Krijgen die evenveel geld?quote:Op woensdag 2 juli 2025 18:07 schreef Helenattenek het volgende:
Zelfde geld voor vrouwelijke asielzoekers
Wie is wij. Jij sterft als eeuwige maagd en junkquote:Op woensdag 2 juli 2025 19:08 schreef Fushia2 het volgende:
Binnen 100/150 jaar is Europa islamitischALLAHU AKBAR
![]()
Veel kinderen nemen is een deel van de jihad. Zoveel mogelijk moslims op de wereld zetten die zelf ook zoveel mogelijk moslims op de wereld gaan zetten.
Nederlanders hebben hooguit 1 of 2 kinderen.
Wij nemen er minimaal 5
Hier in de stad anders al dagenlang dikke rellen daarover.quote:Op woensdag 2 juli 2025 19:20 schreef Hogwarts het volgende:
Je bent er maar druk mee, nooit last van
Hij komt wel in het paradijs als hij sterft want hij is een vrome moslimquote:Op woensdag 2 juli 2025 19:12 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
Wie is wij. Jij sterft als eeuwige maagd en junk
Je zo in de kaarten laten kijken is niet handig maat, nu kunnen we een strategie ontwikkelen om die strategie te ontwrichten en onschadelijk te maken.quote:Op woensdag 2 juli 2025 19:08 schreef Fushia2 het volgende:
![]()
Veel kinderen nemen is een deel van de jihad. Zoveel mogelijk moslims op de wereld zetten die zelf ook zoveel mogelijk moslims op de wereld gaan zetten.
Wij nemen er minimaal 5
Kan mij zelfs bij jou niet voorstellen dat je in een tweede Afghanistan zou willen wonen. Aan de andere kant, je bent wel een mongool, dus wellicht zit ik ernaast.quote:Op woensdag 2 juli 2025 19:08 schreef Fushia2 het volgende:
![]()
Wij nemen er minimaal 5
Oud nieuws, dat zeiden mijn collega moslims eind jaren 80 al.quote:Op woensdag 2 juli 2025 19:08 schreef Fushia2 het volgende:
![]()
Wij nemen er minimaal 5
Ik woon in hartje Utrecht.quote:Op woensdag 2 juli 2025 19:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Hier in de stad anders al dagenlang dikke rellen daarover.
En hoe ziet Europa er dan over 100 jaar uit volgens jou, als het eindelijk islamitisch is geworden?quote:Op woensdag 2 juli 2025 19:08 schreef Fushia2 het volgende:
![]()
Wij nemen er minimaal 5
7 uitkeringen in een huishouden.quote:Op woensdag 2 juli 2025 19:08 schreef Fushia2 het volgende:
![]()
Wij nemen er minimaal 5
Hoe dan, je bent toch homo?quote:Op woensdag 2 juli 2025 19:08 schreef Fushia2 het volgende:
![]()
Wij nemen er minimaal 5
In plaats van te klagen kan je ook een blanke vrouw bevruchten zodat de asielzoekers die over 12-15 jaar hierheen komen zich kunnen verlekkeren aan je hoerige* dochterquote:Op woensdag 2 juli 2025 17:57 schreef hoechst het volgende:
Al die mannelijke asielzoekers op iedere hoek van de straat. Ongure types die zich niet eens een beetje schamen dat ze hier zomaar heel de dag mogen chillen?
quote:Op woensdag 2 juli 2025 23:17 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
In plaats van te klagen kan je ook een blanke vrouw bevruchten zodat de asielzoekers die over 12-15 jaar hierheen komen zich kunnen verlekkeren aan je hoerige* dochter
Dat is dus precies de reden dat ik geen kinderen wil
*Hoerig omdat ze geen kopvod draagr uiteraard.
dan ga je toch naar een Engelstalig forum?quote:Op donderdag 3 juli 2025 08:52 schreef xpompompomx het volgende:
Ik las de TT en dacht een dicussie te krijgen over private equity/hedgefunds
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |