Voor mij was Eigen Huis & Tuin met Nico toch de beste. Daarna werd het steeds gelikter, steeds meer "kijk ons nou" met presentatoren en ander opvulling/invulling met mensen die eigenlijk pre-cies niks konden maar wel heel graag onderdeel wilden zijn van. Zaten echt nog wel kundige lui tussen, maar het haalde 't nooit meer bij 't niveau van de originele.
RIP Nico. Ja, hij was een viezerik schijnbaar. Rechtzaken heeft 'ie verloren. Maar is het ooit bewezen? Hij mocht geen vieze moppen tappen en scheten laten waar vrouwen bij waren... Ik zou bijna willen zeggen "ligt dat dan aan de werkomgeving, of aan de vrouwen?" in de bouw werken voornamelijk mannen, die vertonen onder elkaar nou eenmaal dat gedrag, als je daar dan als vrouw bij gaat en je kan daar niet tegen kan je wel moeilijk doen en het dusdanig ver laten komen dat er zelfs een "gedragscode" word opgestelt. Maar je kan ook zelf bepalen "oke, ik hoor hier toch eigenlijk niet op m'n gemak, laat ik maar gaan"
Zoals ik het ergens anders las: Eigenlijk is hij ook gewoon gecancelled zonder dat het toen zo heette.
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about