SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
Tweede topic waar ik je nu random ongevraagde AI-prut zie linkdumpen. Walgelijk en het klinkt ook niet.quote:Op woensdag 9 juli 2025 22:29 schreef TLC het volgende:
https://suno.com/song/e83(...)?sh=EWkIX5U23A063eBw
![]()
quote:Op zaterdag 5 juli 2025 09:39 schreef Discombobulate het volgende:
Seizoen drie inmiddels ook afgekeken en moet bekennen dat die erg matig eindigde. Laatste 2-3 afleveringen was het gewoon niet, ik weet niet waarom. Ook dat stukje,Wat ik vooral heel pijnlijk vind, isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste 30 minuten van de laatste aflevering kwam ik gewoon bijna niet door (met afleiding zoeken en pauzes). Waardeloos.
Gelukkig heb ik geen cent betaald om deze te zien, want deze reeks was een hernieuwd abo aan Netflix niet waard. Serieus.Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
En jouw mening... wie vraagt daar om ?quote:Op donderdag 10 juli 2025 01:10 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Tweede topic waar ik je nu random ongevraagde AI-prut zie linkdumpen. Walgelijk en het klinkt ook niet.
Elk zichzelf respecterende internetFORUM. De plek voor het delen van meningen. Niet van gecomputeriseerde "ik druk een knop in en dit komt eruit"-'creaties' van 'muziek'. Zeker niet als iemand daar meermaals mee loopt te linkdumpen. Bedankt, jij weet ook dat Suno bestaat.quote:
quote:Op dinsdag 8 juli 2025 07:45 schreef Arcee het volgende:
Een seizoen na 6 afleveringen een paar maanden onderbreken vind ik maar niks. Kost toch weer moeite om erin te komen. Wel vond ik de laatste 2 of 3 afleveringen weer top.Ik vond het ook wel stom, maar ik denk dat het niet zo'n hele rare actie is als je er zelf staat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat echt stom was is dat 333 het spel op de laatste pilaar niet startte.100.000 katjes
Fuck the EBU!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |