ohh, postnlquote:Op vrijdag 27 juni 2025 20:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mijn pakje is ook nog onderweg, maar nog niet door PostNL ontvangen.
Sorryquote:Op vrijdag 27 juni 2025 20:50 schreef Ama het volgende:
Zo matig als je ineens iemand tegenkomt die je eigenlijk niet weer hoefde te zien. Ik hoopte nog dat hij me zo snel niet zag maar helaas.
En een maandje hont?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 21:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Even uitgerekend een jaartje stroom inclusief huur zonnepanelen heeft mij 21 euro gekost. Das best netjes.
inentingen, dierenarts, hondenbelasting.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 21:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Hondenvoer en snacks
Straks meer verwarmingskosten
Elektrische fiets
Extra slijtage schoenen
Ook ja. Duur dingetje die hontquote:Op vrijdag 27 juni 2025 21:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
inentingen, dierenarts, hondenbelasting.
Alestorm?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 21:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ook genoten van de mannen uit Perth
Jaquote:
Tofquote:Op vrijdag 27 juni 2025 21:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja
Net lieten ze FUCKED WITH AN ANCHOr zien van hun PinkPop optreden NPO3
Het hele optreden staat overigens op YouTube. Heb ik woensdag al gekeken en was tof
quote:Op vrijdag 27 juni 2025 21:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
We liggen inmiddels lekker in bed![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 27 juni 2025 21:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Moet je je eens voorstellen wat het niveau in ONZ is.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 21:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
Gepost in een topic in NWS en het lijkt of het wel ONZ is.....
Venti heeft verrekt mooie kleuren.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 21:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |