Hoe smaakt dat?quote:
lekker. dippen met het brood.quote:
Moet je hier maar niet in de tuin gaan wandelen... Vooral als het lekker vochtig is komen ze in grote getale tevoorschijn. Huisjesslakken ook, nasty als je daar op gaat staan.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 18:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik kom alleen maar naaktslakken enz tegen op de stoep.
*noteertquote:
die hoor je zo lekker kraken als je op ze gaat staanquote:Op vrijdag 27 juni 2025 18:48 schreef bondage het volgende:
[..]
Moet je hier maar niet in de tuin gaan wandelen... Vooral als het lekker vochtig is komen ze in grote getale tevoorschijn. Huisjesslakken ook, nasty als je daar op gaat staan.
Vanmiddag toen ik ging wandelenquote:Op vrijdag 27 juni 2025 18:51 schreef mschol het volgende:
[..]
die hoor je zo lekker kraken als je op ze gaat staan
quote:Op vrijdag 27 juni 2025 18:58 schreef kwiwi het volgende:
Jongens nog maar een paar uur en dan krijg ik m'n nieuwe huisdier, VentiJullie kunnen uiteraard elke dag minimaal 10 foto's van deze lieverd verwachten
En Venti is een...?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 18:58 schreef kwiwi het volgende:
Jongens nog maar een paar uur en dan krijg ik m'n nieuwe huisdier, VentiJullie kunnen uiteraard elke dag minimaal 10 foto's van deze lieverd verwachten
Krak/splash. En er blijft gore drek achter... Geen idee waarom Fransozen daar zo gek op zijn.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 18:51 schreef mschol het volgende:
[..]
die hoor je zo lekker kraken als je op ze gaat staan
Gore drek zoekt dreke gore.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 18:59 schreef bondage het volgende:
[..]
Krak/splash. En er blijft gore drek achter... Geen idee waarom Fransozen daar zo gek op zijn.
Ohwquote:
Godverdomme niet nog zo'n kutkeffer he.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 18:58 schreef kwiwi het volgende:
Chocokoffie.quote:
Ik ben blij dat ik het niet drink.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 19:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
duur grapje
500 gram koffie binnenkort meer dan 10 euro, supermarkten ontstemd
samequote:Op vrijdag 27 juni 2025 19:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik het niet drink.
quote:Op vrijdag 27 juni 2025 19:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Godverdomme niet nog zo'n kutkeffer he.
Gelukkig maar. Dan mag het van alles zijn. Een kat, een luiaard of een axolotl, allemaal primaquote:Op vrijdag 27 juni 2025 19:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]Nee, hoef Venti niet uit de laten gelukkig.
Betaal al een tijd meer dan 12/13 euro per pak geloof ik (in Duitsland). Maar zijn wel bonen, weet niet of dat wat uitmaakt.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 19:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
duur grapje
500 gram koffie binnenkort meer dan 10 euro, supermarkten ontstemd
Is het een dweilrobot?quote:
quote:Op vrijdag 27 juni 2025 19:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Dan mag het van alles zijn. Een kat, een luiaard of een axolotl, allemaal prima
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |