Lancering prestigeproject van Musk tot drie keer misluktquote:Op dinsdag 8 juli 2025 19:05 schreef SymbolicFrank het volgende:
Nu Musk zijn eigen politieke partij op gaat richten, heeft hij helemaal geen tijd meer voor zijn bedrijven. Goed nieuws of slecht nieuws?
Ja, hij zal er achter gekomen zijn dat er een heleboel regels zijn waar je aan moet voldoen. Maar hij is nog waanzinnig populair, dus ik ben benieuwd wat er gaat gebeuren.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 19:15 schreef Wantie het volgende:
[..]
Lancering prestigeproject van Musk tot drie keer mislukt
Geen idee of dat goed of slecht nieuws is.
De tijd zal het leren.
De aandelen Tesla kregen wel een knauw meende ik.
Hij heeft het merendeel waarschijnlijk al lang gedelegeerd aan zijn CEO's.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 19:05 schreef SymbolicFrank het volgende:
Nu Musk zijn eigen politieke partij op gaat richten, heeft hij helemaal geen tijd meer voor zijn bedrijven. Goed nieuws of slecht nieuws? Probeert hij de subsidie en de CO2 certificaten te redden omdat ze anders flink verlies gaan maken? Of heeft hij de smaak te pakken en zijn die bedrijven niet meer interessant?
Ongetwijfeld. Maar volgens zijn fans (en om de hype hoog te houden) gaat het zo slecht omdat hij er niet persoonlijk mee bezig is. En dan doet hij ook minder onplezierige politieke dingen.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 19:59 schreef Peppert het volgende:
[..]
Hij heeft het merendeel waarschijnlijk al lang gedelegeerd aan zijn CEO's.
Die mogen dan wel een stapje extra zetten, want zo lekker gaat het allemaal niet:quote:Op dinsdag 8 juli 2025 19:59 schreef Peppert het volgende:
[..]
Hij heeft het merendeel waarschijnlijk al lang gedelegeerd aan zijn CEO's.
Musk reageert:quote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:09 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die mogen dan wel een stapje extra zetten, want zo lekker gaat het allemaal niet:
https://edition.cnn.com/2(...)ed-financial-outlook
En ik heb toch het idee dat er veel leunt op het idee dat Musk de hele boel wel gaat redden.
Ja, ongeveer wat we hier ook al hadden besproken.quote:Op woensdag 9 juli 2025 07:09 schreef Wantie het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Opiniestuk over Tesla's full self driving.
10 jaar lang de belofte dat Full Self Driving er volgend jaar komt. Met ook de belofte dat miljoenen gebruikte Tesla's die functionaliteit zullen krijgen.
Wat daar van over is, is een PR stunt in een klein gebied in Austin, onder ideale omstandigheden, en met een select groepje uitgenodigde Tesla influencers....
En alleen de allernieuwste hardware zal de mogelijkheid hebben om op hetzelfde niveau autonoom te rijden als de Robottaxi's in Austin...
Ik zie Musk net als een hele goede verkoper die geen idee heeft van techniek. Jobs heeft trouwens al zijn ideeën gejat, eerst van Wozniak en daarna van Xerox.quote:Op woensdag 9 juli 2025 10:47 schreef michaelmoore het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Musk has 100% signal, no noise
Technoking of Teslaquote:Op woensdag 9 juli 2025 17:49 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Ik zie Musk net als een hele goede verkoper die geen idee heeft van techniek. Jobs heeft trouwens al zijn ideeën gejat, eerst van Wozniak en daarna van Xerox.
quote:AI-overzicht+3
Elon Musk changes job title to 'Technoking of Tesla'
Yes, Elon Musk's official title at Tesla is "Technoking of Tesla". This title was adopted in March 2021. He also serves as the CEO of Tesla.
While Elon Musk was not one of the original founders of Tesla, he played a significant role in the company's development and is often associated with it.
Ik denk dat dat wel meevalt. Misschien kennen als in: het een keer gezien hebben, maar hoe het allemaal werkt? Hij is wel aardig op de hoogte van wat er allemaal fout kan gaan bij het automatiseren van de productie.quote:Op woensdag 9 juli 2025 17:59 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Technoking of Tesla
Musk kent ieder onderdeel van een Tesla en zeker de electromotoren
[..]
Ik kan mezelf ook King of Tesla noemen...quote:Op woensdag 9 juli 2025 17:59 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Technoking of Tesla
Musk kent ieder onderdeel van een Tesla en zeker de electromotoren
[..]
De eerste auto die hij bouwde is de Roadsterquote:Op woensdag 9 juli 2025 18:19 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik kan mezelf ook King of Tesla noemen...
Dat zegt verder niets over iemands kwaliteiten
quote:AI-overzicht +5
Elon Musk's eerste auto die door Tesla werd gebouwd, was de Tesla Roadster, die in februari 2008 op de markt kwam.
De Roadster was een volledig elektrische sportwagen, gebaseerd op een chassis van de Lotus Elise.
Het was het eerste product van Tesla Motors, zoals het bedrijf toen nog heette.
quote:AI-overzicht +6
De waarde van een Tesla Roadster, zowel de originele als de nieuwe, is aanzienlijk gestegen.
De originele, geproduceerd tussen 2008 en 2012, is momenteel gewild en kan tussen de ¤90.000 en ¤297.000 waard zijn, afhankelijk van de staat en kilometerstand.
De nieuwe Tesla Roadster, die nog niet is uitgebracht, heeft een geschatte nieuwprijs vanaf ¤215.000.
En dat was een eenmanszaak met Musk als monteur.quote:Op woensdag 9 juli 2025 18:23 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
De eerste auto die hij bouwde is de Roadster
[..]
En nou heeft hij zijn AI omgebouwd tot MechaHitler, met de bijbehorende fascistische praatjes.quote:Op woensdag 9 juli 2025 18:23 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
De eerste auto die hij bouwde is de Roadster
[..]
[..]
Het is een beetje als Steve Jobs en Apple.quote:Op donderdag 10 juli 2025 00:24 schreef TjjWester het volgende:
Ik vraag me ernstig af waarom musk nog een rol speelt bij tesla, met slechts 13% van het stemrecht is hij niet oppermachtig.
Tijd dat de overige aandeelhouders een afzettings procedure beginnen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |