want nu ga je niet meer snacken? ik snack nu gewoon ander, duurder spulquote:Op vrijdag 27 juni 2025 16:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Neuh ik ben al vet zat, het is goed zo.
Heb je die 15 repen al op dan?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 16:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
want nu ga je niet meer snacken? ik snack nu gewoon ander, duurder spul
Ik ga gewoon weer naar de C-repen van de Nettorama. Ik heb ook nog cote d'or in m'n bonusbox zitten.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 16:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
want nu ga je niet meer snacken? ik snack nu gewoon ander, duurder spul
Mooi compliment toch?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 16:10 schreef Crack_ het volgende:
Maargoe, heb mn nieuwe rijbewijsde mensen die zeiden die ik niet ouder ben geworden moeten een bril, jezus christus hahahahaha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
de c-repenquote:Op vrijdag 27 juni 2025 16:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga gewoon weer naar de C-repen van de Nettorama. Ik heb ook nog cote d'or in m'n bonusbox zitten.
dat mensen blind zijn? Hmmm, dunnoquote:
quote:Op vrijdag 27 juni 2025 16:11 schreef Ama het volgende:
Ik ging ter voorbereiding op morgen chips kopen en zag een nieuwe smaak heartbreakers.. cheese/onion. Dus die ga ik/wij morgen sowieso even testen.Die cola ananas is niet te hachelen. /surpriseSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
maar ik ben het wel?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 16:12 schreef bondage het volgende:
[..]
Zucht. Dat je niet ouder bent geworden
Nou dan laat ik hem ook maar staan.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 16:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die cola ananas is niet te hachelen. /surprise
Denk het wel, anders leef je in een ander universum dan ikquote:
ik denk dat wij een andere visie over complimenten hebbenquote:Op vrijdag 27 juni 2025 16:14 schreef bondage het volgende:
[..]
Denk het wel, anders leef je in een ander universum dan ik![]()
Maar bedoel dat je qua uiterlijk blijkbaar niet ouder bent geworden en dat is toch een mooi compliment?
Blijkbaarquote:Op vrijdag 27 juni 2025 16:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik denk dat wij een andere visie over complimenten hebben
Amsterdamquote:Op vrijdag 27 juni 2025 16:15 schreef bondage het volgende:
Echt... Nog even en ik ga naar Amsterdam om eens even wat servers hardhandig uit het rack te trekken
wil het niet lukken met werk? of whatsupquote:Op vrijdag 27 juni 2025 16:15 schreef bondage het volgende:
Echt... Nog even en ik ga naar Amsterdam om eens even wat servers hardhandig uit het rack te trekken
Deze? https://www.ah.nl/product(...)-karamelsmaakvullingquote:Op vrijdag 27 juni 2025 16:13 schreef Ama het volgende:
Die nieuwe Verkade repen die op KitKat chunky lijken zijn zo goed maar hoop dat de Kruidvat ze keer in de aanbieding heeft.
Die had m'n zus ook nog liggen maar was ze ook nog niet aan begonnenquote:Op vrijdag 27 juni 2025 16:13 schreef Ama het volgende:
Die nieuwe Verkade repen die op KitKat chunky lijken zijn zo goed maar hoop dat de Kruidvat ze keer in de aanbieding heeft.
Ben voor FOK bezig om Mycroft over te zetten naar andere server gezien de huidige op een cluster draait wat instabiel is en op dit moment om de 10 min. crashed. Ik moet er wat gegevens vanaf halen welke naar de andere server moeten maar door dat crashen gaat dat heel moeizaam helaas.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 16:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wil het niet lukken met werk? of whatsup
Ik heb daar ook nog een doos van vol liggen zonder dat ik er aan ben begonnenquote:Op vrijdag 27 juni 2025 16:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die had m'n zus ook nog liggen maar was ze ook nog niet aan begonnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |