Wij rechtse mensen hebben geen schuldgevoel- en slachtofferbijeenkomsten nodig om ons zelfmedelijden op anderen te uiten.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 19:40 schreef Näsenbar het volgende:
Omdat ze daadwerkelijk betrokken zijn bij hetgeen waar ze voor staan en bereid zijn om daar ook de straat voor op te gaan. Rechtse mensen zitten over het algemeen thuis en online in hun eentje boos te zijn en hebben geen zin om wat meer moeite te doen om hun mening te verkondigen.
Klopt, in de online echokamer kan je veilig je ei kwijt.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 19:43 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Wij rechtse mensen hebben geen schuldgevoel- en slachtofferbijeenkomsten nodig om ons zelfmedelijden op anderen te uiten.
dat geldt ook voor jouquote:Op zaterdag 28 juni 2025 19:44 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Klopt, in de online echokamer kan je veilig je ei kwijt.
Klopt. En af en toe in het openbaar als het om zaken gaat waarbij het goed is om te laten zien dat veel mensen een andere mening hebben dan de beleidsbepalers.quote:
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 28 juni 2025 19:48 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Klopt. En af en toe in het openbaar als het om zaken gaat waarbij het goed is om te laten zien dat veel mensen een andere mening hebben dan de beleidsbepalers.
Linkschen kennen alleen het gebruik van geweld (mentaal/fysiek) om hun perverse zieke ideologieën op andere mensen op te dringen.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 19:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Doorgaans zijn linkse mensen meer voor en met een collectief en denken ze ook aan 'de ander' en gaan de straat op voor het algemeen goed. Rechtsen zijn eerder egocentrisch en zelfgericht en verenigen zich alleen in bijvoorbeeld hooliganisme, om 'strijd' te leveren tegen 'de vijand'.
wat is een mensenrecht?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 19:56 schreef Hogwarts het volgende:
In Hongarije zijn er natuurlijk helemaal geen lgtb mensen... Het is een mensenrecht en een van de belangrijkste.
Het enige punt is dat TS lekker edgy probeert te doen, maar het lukt hem niet zo goed.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 19:57 schreef vaarsuvius het volgende:
je hebt ook van die maga idioten marsen, dus ik zie het punt niet
Ja, dat hebben we in de VS gezien toen 'de rechtsen' hun zin niet kregen.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 19:55 schreef Viesdik het volgende:
Linkschen kennen alleen het gebruik van geweld (mentaal/fysiek) om hun perverse zieke ideologieën op andere mensen op te dringen.
Het geweld van extreem rechts is in de overhand. Ik vind dat het strafbaar moet worden om zieke uitspraken te doen zoals je doet met 'perverse zieke ideologieën'. Je speelt met mensenrechten net zoals je niet mag discrimineren op iemands afkomst.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 19:55 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Linkschen kennen alleen het gebruik van geweld (mentaal/fysiek) om hun perverse zieke ideologieën op andere mensen op te dringen.
Vrij zijn en doen wat je bent/wilt. En nee daar vallen pedo dingen niet onder waar sommige radicaaltjes een obsessie voor hebben oa op Twitter en feesboekquote:
Linkse mensen hebben over het algemeen een hart en moraal.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 19:34 schreef Viesdik het volgende:
Het valt me altijd weer op hoe goed linkschen zich weten te mobiliseren en te groeperen.
Blijkbaar zijn ze ook makkelijk te mobiliseren, omdat ze geen reet te doen hebben in het leven behalve het leven van anderen te verneuken.
Er zijn volgens mij meer dan 100k mensen die deelnemen aan de pride in Hongarije, maar ik vraag me af hoeveel daarvan uit Hongarije zelf komen. De demonstranten en activisten weten elkaar blijkbaar te vinden via verschillende platforms en reizen dan naar landen af om het te ontwrichten. Om met de massa een statement te kunnen afgeven en (verderfelijke) ideologieën op andere volken op te leggen. Een vorm van regimechange net als de kleurenrevolutie op de maidanplein in Oekraīne. Mensen met passieve middelen brainwashen, om vervolgens geweld te legitimeren om de ideologieën op andere mensen op te dringen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |