dan probeer je het eerst even uit op een 'onzichtbaar' plekje van het kozijnquote:Op vrijdag 27 juni 2025 16:39 schreef Ama het volgende:
Wil mijn kozijnen eigenlijk goed schoonmaken aan de binnenkant maar durf het niet met sterk spul te doen want straks verneuk ik het (zal niet de eerste keer zijn dat je nu nog kan zien dat ik Dasty heb gebruikt) en alles verven staat eigenlijk volgend jaar pas op de planning.
quote:Op vrijdag 27 juni 2025 16:39 schreef Ama het volgende:
Wil mijn kozijnen eigenlijk goed schoonmaken aan de binnenkant maar durf het niet met sterk spul te doen want straks verneuk ik het (zal niet de eerste keer zijn dat je nu nog kan zien dat ik Dasty heb gebruikt) en alles verven staat eigenlijk volgend jaar pas op de planning.
Op de plaat onder het kozijn was geen succes. Of ik moet het anders doen.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 16:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan probeer je het eerst even uit op een 'onzichtbaar' plekje van het kozijn
dan iddquote:Op vrijdag 27 juni 2025 16:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Op de plaat onder het kozijn was geen succes. Of ik moet het anders doen.
quote:Op vrijdag 27 juni 2025 16:41 schreef mschol het volgende:
[..]gewoon beetje sopje kan toch gewoon, heb je toch geen aggresief materiaal voor nodig?
Twijfel of een sopje voldoende is.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 16:41 schreef mschol het volgende:
[..]gewoon beetje sopje kan toch gewoon, heb je toch geen aggresief materiaal voor nodig?
Is eindelijk gelukt. Nu nog wat problemen oplossen veroorzaakt door versieverschillen maar dat komt wel weer goed.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 16:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wil het niet lukken met werk? of whatsup
Spijtig. Wat eten de op?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 16:37 schreef Crack_ het volgende:
Heb last van de rups van het witte koolvliegje, grrrr @:kaneelstokje
Nee van die XXL wafelrepel die ik posttequote:Op vrijdag 27 juni 2025 16:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Niet van deze toch? Weet niet eens of @:cherrylips hetzelfde bedoeld.
Dat kan ik misschien nog wel proberen.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 16:42 schreef mschol het volgende:
en als je alleen dasty hebt: dat wat aanlengen met water?
Die heb ik nog niet gehad maar die heeft de Jumbo hier ook niet liggen.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 16:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee van die XXL wafelrepel die ik postte
Loopt helemaal uit de klauwen.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 16:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat moeten we niet hebben natuurlijk, dat is niet furry nice
beetje afwasmiddel en een beetje azijn in je schoonmaakwater doenquote:Op vrijdag 27 juni 2025 16:39 schreef Ama het volgende:
Hmmm is het proberen waard.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 16:45 schreef maily het volgende:
[..]
beetje afwasmiddel en een beetje azijn in je schoonmaakwater doen
Is dasty zo agressief dan?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 16:39 schreef Ama het volgende:
Denk dat je teveel beren op de weg zietquote:
weet ik niet, ze zijn te kleinquote:
oh, had ik niet op je vorige post gereageerd?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 16:42 schreef bondage het volgende:
[..]
Is eindelijk gelukt. Nu nog wat problemen oplossen veroorzaakt door versieverschillen maar dat komt wel weer goed.
tatsoi, had ze daar ook niet verwacht trouwensquote:
Of de onkruidbrander en gewoon nieuwe kozijnen regelenquote:Op vrijdag 27 juni 2025 16:45 schreef maily het volgende:
[..]
beetje afwasmiddel en een beetje azijn in je schoonmaakwater doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op vrijdag 27 juni 2025 16:47 schreef Crack_ het volgende:
https://www.rivm.nl/zonkracht/zonkrachtwijzer
En rivm heeft een nieuwe zonkrachtmeter!! Heeel fijn dat ie waardes op een kaart aangeeft ipv voor heel NL@:essnhills
quote:Laatst gemeten zonkracht
16:15 5.2
Maximale zonkracht
14:15 7.4
ga er eens 1 beter bekijken danquote:Op vrijdag 27 juni 2025 16:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
weet ik niet, ze zijn te kleinhet zijn er wel heel veel, heb er 6 - 8 weggehaald oid en was vast niet alles
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |