dat klinkt als erg vervelend om te etenquote:Op vrijdag 27 juni 2025 17:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb soepje gemaakt van de restjes uit de kast.
Wortel, ui, knoflook, zoete aardappel. Beetje zout, peper, cayennepeper, komijnzaad. Groente bouillon. Pureren, kokosmelk en sinaasappelsap.
O dan waren er weinig getuigen.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 17:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja is een flat boven de winkels en het was koopavond.
Wat een minimeet.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 17:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ken ik nietik ga ze ook checken
[..]
Oehhh, gratis Biffy! En muse is ook echt super vet live
Biffy heb ik een paar keer gezien, festival en concert. Volgens mij was de eerste keer op een festival dat mn festivalmaatje zei 'oke begint om 19.00 (oid) en is nu 17.00 dus we kunnen hier nog even chillen'. Helemaal goed, wij chillen.. hoor ik ineens ergens Biffy![]()
![]()
oeps. Dat is echt zo naar
oh en wacht, ging je echt met fokkers of waren het al vrienden?
AleStorm is piratemetal uit Schotland. Echt een feestmetalbandquote:Op vrijdag 27 juni 2025 17:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ken ik nietik ga ze ook checken
[..]
Oehhh, gratis Biffy! En muse is ook echt super vet live
Biffy heb ik een paar keer gezien, festival en concert. Volgens mij was de eerste keer op een festival dat mn festivalmaatje zei 'oke begint om 19.00 (oid) en is nu 17.00 dus we kunnen hier nog even chillen'. Helemaal goed, wij chillen.. hoor ik ineens ergens Biffy![]()
![]()
oeps. Dat is echt zo naar
oh en wacht, ging je echt met fokkers of waren het al vrienden?
Ik heb nog geen rupsen gezien. Of slakken. Die laatste hebben anderen wel last van.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 17:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
No thanks, ik vind die beestjes maar ranzig
Ze zijn nu nog klein, dan gaat het wel maar als ze iets groter worden. Brrrrr.
Verbaas me er ook over hoe veel die beestjes in zulke korte tijd eten trouwensHeb jij geen last van die dingen @:dezwabber
Gezelligquote:
quote:Op vrijdag 27 juni 2025 18:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
AleStorm is piratemetal uit Schotland. Echt een feestmetalband
The Warning zijn drie zusjes uit Mexico.. Maken wel een beetje 13 in een dozijn Rock, maar ik vond het leuk en dat ik ze er leuk uit vind zien, telt ook wel mee
Chilllquote:Op vrijdag 27 juni 2025 18:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb nog geen rupsen gezien. Of slakken. Die laatste hebben anderen wel last van.
Wel snoepende ganzen.En mijn buurman had luizen, ik hoop dat het mij bespaard blijft.
Mehquote:Op vrijdag 27 juni 2025 17:41 schreef Crack_ het volgende:
ohhh, voor mijn excelletje zeker? Denk dat je dat beter bij @:dr_flash kan melden, wie weet heeftie nog wel zin in een UV-zonkracht-bij-fokkers-excel
Ohhh heel nicequote:Op vrijdag 27 juni 2025 16:47 schreef Crack_ het volgende:
https://www.rivm.nl/zonkracht/zonkrachtwijzer
En rivm heeft een nieuwe zonkrachtmeter!! Heeel fijn dat ie waardes op een kaart aangeeft ipv voor heel NL@:essnhills
En weer terug. Het liep een beetje uit de hand gelukkigquote:
Ik kom alleen maar naaktslakken enz tegen op de stoep.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 18:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En weer terug. Het liep een beetje uit de hand gelukkig10.393 stapjes inmiddels. En jawel
![]()
[ afbeelding ]
De twintigste stuiver sinds corona
ja ik denk dat er gewoon heel veel mensen zijn die wisselgeld maar van zich af gooien. Ik woon wel tegenover zo'n winkeltje-bij-de-pomp natuurlijk.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 18:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik kom alleen maar naaktslakken enz tegen op de stoep.
Nepfansquote:Op vrijdag 27 juni 2025 18:19 schreef Nattekat het volgende:
Bijna iedereen gaat weg voor de Porsches![]()
Ik zo ook, want ik zie dat de trein die ik moet hebben alleen nog om 20:08 en 22:08 vertrekt, en ik wil die eerste absoluut niet missenquote:
TBA is wel de must see.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 17:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Alanis wil ik wel zien.
Verder Wunderhorse, Maribou State, Floating Points, Four Tet.
Busta Rhymes wil je ook niet missen natuurlijk.
Die staan echt overal, moet echt een topact zijn..quote:
Heel breed ja.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 18:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die staan echt overal, moet echt een topact zijn..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |