Hoi je bent al aardig lang single en zonder date, echt meer dan jaar zelfs, of langer zelfs,
op een dag zomaar ergens en je bent met juiste been uit bed gestapt die dag zie je een leuke dame, alles erop en eraan, en je raakt effe in gesprek en het gesprekje verloopt leuk en het klinkt enorm, maar ok dan komt er auto en dan zegt ze ja mn zus zou me op pikken voor fam bezoekje maar je zou wel mee kunnen maar ik weet niet of je mijn fam wellicht saai gaat vinden ? Maar ok zegt ze ik woon op blahblahblah straat 93d en klop een keertje aan als je zin of tijd hebt en neem een lekker flesje wijn mee! . en ze groet je vriendelijk en weg is ze
Op een avond klop je bij haar aan en ze zegh hooooooi leuk je bent er!!! Lachu!!!!!!
ok je gaat zitten op haar bank, in haar woonkamer nu en ze zet snel snel een drankje op tafel, koffie of ranja of bier ofzo en je staart opeens naar de muur aan andere zijde en heeeeeel die muur is EEN onwijs groot fanclub altaar voor Lange Frans,
Cds ? 100den , heeeel het euvre van Frans , Posters aan de muur ook en ook zelf mokken en pennen van van Lange Frans, en concert kaartjes ook hangen aan de muur. Tientallen rode hartjes ook met I LUV FRANS! Dan staar je nog effe naar de tafel en daar op staat zo een jaren 80 Blokker LUV thermometer met rood of blauw spiritus erin en ook daarop staat ook i luv frans!
Dan zegt ze zal ik een muziekje opzetten ? Terwijl ze je met vriendelijke en soort van "willende" hand effe aanraakt op je schouder
Is dit voor jou wel of geen dealbreaker?