https://www.voetbalversla(...)heeft-hij-vrij-spel/quote:In de nieuwste aflevering van Roddelpraat doen Jan Roos en Dennis Schouten een opvallende onthulling over Wilfred Genee. Volgens de presentatoren zou Genee het niet al te nauw nemen met de huwelijkse trouw en zijn boekje te buiten zijn gegaan, met niemand minder dan de voormalige oppas van zijn kinderen.
Jan Roos steekt zijn mening niet onder stoelen of banken: “Hij kan hem niet in het broekje houden.” Volgens Dennis Schouten speelde het vermeende overspel zich af tijdens Genee’s 58e verjaardag. “Wat is er gebeurd? Wilfred Genee had een verjaardag gehad. Nou, die man met die gitaar was weg. Lilly (zijn vrouw) was naar bed gegaan. Lilly houdt niet van drank. Lilly houdt er ook zeker niet van als Wilfred drinkt,” aldus Schouten.
Dennis beweert dat hij destijds aanwezig was bij het feestje en dat Wilfred vrij spel kreeg toen Lilly naar bed ging. “Op een gegeven moment gaat Lilly naar bed en dan heeft Wilfred vrij spel. En dat had hij op zijn 58e verjaardag. Hij was jarig en Wilfred die ging nog even naar het café.”
Een buurtbewoonster zou bevestigend bewijs hebben. “Ik heb een filmpje dat hij met haar staat gisteravond. Hij is speciaal voor haar gekomen naar een café. Die twee draaien de hele tijd om elkaar heen,” zou ze tegen Dennis gezegd hebben. “Ik hoorde hem zelfs tegen haar zeggen: ‘Dit kan hier niet’. Wil het wel sturen en dan kun je het zien.”
Volgens Dennis zou het om de oude oppas van Genee’s kinderen gaan: “Zij zouden al langer wat hebben en kenden elkaar al goed. Want dit is de oude oppas van de kinderen van Wilfred.” Jan Roos weet het zeker: “Hoe cliché wil je het hebben. Wilfred Genee ligt te wippen met de oppas van de kinderen.”
Dennis confronteerde Wilfreds vrouw, Lili Genee-Pirayesh, telefonisch met het verhaal. Zij reageerde laconiek: “Ik vind het gewoon zonde van jouw capaciteit. Ik vind dat je heel veel talent hebt en ik vind het zonde dat je dat doet. Je doet het waarschijnlijk voor het geld, maar je zegt ook dat je gelukkig bent. Eerlijk gezegd kijk ik niet. Ik ga er toch niet naar zitten kijken.” Of er daadwerkelijk sprake is van een affaire, blijft vooralsnog onbevestigd.
Wou net zeggen volgens mij heb ik dit al eerder gehoord.quote:Op donderdag 3 juli 2025 09:12 schreef FlippingCoin het volgende:
dit is toch al jaren algemeen bekend
quote:Op donderdag 3 juli 2025 11:33 schreef TigerXtrm het volgende:
Je zou bijna zeggen dat het genetisch is...
wat doen je dan in shoquote:Op donderdag 3 juli 2025 12:14 schreef CarbonC het volgende:
Het interesseert me geen reet en het is me een raadsel waarom dit ¨nieuws" zo moeten zijn.
Totaal onbelangrijk.
jan roos is een pedofielquote:Op donderdag 3 juli 2025 11:58 schreef PotjeSambal het volgende:
https://www.dumpert.nl/item/100039025_0b08fa28
Faalhaas Jan Roos weer met een onzin scoop.
het staat in de link die jij deelt nota bene, flapdrolquote:Op donderdag 3 juli 2025 13:52 schreef PotjeSambal het volgende:
[..]
Dat is laster, tenzij je bewijs hebt. Dan is het slechts smaad.
Dat is een 23 jarige vrouw toch?quote:Op donderdag 3 juli 2025 13:52 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
het staat in de link die jij deelt nota bene, flapdrol
gastquote:Op donderdag 3 juli 2025 13:57 schreef PotjeSambal het volgende:
[..]
Dat is een 23 jarige vrouw toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |