap die is afgebroken.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_218107615
Haar lijf moet zij weten.
pi_218107677
quote:
7s.gif Op donderdag 3 juli 2025 10:15 schreef miss_sly het volgende:
Dat vul je in, dat ze niet aan anticonceptie deed. Er wordt namelijk niets gedeeld over wat er aan vooraf ging, alleen dat er sprake was van een ongewenste zwangerschap die is afgebroken.
Ok, stel dat ze aan anti conceptie deed, 'aan de lopende band zwanger' doet me niet vermoeden dat beiden een condoom gebruikte lijkt me. Als je merkt dat anti conceptie niet naar behoren werkt, dan ga je toch over naar wat anders?

Ik ben pro abortus, maar hoe ze er over praat en vooral niet meer weten hoeveel ze er heeft gehad lijkt me niet echt normaal.
  donderdag 3 juli 2025 @ 10:27:07 #5
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_218107706
In Nederland is abortuszorg gratis en je betaalt er niet eens eigen risico voor. Helaas kan ik dus ook nooit een scharrel trakteren op een gratis abortus als romantisch gebaar ;(
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  Moderator donderdag 3 juli 2025 @ 10:29:21 #6
5428 crew  miss_sly
pi_218107720
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juli 2025 10:23 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Ok, stel dat ze aan anti conceptie deed, 'aan de lopende band zwanger' doet me niet vermoeden dat beiden een condoom gebruikte lijkt me. Als je merkt dat anti conceptie niet naar behoren werkt, dan ga je toch over naar wat anders?

Ik ben pro abortus, maar hoe ze er over praat en vooral niet meer weten hoeveel ze er heeft gehad lijkt me niet echt normaal.
Lopende band valt dus nogal mee gezien 2 kinderen en 4 of 5 abortussen.

Waar het mij om gaat is dat het nogal gemakkelijk is om maar meteen 'raar wijf' te roepen terwijl je bij lange na niet alle info hebt.

En daarnaast, hoe je er zelf ook instaat (ik zou het ook anders doen) is het natuurlijk haar goed recht om het wel zo te doen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_218107932
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juli 2025 10:23 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Ja, die types zitten er inderdaad een enkele keer als rotte appels tussen. Nu lijkt een kind voor een zelfbenoemde "gestoorde trut" me niet het meest ideale
pi_218107957
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juli 2025 10:00 schreef Sunshine1982 het volgende:
Lily Allen weet niet meer precies hoe vaak ze een abortus heeft ondergaan. Dat vertelt de Engelse zangeres in haar podcast Miss Me?

"Abortussen. Ik heb er een paar gehad, maar ik kan me niet precies herinneren hoeveel. Ik denk vier of vijf", zegt de veertigjarige Allen. "Ik raakte constant zwanger, echt de hele tijd."

Ook vertelt de Smile-zangeres dat een ex-vriend ooit betaalde voor een van de ingrepen. "Dat vond ik destijds romantisch. Dat vind ik nu niet meer. Het is niet gul of romantisch. Eerlijk gezegd was ik een gestoorde trut, en dat ben ik nog steeds."

Sinds 2022 is abortus op verschillende plekken in de Verenigde Staten verboden. Kort na de invoering van die wetgeving liet Allen al van zich horen: tijdens een optreden van Olivia Rodrigo op het Britse festival Glastonbury verscheen ze onverwacht op het podium. De twee zangeressen spraken het publiek toe over de aangescherpte antiabortuswetgeving. Daarna zong Allen haar hit Fuck You als protestlied.

"Ik zou willen dat mensen stoppen met het delen van uitzonderlijke redenen om een abortus te ondergaan", schreef Allen na het optreden op Instagram. "De meeste mensen die ik ken, en ook ikzelf, wilden gewoon geen kind. Dat is reden genoeg. We hoeven ons niet te verantwoorden."

Allen heeft twee kinderen van elf en twaalf jaar oud met haar ex-man Sam Cooper, met wie ze van 2011 tot 2018 getrouwd was.

https://www.nu.nl/achterk(...)C19iui5mY1k5IeOPRczw

Godsamme, ik heb hier gewoon geen woorden voor. Wat is dit voor figuur? Niet denken van goh, anti conceptie/condoom zou wel een oplossing kunnen zijn. Nee hoor gewoon lekker sexen en als mevrouw zwanger werd erna loste een abortus het allemaal wel op. Sorry, maar wat een gaar wijf is dit zeg.
Volgens mij heb jij het belangrijkste deel uit die podcast gemist. De vrouw in kwestie schrijft dit naar aanleiding van de aangescherpte abortuswetgeving in Amerika.
pi_218108006
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 10:48 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Ja, die types zitten er inderdaad een enkele keer als rotte appels tussen. Nu lijkt een kind voor een zelfbenoemde "gestoorde trut" me niet het meest ideale
Vandaar die abortussen dus. :P
Lily Allen provoceert, daagt je uit en dwingt je in feite tot reageren.
Jammer dat jij en Sunshine 1982 zich dan focussen op de bijzaken.
pi_218108135
quote:
7s.gif Op donderdag 3 juli 2025 10:29 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Lopende band valt dus nogal mee gezien 2 kinderen en 4 of 5 abortussen.

Waar het mij om gaat is dat het nogal gemakkelijk is om maar meteen 'raar wijf' te roepen terwijl je bij lange na niet alle info hebt.

En daarnaast, hoe je er zelf ook instaat (ik zou het ook anders doen) is het natuurlijk haar goed recht om het wel zo te doen.
Ik snap je en je hebt ook wel een beetje gelijk :@
pi_218108138
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 10:55 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Vandaar die abortussen dus. :P
Lily Allen provoceert, daagt je uit en dwingt je in feite tot reageren.
Jammer dat jij en Sunshine 1982 zich dan focussen op de bijzaken.
Oh, dit is inderdaad om de anti-abortuskant te versterken. Maar die heeft sowieso de Maga-storm al mee.
pi_218108151
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 11:08 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Oh, dit is inderdaad om de anti-abortuskant te versterken. Maar die heeft sowieso de Maga-storm al mee.
:?
  Redactie Sport donderdag 3 juli 2025 @ 11:19:39 #13
274204 crew  Mexicanobakker
pi_218108260
Ze kon geweldige liedjes schrijven indertijd, maar er zat toen wel een steekje los.

Verder moet zij weten
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_218108357
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 11:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ze kon geweldige liedjes schrijven indertijd, maar er zat toen wel een steekje los.

Verder moet zij weten
Dat zie je wel vaker bij artiesten/creatieve geesten.
pi_218109353
Je zou toch denken dat iemand na abortus nummer 2 of 3 toch eens gaat nadenken over anticonceptie.
  donderdag 3 juli 2025 @ 14:51:45 #16
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_218110351
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juli 2025 10:00 schreef Sunshine1982 het volgende:
dat een ex-vriend ooit betaalde voor een van de ingrepen. "Dat vond ik destijds romantisch.
_O-
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  donderdag 3 juli 2025 @ 14:52:44 #17
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_218110359
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 11:19 schreef Mexicanobakker het volgende:

Verder moet zij weten
Not Fair is inderdaad een leuk nummer. Heb ik nog geregeld op staan.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_218110361
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juli 2025 10:17 schreef Adem.In.Adem.Zuid. het volgende:
Haar lijf moet zij weten.
Nou eigenlijk de lijven van al die ongeboren kinderen die kapot geknipt zijn.
pi_218110380
Boieiend. Voor mijn part doet ze er nog 50.
Er is niets heiligs aan een foetus.

Verder vind ik het bijzonder dat aardig wat anti-abortus aanhangers erg religieus zijn en weinig moeite hebben om aardbewoners die niet bij hun clubje horen op de meest pijnlijke manieren te doden, maar wel zo nodig het alleenrecht moeten hebben over vrouwen...
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_218110392
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 13:18 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Je zou toch denken dat iemand na abortus nummer 2 of 3 toch eens gaat nadenken over anticonceptie.
Ik heb er vijf op m'n geweten, bij drie verschillende vrouwen (twee daarvan waren minderjarig, eigenlijk). Ik ben er niet trots op, maar het is wat het is. Onveilige seks was zo'n beetje mijn hele modus operandi. Nog steeds, eigenlijk, zo heb ik drie kinderen gekregen, gelukkig bij mijn wettige echtgenote.

Iedereen doet altijd zo makkelijk over veilige seks en hoe vanzelfsprekend dat moet zijn, maar je hebt altijd van die eencelligen zoals ik die geen vragen stellen en gewoon de penis in de vagina steken, sans scrupules. Het leven moet stromen.

Ik vind het heel moedig dat ze het hardop zegt. Het is niet iets om trots op te zijn, maar ook als je hardnekkig naief bent, heb je bestaansrecht.
-nee-
pi_218110438
quote:
14s.gif Op donderdag 3 juli 2025 14:56 schreef Marsenal het volgende:

Iedereen doet altijd zo makkelijk over veilige seks en hoe vanzelfsprekend dat moet zijn, maar je hebt altijd van die eencelligen zoals ik die geen vragen stellen en gewoon de penis in de vagina steken, sans scrupules. Het leven moet stromen.
En stel nou eens dat je minderjarige ex het kind had willen houden. Had je dan je verantwoordelijkheden ontlopen?
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_218110451
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 15:02 schreef Mr_Belvedere het volgende:

[..]
En stel nou eens dat je minderjarige ex het kind had willen houden. Had je dan je verantwoordelijkheden ontlopen?
Nee, zeker niet, ik zou nooit weglopen ervoor, dus dat was toen ook billenknijpen. Zij was zwanger en woonde gewoon bij haar ouders, maar ik was dakloos dus het was niet best.
-nee-
  donderdag 3 juli 2025 @ 15:31:17 #23
505678 MisterFox
declare(strict_types=1);
pi_218110650
Goor wijf
MNy paws caiuse aaS ;lotr of typo'zx 🦊
  donderdag 3 juli 2025 @ 16:16:29 #24
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_218110956
quote:
Eerlijk gezegd was ik een gestoorde trut, en dat ben ik nog steeds.
yup
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  donderdag 3 juli 2025 @ 16:17:59 #25
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_218110967
vind verder haar muziek echt bagger, om van te kotsen

maar goed dat mag iedereen lekker zelf weten
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')