Vandaag ijsjes gehaald. Maar misschien zondag weer.quote:
Plasterk kun je goed missen.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 17:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Plasterk ook weg bij PvdA. Toch wat grote namen die niks met de nieuwe koers te maken willen hebben.
Niet sterk dusquote:
No thanks, ik vind die beestjes maar ranzigquote:
Mja, ook nieuwe aanwas.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 17:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Qua ledenaantal schijnen ze gelijk te zijn gebleven.
ohhh, voor mijn excelletje zeker? Denk dat je dat beter bij @Dr_Flash kan melden, wie weet heeftie nog wel zin in een UV-zonkracht-bij-fokkers-excelquote:
Lekkerquote:Op vrijdag 27 juni 2025 16:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Wij hebben 8 km gewandeld en 15 km gefietst. Ik ben dood.
oh leukquote:
Andere doelgroep denk ik.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 17:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh leukik had echt compleet gemist dat vorige weekend pinkpop was, dat loopt volgens mij ook best leeg. Hoor er iig echt niemand over, of andere doelgroep?
Ze lijken hiermee wel meer een voortzetting van GL dan van de PvdA.quote:
anonhiquote:Op vrijdag 27 juni 2025 17:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Alanis wil ik wel zien.
Verder Wunderhorse, Maribou State, Floating Points, Four Tet.
Busta Rhymes wil je ook niet missen natuurlijk.
Ik ben vooral benieuwd hoe lang deze fusie stand gaat houden.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 17:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze lijken hiermee wel meer een voortzetting van GL dan van de PvdA.
Denk dat het zo heel moeilijk gaat worden om een middenkabinet tot stand te brengen bij de verkiezingen.
Ik heb al een paar optredens van PinkPop teruggekeken. AleStormquote:Op vrijdag 27 juni 2025 17:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh leukik had echt compleet gemist dat vorige weekend pinkpop was, dat loopt volgens mij ook best leeg. Hoor er iig echt niemand over, of andere doelgroep?
Biffy heb ik ooit in voorprogramma van Muse gezienquote:Op vrijdag 27 juni 2025 17:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
anonhi!!! al was ik meer fan van antony
en biffy altijd![]()
quote:Op vrijdag 27 juni 2025 17:52 schreef Ama het volgende:
Die jongen van 21 is dus neergestoken door een huisgenoot las ik net. Hij lag bij de lift, heftig voor de mensen die het hebben gezien.
Ken ik nietquote:Op vrijdag 27 juni 2025 17:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb al een paar optredens van PinkPop teruggekeken. AleStorm![]()
![]()
![]()
![]()
en The Warning
Oehhh, gratis Biffy! En muse is ook echt super vet livequote:Op vrijdag 27 juni 2025 17:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Biffy heb ik ooit in voorprogramma van Muse gezien
Toen was ik daar ook met aantal mensen van FOK!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |