de uitvinder van de stoommachine is ook de uitvinder van de airco.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 16:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Dankzij de uitvinder van de stoommachine zit ik vandaag badend in het zweet op een toetsenbord te rammen.
Zonder uitvinden van de stoommachine was er misschien nooit klimaatverandering geweest.
Klacht: niemand hield die beste man tegen
Sorry dat deze klacht te hoog voor je gegrepen is.quote:
Pfffff meteen gaan katten ook hè, hangt de rode vlag weer eens uit? Ik blijf met dat antwoord meer ontopic dan jij kunt begrijpen, denk daar maar eens over naquote:Op dinsdag 1 juli 2025 16:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Sorry dat deze klacht te hoog voor je gegrepen is.
Ik heb tot mijn 25e gedacht dat een stomerij een grote loods was waar stoom uit de muren kwam. En in die loods stonden rekken met kleding.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 17:12 schreef Puzzie het volgende:
Mijn ouders hadden een stomerij , komt wel dichtbij zo
Het gaat wel anders gelukkigquote:Op dinsdag 1 juli 2025 17:23 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik heb tot mijn 25e gedacht dat een stomerij een grote loods was waar stoom uit de muren kwam. En in die loods stonden rekken met kleding.
Mw. heeft een hont.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 16:57 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Pfffff meteen gaan katten ook hè, hangt de rode vlag weer eens uit? Ik blijf met dat antwoord meer ontopic dan jij kunt begrijpen, denk daar maar eens over na
En er zal vast iemand een jonko zitten te stomen tijdens het lezen van dit topic!quote:Op dinsdag 1 juli 2025 17:12 schreef Puzzie het volgende:
Mijn ouders hadden een stomerij , komt wel dichtbij zo
Zal je net zienquote:Op dinsdag 1 juli 2025 17:45 schreef ToT het volgende:
[..]
En er zal vast iemand een jonko zitten te stomen tijdens het lezen van dit topic!
zonder die stoom machine was je nu dood, of je moest 70 uur per week afbeulend geestdodend werk doen op het boerenland of in een donker hok.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 16:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Dankzij de uitvinder van de stoommachine zit ik vandaag badend in het zweet op een toetsenbord te rammen.
Zonder uitvinden van de stoommachine was er misschien nooit klimaatverandering geweest.
Klacht: niemand hield die beste man tegen
Maar het was hoogstwaarschijnlijk geen 35 gradenquote:Op dinsdag 1 juli 2025 19:32 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
zonder die stoom machine was je nu dood, of je moest 70 uur per week afbeulend geestdodend werk doen op het boerenland of in een donker hok.
Hoe wordt het water opgewarmd om die waterdamp te maken?quote:Op dinsdag 1 juli 2025 19:54 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ja hoor, klimaatverandering komt door waterdamp. Man, man, man....
Ja, dat doet die machine dus.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 21:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Hoe wordt het water opgewarmd om die waterdamp te maken?
Voorkomend uit het verbanden van fossiele brandstoffen zoals kolen.quote:
Een lekker likkertje voor TS.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 16:26 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Neem lekker ijsje en ga maar goed likken voor verkoeling
Dat zijn dan vast hete kolen 🤣🤣quote:Op woensdag 2 juli 2025 13:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Voorkomend uit het verbanden van fossiele brandstoffen zoals kolen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |