Wordt er dit jaar weer gruwelijk geschroeid met voorbeschouwingen of ga je net als De Lie en Roglic ergens deze tour lafjes de aftocht blazen?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 10:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik HAAT deze gozer. Ik daag jullie uit om in dit hele verhaal ook maar één flinterdun beetje twijfel te vinden.
In tegenstelling tot Patrick Broe kan ik niet in de toekomst kijken, maar een deel van de eerste voorbeschouwing staat in ieder geval alvast op papier.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 12:10 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Wordt er dit jaar weer gruwelijk geschroeid met voorbeschouwingen of ga je net als De Lie en Roglic ergens deze tour lafjes de aftocht blazen?
Ik lees nog liever een topic in open instellingen NWS of POL dan dat ik vrijwillig naar een podcast van Benji Naesen luister.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 11:46 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ik haat de altijd met een nep-accent pratende Benji N. nog wel een tandje meer, maar die podcast is ook bijna niet meer te luisteren, 2.5u geblaat om de Tour voor te beschouwen, nee dank je.
En Visma wordt al 1.5 jaar in elke koers van belang naar huis gereden, maar daar hebben we het maar niet over...
De hele Tour? Dat zou erg mooi zijn.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 12:39 schreef noodgang het volgende:
Geen Joris, maar Andries bij de NOS dit jaar blijkbaar.
quote:De man die aan zijn zadel zit vastgeplakt, ontbreekt in de Tour de France. Terwijl zijn Franse ploeg Cofidis eigenlijk niet zonder Jan Maas (29) kan. „Ik heb zoveel gekoerst, één grote ronde is genoeg.”
Als Boogerd dan er langs zit is de keuze makkelijk gemaakt.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 12:39 schreef noodgang het volgende:
quote:Op vrijdag 4 juli 2025 12:43 schreef noodgang het volgende:
[..]
https://www.wielerflits.n(...)te-groot-ego-hebben/
quote:Met wie ga je de Tour de France ‘doen’?
“In de eerste twee weken met Michael Boogerd. De derde week gaat Michael naar Frankrijk… Dan heb je al die toppen waar hij op moet staan, dus dan staat hij op de Mont Ventoux, op La Plagne, op de Col de la Loze. En dan zit Stef Clement naast me. Ik trek het dan nog even door, want de Tour de France Femmes zit er achteraan. Dus ik heb ook een overlappend weekend.”
Ga je het allebei doen?
“Ja, en dan op maandagochtend vlieg ik naar Frankrijk voor de laatste week (van de Tour Femmes, red.). En ik doe de mannen-Tour vanuit Hilversum.”
De eerste twee weken, daarna Clementquote:Op vrijdag 4 juli 2025 12:41 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Als Boogerd dan er langs zit is de keuze makkelijk gemaakt.
Het waren Hermsen en Traksel bij de ploegenpresentatie.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 12:52 schreef Pino112 het volgende:
Geen gouden duo bij ES zeker? Dan wordt het NOS ja
Beste nieuws van deze maandquote:Op vrijdag 4 juli 2025 12:39 schreef noodgang het volgende:
Of hij raakt zoals gewoonlijk ingesloten.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 13:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Groenewegen denkt al sinds oktober aan het geel.
Ik voorzie een enorme valpartij. Podium of jodium.
Renaat en José doen de etappes (eerste 3 dagen Vanmarcke ipv José).quote:Op vrijdag 4 juli 2025 13:50 schreef mitt het volgende:
Met Lamain en met Karrel ga ik misschien wel switchen naar de NOS. Wie had dat ooit gedacht...
Of doet Renaat de Belg overdag?
Maar Boogerd moet op de top van La Plagne staan voor het VERHAAL.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 14:09 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Laatste week wil je dan juist Boogerd als commentator hebben, maar soit.
Wat heeft Boogerd met La Plagne dan?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 14:10 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar Boogerd moet op de top van La Plagne staan voor het VERHAAL.![]()
En een hele rits gele kaarten.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 13:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Groenewegen denkt al sinds oktober aan het geel.
Ik voorzie een enorme valpartij. Podium of jodium.
Poppel?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 15:15 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dit moet toch ergens in de eerste week tot![]()
=
met DSQ gaan komen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |