abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218078304
Hoi allemaal,

Ik was benieuwd hoe ver je tegenwoordig kunt gaan met AI in het dagelijks leven, dus ik heb een kleine test gedaan: ik heb mezelf een week lang volledig laten "managen" door een AI-chatbot. Ja, echt waar.

Van simpele dingen zoals wat ik zou eten, tot reminders voor huishoudelijke taken en zelfs suggesties voor ontspanning — ik heb alles laten bepalen. En eerlijk? Het was minder chaotisch dan normaal 😅

Het meest opvallende: ik kreeg suggesties waar ik zelf nooit op was gekomen. Dingen als “maak een wandeling van 10 minuten om 15:30” of “luister naar rustige muziek terwijl je afwast” — simpel, maar effectief.

Ik heb gebruikgemaakt van een tool genaamd chatgpt français (ik leer ook een beetje Frans erbij), dus dat maakte het experiment nog leuker.

Zijn er hier meer mensen die AI weleens zo hebben ingezet? Of ben ik gewoon gek bezig geweest? 😄
pi_218078306
Kleine aanvulling trouwens:
Tijdens die week heb ik ook geëxperimenteerd met -knip- was benieuwd hoe goed het werkt in andere talen. Best indrukwekkend eigenlijk. Antwoorden in het Frans waren verrassend natuurlijk, zelfs bij lastige vragen.

Zijn er hier mensen die ChatGPT in een andere taal gebruiken? Of die iets soortgelijks hebben geprobeerd?

[ Bericht 12% gewijzigd door Pizzakoppo op 30-06-2025 07:23:19 ]
pi_218078396
Spam! TR gemaakt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')