SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 juni 2025 19:57 schreef kwiwi het volgende:
Nou Venti is er hoor jongensHij moest even aan me wennen, maar we zitten nu samen tv te kijken op de bank
Super stil beestje. Laat 'm straks ook in de slaapkamer slapen denk ik
![]()
Ga de KSC vanaf nu dagelijks volspammen met foto's van m'n nieuwe vriendje, want ik weet dat iedereen daar met smart op zit te wachten
Leuk snoetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is het een mannetje?
quote:Op vrijdag 27 juni 2025 19:57 schreef kwiwi het volgende:
Nou Venti is er hoor jongensHij moest even aan me wennen, maar we zitten nu samen tv te kijken op de bank
Super stil beestje. Laat 'm straks ook in de slaapkamer slapen denk ik
![]()
Ga de KSC vanaf nu dagelijks volspammen met foto's van m'n nieuwe vriendje, want ik weet dat iedereen daar met smart op zit te wachten
Wat een leukerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
Oh even kijken.. Nee denk een vrouwtje, er bungelt niks onderquote:Op vrijdag 27 juni 2025 20:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Leuk snoetjeIs het een mannetje?
het is wel een raddraaier volgens mijquote:Op vrijdag 27 juni 2025 20:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Leuk snoetjeIs het een mannetje?
zit wel een gat inquote:Op vrijdag 27 juni 2025 20:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh even kijken.. Nee denk een vrouwtje, er bungelt niks onder
[ afbeelding ]
Ik wist niet dat je een pakje kreegquote:Op vrijdag 27 juni 2025 20:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wie had gezegd dat mijn pakje vandaag niet zou komen?
ik denk je bezorgerquote:Op vrijdag 27 juni 2025 20:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wie had gezegd dat mijn pakje vandaag niet zou komen?
Geloof dat het maandag op bezorgtijd vrijdag stond.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 20:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je een pakje kreeg
Mijn pakje is ook nog onderweg, maar nog niet door PostNL ontvangen.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 20:12 schreef mschol het volgende:
mijn pakje is nog onderweg, maar wellicht past die in de brievenbus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |