abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218073870
En dat stopte zeg maar toen culturen en religies perfect verdeeld waren over de wereld. Maar toen kwam er een Hans Worst die dacht de toren van babel weer te fixen door eerst wat vliegtuigen door de twin towers te rammen.
Vervolgens geef je moslims de schuld en begint het bijbelse verhaal weer van voor af aan.
Dus nu gaat het niet om david en goliath, maar tussen Wierd duck en Douwe Bob. Die komen ook terug in het derde testament. Maar dat weten jullie nog niet, maar ik wel.
Dan komt er dus weer een zondvloed en krijgen alle zondaars straf en blijven er alleen nog maar normale mensen als TS over. Die dan op een bootje alle rassen en exemplaren per diersoort moet verzamelen. Kost wat tijd maar dan heb je ook wat.
En aangezien ik niet geloof in racisme heb ik genoeg aan 1 vrouw. Net als met Adam en Eva. In dit geval dus Eva vlaardingerbroek. Nee en dus niet Eva Braun.

Tickets zijn enkel nog te koop op ticketswap. Omdat sommige mensen dus gewoon echt niet met gered willen worden en kunnen worden.

p.s. het is een enkele reis
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
pi_218074042
Viesdikgeitgod
lol
  zondag 29 juni 2025 @ 15:51:44 #3
420862 uitkeringsgenieter
Dat moet in je aard liggen
pi_218074313
Je bent een waardeloze agent.
  zondag 29 juni 2025 @ 15:58:45 #4
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_218074439
Eva Vlaardingebroek? Mag het niet die meid van Being Human zijn?
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')