Hou eens een keer op man met altijd hetzelfde gezever van je.quote:Op zondag 29 juni 2025 18:28 schreef Viesdik het volgende:
Die kwam daar voor herstelbetalingen. Ik wil gratis kleren, ik heb er recht op. En zo geschiedde.. Kwam naar buiten met allemaal gucci bling bling enzo. Totale winkelwaarde zeker 18 barkie
quote:Op zondag 29 juni 2025 18:49 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Hou eens een keer op man met altijd hetzelfde gezever van je.
Nehers eten Gucci en Nike Air trainers voor ontbijt. Hoe kun je daar tegen zijn iedereen moet toch eten hebben?quote:Op zondag 29 juni 2025 18:49 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Hou eens een keer op man met altijd hetzelfde gezever van je.
Het begint echt vervelend te worden dat eeuwige extreem-rechts gelul van je al die tijd. Tyf eens een keer op lul.quote:
Waarom doe je zo agressief? Dat past niet bij jequote:Op zondag 29 juni 2025 18:54 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Het begint echt vervelend te worden dat eeuwige extreem-rechts gelul van je al die tijd. Tyf eens een keer op lul.
Omdat ik gewoon de pest heb aan tuig zoals jij.quote:Op zondag 29 juni 2025 18:56 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Waarom doe je zo agressief? Dat past niet bij je
Waarom?quote:Op zondag 29 juni 2025 18:56 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Omdat ik gewoon de pest heb aan tuig zoals jij.
Ga Janken dan. Harder janken want ik hoor je niet!quote:Op zondag 29 juni 2025 18:56 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Ik heb jou toch niks aangedaan?quote:Op zondag 29 juni 2025 18:56 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
88?quote:Op zondag 29 juni 2025 19:02 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
TT zou tevens goede nieuwe album voor Kanye kunnen zijn
Kany e !quote:Op zondag 29 juni 2025 19:02 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
TT zou tevens goede nieuwe album voor Kanye kunnen zijn
Je hebt afwijkende gedachten. Dit is onacceptabel voor modern links.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |