SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
Nee een shirt dan die niet nat is van water maar zweet? Komt dan zeker wel ten goede voor je bank..quote:Op dinsdag 1 juli 2025 22:28 schreef Helenattenek het volgende:
Sta je daar rechtop voor je dure bank naar je dure tv te kijken met je doorweekte shirt
Een shirt, nat of Niet, is isolerend op temperatuur.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 22:35 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Nee een shirt dan die niet nat is van water maar zweet? Komt dan zeker wel ten goede voor je bank..
Gewoon nat maken. Water kan geen kwaad en je bank droogt gelijk op als je daar niet meer op gaat zitten. Of je legt er een extra handdoek neer. Het gaat erom dat jouw bovenlichaam in contact blijft met vocht dat voor verkoeling zorgt en een vochtige shirt werkt ideaal !!
quote:Op dinsdag 1 juli 2025 22:35 schreef Werkperd het volgende:
Water kan geen kwaad en je bank droogt gelijk op als je daar niet meer op gaat zitten.
Vriend, als ik tegen jou zeg dat ik in een kleine kamer van 30+ graden kan afkoelen met zo n praktische handeling dan zeg ik dat uit ervaring.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 22:39 schreef Helenattenek het volgende:
[..]
Een shirt, nat of Niet, is isolerend op temperatuur.
Begin met die uit doen en koud water over jezelf smijten dan
quote:Op dinsdag 1 juli 2025 22:29 schreef Viesdik het volgende:
Daar krijg ik het eerder bloedheet van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
Mijn gedachte inderdaadquote:Op woensdag 2 juli 2025 08:13 schreef Pharkus het volgende:
Waarom is dit niet voor vrouwen toegestaan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |