Dat is juist mijn klacht. Ben je een tijdje lang in een koel lekker ruimte van 20-22 graden. Moet je voor iets naar buiten: BAM! hitte in je gezicht.quote:Op maandag 30 juni 2025 20:30 schreef SebbeSwensje het volgende:
Gewoon lekker aangenaam op kamertemperatuur werken ipv in zo'n benauwd hok.
Nog altijd beter dan zo'n slavendrijver die je in die hitte in een onverkoelde ruimte laat zwoegen in een luchtdicht kutpakje met vieze chemische rotzooi voor 3 knikkers en een stuiterbal.quote:Op maandag 30 juni 2025 22:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dat is juist mijn klacht. Ben je een tijdje lang in een koel lekker ruimte van 20-22 graden. Moet je voor iets naar buiten: BAM! hitte in je gezicht.
Wat zijn billen nou weer.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 17:11 schreef Fushia2 het volgende:
Ik zag onlangs een oude man in de gym de föhn gebruiken tussen zijn billen
Ja haardroger is Vlaams voor föhn. Excusesquote:Op woensdag 2 juli 2025 13:23 schreef Horzula het volgende:
Je bedoelt een föhn?
Een haardroger is zo'n broodrooster met een klapschuifje dat aan de muur hangt.
#SpeakingTruthToPower!#
Pardon.quote:Op donderdag 10 juli 2025 21:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ja haardroger is Vlaams voor föhn. Excuses
Ik kom dan uit West Vlaanderen. Dat is het zwaarste "Vlaams" dat je kan hebbenquote:Op zondag 13 juli 2025 19:58 schreef Horzula het volgende:
[..]
Pardon.
Hoewel ik al jaren Vlaamse vrienden heb kende ik deze nog niet.
Mijn vriend maakt rap platen (ook) in het West-Vlaams dat is de enige plaats waar ik het tot nu toe heb gehoord.quote:Op zondag 13 juli 2025 20:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik kom dan uit West Vlaanderen. Dat is het zwaarste "Vlaams" dat je kan hebben
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |