Haha ik zie hier inderdaad ook wel dertigers en veertigers erop rijden, maar die zijn wel van een bepaald allooi, zeg maar het type dat op die leeftijd nog rondrijdt op zo'n ding in een lelijke dikke jas met 30 graden.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 09:21 schreef Swango het volgende:
Als er veel mensen van middelbare leeftijd op fatbikes gaan rijden worden ze meteen uncool, dan zal de fatbikeplaag onder jongeren ook wel snel uitsterven.
Het is meer een Tokkie ding. Ik ken werkelijk niemand hier in de omgeving die er een heeft en genoeg gescheiden ouders hier (sterker nog, het lijkt wel een epidemie inmiddels).quote:Op woensdag 2 juli 2025 16:19 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Veel kinderen op die dingen these days. Zullen wel gescheiden ouders hebben die alles goed vinden.
Net zoals brommers een tokkie ding was. Anders hadden de heideroosjes nooit Sjonnie en Anita op de Citta als nummer gemaakt.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 14:35 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het is meer een Tokkie ding. Ik ken werkelijk niemand hier in de omgeving die er een heeft en genoeg gescheiden ouders hier (sterker nog, het lijkt wel een epidemie inmiddels).
Dat lijkt mij inderdaad een goede stap.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 14:51 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Net zoals brommers een tokkie ding was. Anders hadden de heideroosjes nooit Sjonnie en Anita op de Citta als nummer gemaakt.![]()
Dat onze overheid niet gewoon elk voertuig met hulpmotor een verplichting geeft tot verzekeringsplaat daar blijf ik me over verbazen.
Ook deze mensen hebben we nodig om de nog bestaande fysiek zware, geestdodende, of vieze banen op te vullen.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 14:57 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat lijkt mij inderdaad een goede stap.
Tokkies verbieden zou nog beter zijn, maar ja… was het leven maar zo eenvoudig.
Ziet er ook totaal debiel uit als volwassene op zo'n ding.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 10:12 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Haha ik zie hier inderdaad ook wel dertigers en veertigers erop rijden, maar die zijn wel van een bepaald allooi, zeg maar het type dat op die leeftijd nog rondrijdt op zo'n ding in een lelijke dikke jas met 30 graden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |