Nee ze maakten daar nog een opmerking over dat het juist niet kunststof was.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 22:58 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Met dat koffiehoekje om de muur? Hmm, zag er wel erg wit en dun uit, leek mij iets van kunststof.
Vond kunststof ook al niet erg bij hun passen, maar dan is het wel een dun blad, hoor.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 22:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ze maakten daar nog een opmerking over dat het juist niet kunststof was.
Ik zou het moeten terugkijken want zoveel lieten ze niet zien, en ik heb nog niet op funda gekeken.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 23:01 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Vond kunststof ook al niet erg bij hun passen, maar dan is het wel een dun blad, hoor.
Op Funda zijn de keukens niet te zien.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 23:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zou het moeten terugkijken want zoveel lieten ze niet zien, en ik heb nog niet op funda gekeken.
Ja apart, ze meldde de prijs ook vandaag pas. Vorige keren werd het aangekondigd dat er 5000 te verdienen viel.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 23:07 schreef Firuze60 het volgende:
Wat ik ook vreemd vond, waarom was de prijs nu 2500 voor de keuken en de gang? (gelukkig maar, want ik gunde uiteraard N&V geen winst) Terwijl de badkamer en woonkamer 5000 was, was dat twee keer zoveel werk dan?
haha, het productiebudget staat misschien ook in het rood.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 23:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja apart, ze meldde de prijs ook vandaag pas. Vorige keren werd het aangekondigd dat er 5000 te verdienen viel.
Ik vermoed van wel, of voor 2500 euro uitgegeven bij de snackbar, vorige keer was het een soepje.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 23:15 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
haha, het productiebudget staat misschien ook in het rood.
Al zijn die cliffhangers meestal wat overdreven zodat je blijft kijken. Maar dat zou me wel erg tegenvallen.quote:
Ga je dan met je kokend hete pan piepers.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 23:23 schreef Firuze60 het volgende:
In de keuken van F&C zit wel vier meter tussen de kookplaat en de gootsteen..
Hahahaha, ja, plus de verhouding is ook vreemd, giga kookfornuis en heel klein gootsteentje. En ik had die enorme koelkast helemaal aan het eind gezet ipv zowat midden in de woonkamer.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 23:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Ga je dan met je kokend hete pan piepers.
Snap niet dat die cowboy er zo lyrisch over was.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 23:28 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Hahahaha, ja, plus de verhouding is ook vreemd, giga kookfornuis en heel klein gootsteentje. En ik had die enorme koelkast helemaal aan het eind gezet ipv zowat midden in de woonkamer.
Dat is natuurlijk vanuit de gedachte van een man, minder ver lopen naar het bier. Ik denk ook dat ze niet vaak eten maken wat je moet afgieten, en de afwas gaat gewoon in de vaatwasser, dus voor hen is de keuken helemaal logischquote:Op vrijdag 27 juni 2025 23:28 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Hahahaha, ja, plus de verhouding is ook vreemd, giga kookfornuis en heel klein gootsteentje. En ik had die enorme koelkast helemaal aan het eind gezet ipv zowat midden in de woonkamer.
Ja daar zit wat in, stop je je boeken gewoon in de keukenkastjesquote:Op vrijdag 27 juni 2025 23:34 schreef __Fokker__ het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk vanuit de gedachte van een man, minder ver lopen naar het bier.
Ik denk dat die keuken best gaaf kan zijn als alles af en aangekleed is, en je hebt verder in huis geen kast meer nodig.
quote:Op vrijdag 27 juni 2025 23:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja daar zit wat in, stop je je boeken gewoon in de keukenkastjes
De koppels die wij niet leuk vinden kregen een lager bedrag. Geen grapje.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 23:07 schreef Firuze60 het volgende:
Wat ik ook vreemd vond, waarom was de prijs nu 2500 voor de keuken en de gang? (gelukkig maar, want ik gunde uiteraard N&V geen winst) Terwijl de badkamer en woonkamer 5000 was, was dat twee keer zoveel werk dan?
De koppels die de regisseur niet leuk vond kregen een lager bedrag. Zou ook zomaar kunnen..quote:Op vrijdag 27 juni 2025 23:48 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
De koppels die wij niet leuk vinden kregen een lager bedrag. Geen grapje.
Dan hadden ze een week van te voren al moeten weten wie er ging winnen omdat het bedrag niet genoemd werd. Dus dat lijkt me sterk.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 23:53 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
De koppels die de regisseur niet leuk vond kregen een lager bedrag. Zou ook zomaar kunnen..
Nou ja, die prijs voor het winnende toilet sloeg ook nergens op, M&H werden min of meer verplicht om hun woonkamer met Jysk in te richten.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 23:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan hadden ze een week van te voren al moeten weten wie er ging winnen omdat het bedrag niet genoemd werd. Dus dat lijkt me sterk.
Ja ach het is een complete shit show wat dat betreft, heel veel dingen zijn vaag.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 00:03 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Nou ja, die prijs voor het winnende toilet sloeg ook nergens op, M&H werden min of meer verplicht om hun woonkamer met Jysk in te richten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |