leuk!!!quote:Op vrijdag 27 juni 2025 15:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De poppetjes heb ik geen foto van, maar ik heb de roosjes gevonden.
[ afbeelding ]
Volgens Google ongeveer drie kwartier.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 16:01 schreef Ama het volgende:
@:bondage hoe lang of hoe kort is het rijden naar mijn huis?
Oh dat valt nog best mee. Toch?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 16:02 schreef bondage het volgende:
[..]
Volgens Google ongeveer drie kwartier.
quote:Op vrijdag 27 juni 2025 16:01 schreef Crack_ het volgende:
De aanbieding is afgelopen @:LTVDKhoor het graag als je weer zo eentje tegenkomt
Teleurstelling alomquote:
oh, lolquote:
Kloptquote:Op vrijdag 27 juni 2025 16:03 schreef Ama het volgende:
Scheelt volgens mij weinig met je vorige woonplek.
quote:Op vrijdag 27 juni 2025 16:01 schreef Crack_ het volgende:
De aanbieding is afgelopen @:LTVDKhoor het graag als je weer zo eentje tegenkomt
Ja jullie hadden tijd genoeg hoorquote:
Laat me raden op het hoekje in het centrum?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 16:04 schreef bondage het volgende:
[..]
Is goed te doen. De zaak waar mijn geluidsinstallatie vandaan komt zit er ook
hier waren ze allemaal 2,99quote:Op vrijdag 27 juni 2025 16:03 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan niet rekenen en heb niet om een bonnetje gevraagd: volgens mij heb ik op 1 reep korting gehad. Ze waren ook duurder geworden dus ik zag de bui al hangen.
Jaquote:Op vrijdag 27 juni 2025 16:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Laat me raden op het hoekje in het centrum?
Had je er meer moeten halenquote:
Die waren dan niet goedkoop. Maar zijn dan wel goed denk ik want ik weet wel dat die man precies weet wat hij verkoopt, alles ook test zelfs volgens mij.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 16:05 schreef bondage het volgende:
[..]
Ja![]()
Lang geleden een set speakers gekocht en paar jaar geleden opnieuw om een nieuwe set aan te schaffen. De oude heb ik ook nog steeds dus zegt wel iets over de kwaliteit.
Neen, die waren niet goedkoop maar het is een uitgave waar we lang plezier van zullen hebbenquote:Op vrijdag 27 juni 2025 16:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Die waren dan niet goedkoop. Maar zijn dan wel goed denk ik want ik weet wel dat die man precies weet wat hij verkoopt, alles ook test zelfs volgens mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |