Viezerd.quote:Op maandag 30 juni 2025 22:12 schreef Jahr00n het volgende:
Soms moet je echt even de alpha uithangen en zon chimeid laten zien dat je de baas bent. Gewoon droog de anjer in. Als ze het toelaat zit je goed
je moest eens weten hoeveel vrouwen incognito door Amsterdam lopen..quote:Op maandag 30 juni 2025 21:55 schreef Hyaenidae het volgende:
Vanavond incognito door de stad gelopen. Wat je daar toch allemaal tegenkomt man man man....
Half naakte meiden met hele strakke reetbroekjes, geile konten die half open staan, heerlijke tetten waarbij je de tepels door het textiel ziet priemen. Heb m'n ogen goed de kost gegeven. Jammer dat je nergens aan mag zitten.
Klacht: beelden blijven door mijn hoofd spoken nu ik op mijn bedje lig
Dat durf ik niet zo goed, maar gelukkig heb ik deze youtuber ontdekt die dit voor mij doet zodat het thuis op mijn gemak kan bestuderen.quote:Op maandag 30 juni 2025 22:46 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Je moet eens naar een zwemmeertje gaan. Desnoods ver van je woonplek, en dan in een speedo liggen met je grote bobbel.
2 op de 3 zeggen gewoon ja natuurlijk kom maarquote:Op maandag 30 juni 2025 22:12 schreef Jahr00n het volgende:
Soms moet je echt even de alpha uithangen en zon chimeid laten zien dat je de baas bent. Gewoon droog de anjer in. Als ze het toelaat zit je goed
Dit dus, wie niet waagt wie niet wint. Al prefereer ik de kut boven de anjer. Anders was ik wel hommo geworden.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 12:19 schreef Hogwarts het volgende:
[..]
2 op de 3 zeggen gewoon ja natuurlijk kom maar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |