SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
![]()
Oh okee. Nou ja. Gelukkig ben ik geen techneutquote:Op vrijdag 27 juni 2025 15:38 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat geeft niet, je kunt poorten openen. Zo kun je poort 443 openen voor het https verkeer en de container kan gewoon bij de DB om te indexeren. Geen probleem dus.
Bestaan die nog?quote:
Ok. vooruit. Dat dan wel.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 14:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja natuurlijk welStel je hebt ooit iets gestolen en niemand heeft gemerkt dat jij dat was, en je hebt het niemand verteld. Dan weet alleen jij het en is het een geheim, toch
Ik wilde ook net zeggen. Ik ben net terug van boodschappen doen. Maar ik vind het nu al vies warm buiten.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 15:46 schreef CherryLips het volgende:
Het is 20 graden en toch zweet ik als een otter.
Het zou hier buiten 21 graden zijn maar ik vond het gewoon chilly. Dus ik heb de officieel geijkte industriële thermometer erbij gepakt, en sure enough: 20,8 ēC.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 15:46 schreef CherryLips het volgende:
Het is 20 graden en toch zweet ik als een otter.
Nee maar het is wel klam.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 15:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het zou hier buiten 21 graden zijn maar ik vond het gewoon chilly. Dus ik heb de officieel geijkte industriële thermometer erbij gepakt, en sure enough: 20,8 ēC.
Dat is dus niet warm
Kutbelgenquote:Op vrijdag 27 juni 2025 15:39 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/media/6(...)ljard-euro-over.html
moeten we medialandschap niet hernoemen naar DPG-landschap inmiddels?
quote:Op vrijdag 27 juni 2025 15:39 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/media/6(...)ljard-euro-over.html
moeten we medialandschap niet hernoemen naar DPG-landschap inmiddels?
Weeniet. Ik heb me nog niet ingespannen buitenquote:
Veel plezier. Ik zit dan nog aan het ontbijt.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 15:52 schreef Nattekat het volgende:
Morgen om 7:00 op genot om de eerste race te zien.
@:ESF1Gamer ik zal er zijn voor de F3
Zondag niet, dat is echt te achterlijk.
De zon is wel warmer dan die 20,8 graden.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 15:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weeniet. Ik heb me nog niet ingespannen buitenJij?
Boodschappen gedaanquote:Op vrijdag 27 juni 2025 15:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weeniet. Ik heb me nog niet ingespannen buitenJij?
leuk!!!quote:Op vrijdag 27 juni 2025 15:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De poppetjes heb ik geen foto van, maar ik heb de roosjes gevonden.
[ afbeelding ]
Volgens Google ongeveer drie kwartier.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 16:01 schreef Ama het volgende:
@:bondage hoe lang of hoe kort is het rijden naar mijn huis?
Oh dat valt nog best mee. Toch?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 16:02 schreef bondage het volgende:
[..]
Volgens Google ongeveer drie kwartier.
quote:Op vrijdag 27 juni 2025 16:01 schreef Crack_ het volgende:
De aanbieding is afgelopen @:LTVDKhoor het graag als je weer zo eentje tegenkomt
Teleurstelling alomquote:
oh, lolquote:
Kloptquote:Op vrijdag 27 juni 2025 16:03 schreef Ama het volgende:
Scheelt volgens mij weinig met je vorige woonplek.
quote:Op vrijdag 27 juni 2025 16:01 schreef Crack_ het volgende:
De aanbieding is afgelopen @:LTVDKhoor het graag als je weer zo eentje tegenkomt
Ja jullie hadden tijd genoeg hoorquote:
Laat me raden op het hoekje in het centrum?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 16:04 schreef bondage het volgende:
[..]
Is goed te doen. De zaak waar mijn geluidsinstallatie vandaan komt zit er ook
hier waren ze allemaal 2,99quote:Op vrijdag 27 juni 2025 16:03 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan niet rekenen en heb niet om een bonnetje gevraagd: volgens mij heb ik op 1 reep korting gehad. Ze waren ook duurder geworden dus ik zag de bui al hangen.
Jaquote:Op vrijdag 27 juni 2025 16:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Laat me raden op het hoekje in het centrum?
Had je er meer moeten halenquote:
Die waren dan niet goedkoop. Maar zijn dan wel goed denk ik want ik weet wel dat die man precies weet wat hij verkoopt, alles ook test zelfs volgens mij.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 16:05 schreef bondage het volgende:
[..]
Ja![]()
Lang geleden een set speakers gekocht en paar jaar geleden opnieuw om een nieuwe set aan te schaffen. De oude heb ik ook nog steeds dus zegt wel iets over de kwaliteit.
Neen, die waren niet goedkoop maar het is een uitgave waar we lang plezier van zullen hebbenquote:Op vrijdag 27 juni 2025 16:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Die waren dan niet goedkoop. Maar zijn dan wel goed denk ik want ik weet wel dat die man precies weet wat hij verkoopt, alles ook test zelfs volgens mij.
want nu ga je niet meer snacken? ik snack nu gewoon ander, duurder spulquote:Op vrijdag 27 juni 2025 16:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Neuh ik ben al vet zat, het is goed zo.
Heb je die 15 repen al op dan?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 16:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
want nu ga je niet meer snacken? ik snack nu gewoon ander, duurder spul
Ik ga gewoon weer naar de C-repen van de Nettorama. Ik heb ook nog cote d'or in m'n bonusbox zitten.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 16:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
want nu ga je niet meer snacken? ik snack nu gewoon ander, duurder spul
Mooi compliment toch?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 16:10 schreef Crack_ het volgende:
Maargoe, heb mn nieuwe rijbewijsde mensen die zeiden die ik niet ouder ben geworden moeten een bril, jezus christus hahahahaha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
de c-repenquote:Op vrijdag 27 juni 2025 16:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga gewoon weer naar de C-repen van de Nettorama. Ik heb ook nog cote d'or in m'n bonusbox zitten.
dat mensen blind zijn? Hmmm, dunnoquote:
quote:Op vrijdag 27 juni 2025 16:11 schreef Ama het volgende:
Ik ging ter voorbereiding op morgen chips kopen en zag een nieuwe smaak heartbreakers.. cheese/onion. Dus die ga ik/wij morgen sowieso even testen.Die cola ananas is niet te hachelen. /surpriseSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
maar ik ben het wel?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 16:12 schreef bondage het volgende:
[..]
Zucht. Dat je niet ouder bent geworden
Nou dan laat ik hem ook maar staan.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 16:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die cola ananas is niet te hachelen. /surprise
Denk het wel, anders leef je in een ander universum dan ikquote:
ik denk dat wij een andere visie over complimenten hebbenquote:Op vrijdag 27 juni 2025 16:14 schreef bondage het volgende:
[..]
Denk het wel, anders leef je in een ander universum dan ik![]()
Maar bedoel dat je qua uiterlijk blijkbaar niet ouder bent geworden en dat is toch een mooi compliment?
Blijkbaarquote:Op vrijdag 27 juni 2025 16:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik denk dat wij een andere visie over complimenten hebben
Amsterdamquote:Op vrijdag 27 juni 2025 16:15 schreef bondage het volgende:
Echt... Nog even en ik ga naar Amsterdam om eens even wat servers hardhandig uit het rack te trekken
wil het niet lukken met werk? of whatsupquote:Op vrijdag 27 juni 2025 16:15 schreef bondage het volgende:
Echt... Nog even en ik ga naar Amsterdam om eens even wat servers hardhandig uit het rack te trekken
Deze? https://www.ah.nl/product(...)-karamelsmaakvullingquote:Op vrijdag 27 juni 2025 16:13 schreef Ama het volgende:
Die nieuwe Verkade repen die op KitKat chunky lijken zijn zo goed maar hoop dat de Kruidvat ze keer in de aanbieding heeft.
Die had m'n zus ook nog liggen maar was ze ook nog niet aan begonnenquote:Op vrijdag 27 juni 2025 16:13 schreef Ama het volgende:
Die nieuwe Verkade repen die op KitKat chunky lijken zijn zo goed maar hoop dat de Kruidvat ze keer in de aanbieding heeft.
Ben voor FOK bezig om Mycroft over te zetten naar andere server gezien de huidige op een cluster draait wat instabiel is en op dit moment om de 10 min. crashed. Ik moet er wat gegevens vanaf halen welke naar de andere server moeten maar door dat crashen gaat dat heel moeizaam helaas.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 16:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wil het niet lukken met werk? of whatsup
Ik heb daar ook nog een doos van vol liggen zonder dat ik er aan ben begonnenquote:Op vrijdag 27 juni 2025 16:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die had m'n zus ook nog liggen maar was ze ook nog niet aan begonnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.intresting...
quote:Op vrijdag 27 juni 2025 16:26 schreef mschol het volgende:
Hou je van popcorn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.intresting...
Doe mij maar twix
Baby darling doll face honey
Damn.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 16:26 schreef Crack_ het volgende:
Hahahaahah hij is te klein, god miljaar dat ik dit nog mag meemaken
ik heb (hele) kleine borsten, dus tsja. Liever niet want de enige reden dat ik ze dan draag is om mn tepels te verbergen oid, en daarvoor gebruik ik topjesquote:Op vrijdag 27 juni 2025 16:26 schreef mschol het volgende:
[..]
een vrouw koopt een bh, wat een verrassing
quote:Op vrijdag 27 juni 2025 16:26 schreef Crack_ het volgende:
Hahahaahah hij is te klein, god miljaar dat ik dit nog mag meemaken
Dat moeten we niet hebben natuurlijk, dat is niet furry nicequote:Op vrijdag 27 juni 2025 16:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Een slippery slope naar een furry worden.
Nee deze: https://www.plus.nl/produ(...)-wikkel-120-g-161270quote:Op vrijdag 27 juni 2025 16:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Deze? https://www.ah.nl/product(...)-karamelsmaakvulling
quote:Op vrijdag 27 juni 2025 16:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die had m'n zus ook nog liggen maar was ze ook nog niet aan begonnen
quote:Op vrijdag 27 juni 2025 16:26 schreef mschol het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.intresting...
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
quote:Op vrijdag 27 juni 2025 16:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb daar ook nog een doos van vol liggen zonder dat ik er aan ben begonnen
Niet van deze toch? Weet niet eens of @CherryLips hetzelfde bedoeld.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 16:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb daar ook nog een doos van vol liggen zonder dat ik er aan ben begonnen
oehhh, dan kan het wel een goede combinatie zijn jaquote:
quote:
omg een echte!quote:Op vrijdag 27 juni 2025 16:30 schreef bitterbal het volgende:
een dino in bangkok![]()
[ afbeelding ]
https://www.facebook.com/share/v/1BiLPcjQ6R/
heeft ie rupsbanden?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 16:37 schreef Crack_ het volgende:
Heb last van de rups van het witte koolvliegje, grrrr @:kaneelstokje
ik zie wel allemaal waarschuweingen voor "Severe weather" langs komen voor de GP dit weekend.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 16:36 schreef Nattekat het volgende:
Speciaal weerbericht: het begint te waaien
Vooral hitte.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 16:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik zie wel allemaal waarschuweingen voor "Severe weather" langs komen voor de GP dit weekend.
dan probeer je het eerst even uit op een 'onzichtbaar' plekje van het kozijnquote:Op vrijdag 27 juni 2025 16:39 schreef Ama het volgende:
Wil mijn kozijnen eigenlijk goed schoonmaken aan de binnenkant maar durf het niet met sterk spul te doen want straks verneuk ik het (zal niet de eerste keer zijn dat je nu nog kan zien dat ik Dasty heb gebruikt) en alles verven staat eigenlijk volgend jaar pas op de planning.
quote:Op vrijdag 27 juni 2025 16:39 schreef Ama het volgende:
Wil mijn kozijnen eigenlijk goed schoonmaken aan de binnenkant maar durf het niet met sterk spul te doen want straks verneuk ik het (zal niet de eerste keer zijn dat je nu nog kan zien dat ik Dasty heb gebruikt) en alles verven staat eigenlijk volgend jaar pas op de planning.
Op de plaat onder het kozijn was geen succes. Of ik moet het anders doen.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 16:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan probeer je het eerst even uit op een 'onzichtbaar' plekje van het kozijn
dan iddquote:Op vrijdag 27 juni 2025 16:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Op de plaat onder het kozijn was geen succes. Of ik moet het anders doen.
quote:Op vrijdag 27 juni 2025 16:41 schreef mschol het volgende:
[..]gewoon beetje sopje kan toch gewoon, heb je toch geen aggresief materiaal voor nodig?
Twijfel of een sopje voldoende is.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 16:41 schreef mschol het volgende:
[..]gewoon beetje sopje kan toch gewoon, heb je toch geen aggresief materiaal voor nodig?
Is eindelijk gelukt. Nu nog wat problemen oplossen veroorzaakt door versieverschillen maar dat komt wel weer goed.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 16:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wil het niet lukken met werk? of whatsup
Spijtig. Wat eten de op?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 16:37 schreef Crack_ het volgende:
Heb last van de rups van het witte koolvliegje, grrrr @:kaneelstokje
Nee van die XXL wafelrepel die ik posttequote:Op vrijdag 27 juni 2025 16:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Niet van deze toch? Weet niet eens of @:cherrylips hetzelfde bedoeld.
Dat kan ik misschien nog wel proberen.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 16:42 schreef mschol het volgende:
en als je alleen dasty hebt: dat wat aanlengen met water?
Die heb ik nog niet gehad maar die heeft de Jumbo hier ook niet liggen.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 16:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee van die XXL wafelrepel die ik postte
Loopt helemaal uit de klauwen.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 16:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat moeten we niet hebben natuurlijk, dat is niet furry nice
beetje afwasmiddel en een beetje azijn in je schoonmaakwater doenquote:Op vrijdag 27 juni 2025 16:39 schreef Ama het volgende:
Hmmm is het proberen waard.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 16:45 schreef maily het volgende:
[..]
beetje afwasmiddel en een beetje azijn in je schoonmaakwater doen
Is dasty zo agressief dan?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 16:39 schreef Ama het volgende:
Denk dat je teveel beren op de weg zietquote:
weet ik niet, ze zijn te kleinquote:
oh, had ik niet op je vorige post gereageerd?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 16:42 schreef bondage het volgende:
[..]
Is eindelijk gelukt. Nu nog wat problemen oplossen veroorzaakt door versieverschillen maar dat komt wel weer goed.
tatsoi, had ze daar ook niet verwacht trouwensquote:
Of de onkruidbrander en gewoon nieuwe kozijnen regelenquote:Op vrijdag 27 juni 2025 16:45 schreef maily het volgende:
[..]
beetje afwasmiddel en een beetje azijn in je schoonmaakwater doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op vrijdag 27 juni 2025 16:47 schreef Crack_ het volgende:
https://www.rivm.nl/zonkracht/zonkrachtwijzer
En rivm heeft een nieuwe zonkrachtmeter!! Heeel fijn dat ie waardes op een kaart aangeeft ipv voor heel NL@:essnhills
quote:Laatst gemeten zonkracht
16:15 5.2
Maximale zonkracht
14:15 7.4
ga er eens 1 beter bekijken danquote:Op vrijdag 27 juni 2025 16:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
weet ik niet, ze zijn te kleinhet zijn er wel heel veel, heb er 6 - 8 weggehaald oid en was vast niet alles
Jaquote:
Ja, wil altijd schuimbekkend knokken.quote:
Dat was gisteren.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 16:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik zie wel allemaal waarschuweingen voor "Severe weather" langs komen voor de GP dit weekend.
Niks, gewoon de waarden bij mijn dorpquote:
quote:Op vrijdag 27 juni 2025 16:55 schreef Nizno het volgende:
mijn wcpot valt ook bijna uit elkaar.
schoonmaken met dasty was te agressief
Is dat de naam van je boorhamer?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 16:55 schreef Nizno het volgende:
mijn wcpot valt ook bijna uit elkaar.
schoonmaken met dasty was te agressief
Staat er ook wel opquote:Op vrijdag 27 juni 2025 16:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Jaje kan op de foto hierboven in de spoiler precies zien waar ik het had gespoten.
quote:Dit krachtige product is niet geschikt voor delicate oppervlakken.*
* Bij twijfel: probeer het eerst op een klein, onopvallend stukje
RIP aan Ambarquote:Op vrijdag 27 juni 2025 16:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Wij hebben 8 km gewandeld en 15 km gefietst. Ik ben dood.
Ma, di en woensdag hoorquote:Op vrijdag 27 juni 2025 17:09 schreef Ama het volgende:
Oh nu maandag geen 30 graden meer maar woensdag.
Nou zeg.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 17:09 schreef Ama het volgende:
Oh nu maandag geen 30 graden meer maar woensdag.
Ja hier ook. Grmbl.quote:
Bedankt dat je het me even persoonlijk meldtquote:
Vind ik nog steeds te warm.quote:
Ja sorryquote:Op vrijdag 27 juni 2025 17:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bedankt dat je het me even persoonlijk meldt
Zondag even ijsjes inslaan.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 17:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vind ik nog steeds te warm.
Ik ervaar al hittestress.
Loopt leeg.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 17:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Plasterk ook weg bij PvdA. Toch wat grote namen die niks met de nieuwe koers te maken willen hebben.
Vandaag ijsjes gehaald. Maar misschien zondag weer.quote:
Plasterk kun je goed missen.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 17:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Plasterk ook weg bij PvdA. Toch wat grote namen die niks met de nieuwe koers te maken willen hebben.
Niet sterk dusquote:
No thanks, ik vind die beestjes maar ranzigquote:
Mja, ook nieuwe aanwas.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 17:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Qua ledenaantal schijnen ze gelijk te zijn gebleven.
ohhh, voor mijn excelletje zeker? Denk dat je dat beter bij @Dr_Flash kan melden, wie weet heeftie nog wel zin in een UV-zonkracht-bij-fokkers-excelquote:
Lekkerquote:Op vrijdag 27 juni 2025 16:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Wij hebben 8 km gewandeld en 15 km gefietst. Ik ben dood.
oh leukquote:
Andere doelgroep denk ik.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 17:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh leukik had echt compleet gemist dat vorige weekend pinkpop was, dat loopt volgens mij ook best leeg. Hoor er iig echt niemand over, of andere doelgroep?
Ze lijken hiermee wel meer een voortzetting van GL dan van de PvdA.quote:
anonhiquote:Op vrijdag 27 juni 2025 17:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Alanis wil ik wel zien.
Verder Wunderhorse, Maribou State, Floating Points, Four Tet.
Busta Rhymes wil je ook niet missen natuurlijk.
Ik ben vooral benieuwd hoe lang deze fusie stand gaat houden.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 17:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze lijken hiermee wel meer een voortzetting van GL dan van de PvdA.
Denk dat het zo heel moeilijk gaat worden om een middenkabinet tot stand te brengen bij de verkiezingen.
Ik heb al een paar optredens van PinkPop teruggekeken. AleStormquote:Op vrijdag 27 juni 2025 17:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh leukik had echt compleet gemist dat vorige weekend pinkpop was, dat loopt volgens mij ook best leeg. Hoor er iig echt niemand over, of andere doelgroep?
Biffy heb ik ooit in voorprogramma van Muse gezienquote:Op vrijdag 27 juni 2025 17:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
anonhi!!! al was ik meer fan van antony
en biffy altijd![]()
quote:Op vrijdag 27 juni 2025 17:52 schreef Ama het volgende:
Die jongen van 21 is dus neergestoken door een huisgenoot las ik net. Hij lag bij de lift, heftig voor de mensen die het hebben gezien.
Ken ik nietquote:Op vrijdag 27 juni 2025 17:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb al een paar optredens van PinkPop teruggekeken. AleStorm![]()
![]()
![]()
![]()
en The Warning
Oehhh, gratis Biffy! En muse is ook echt super vet livequote:Op vrijdag 27 juni 2025 17:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Biffy heb ik ooit in voorprogramma van Muse gezien
Toen was ik daar ook met aantal mensen van FOK!
dat klinkt als erg vervelend om te etenquote:Op vrijdag 27 juni 2025 17:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb soepje gemaakt van de restjes uit de kast.
Wortel, ui, knoflook, zoete aardappel. Beetje zout, peper, cayennepeper, komijnzaad. Groente bouillon. Pureren, kokosmelk en sinaasappelsap.
O dan waren er weinig getuigen.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 17:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja is een flat boven de winkels en het was koopavond.
Wat een minimeet.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 17:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ken ik nietik ga ze ook checken
[..]
Oehhh, gratis Biffy! En muse is ook echt super vet live
Biffy heb ik een paar keer gezien, festival en concert. Volgens mij was de eerste keer op een festival dat mn festivalmaatje zei 'oke begint om 19.00 (oid) en is nu 17.00 dus we kunnen hier nog even chillen'. Helemaal goed, wij chillen.. hoor ik ineens ergens Biffy![]()
![]()
oeps. Dat is echt zo naar
oh en wacht, ging je echt met fokkers of waren het al vrienden?
AleStorm is piratemetal uit Schotland. Echt een feestmetalbandquote:Op vrijdag 27 juni 2025 17:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ken ik nietik ga ze ook checken
[..]
Oehhh, gratis Biffy! En muse is ook echt super vet live
Biffy heb ik een paar keer gezien, festival en concert. Volgens mij was de eerste keer op een festival dat mn festivalmaatje zei 'oke begint om 19.00 (oid) en is nu 17.00 dus we kunnen hier nog even chillen'. Helemaal goed, wij chillen.. hoor ik ineens ergens Biffy![]()
![]()
oeps. Dat is echt zo naar
oh en wacht, ging je echt met fokkers of waren het al vrienden?
Ik heb nog geen rupsen gezien. Of slakken. Die laatste hebben anderen wel last van.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 17:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
No thanks, ik vind die beestjes maar ranzig
Ze zijn nu nog klein, dan gaat het wel maar als ze iets groter worden. Brrrrr.
Verbaas me er ook over hoe veel die beestjes in zulke korte tijd eten trouwensHeb jij geen last van die dingen @:dezwabber
Gezelligquote:
quote:Op vrijdag 27 juni 2025 18:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
AleStorm is piratemetal uit Schotland. Echt een feestmetalband
The Warning zijn drie zusjes uit Mexico.. Maken wel een beetje 13 in een dozijn Rock, maar ik vond het leuk en dat ik ze er leuk uit vind zien, telt ook wel mee
Chilllquote:Op vrijdag 27 juni 2025 18:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb nog geen rupsen gezien. Of slakken. Die laatste hebben anderen wel last van.
Wel snoepende ganzen.En mijn buurman had luizen, ik hoop dat het mij bespaard blijft.
Mehquote:Op vrijdag 27 juni 2025 17:41 schreef Crack_ het volgende:
ohhh, voor mijn excelletje zeker? Denk dat je dat beter bij @:dr_flash kan melden, wie weet heeftie nog wel zin in een UV-zonkracht-bij-fokkers-excel
Ohhh heel nicequote:Op vrijdag 27 juni 2025 16:47 schreef Crack_ het volgende:
https://www.rivm.nl/zonkracht/zonkrachtwijzer
En rivm heeft een nieuwe zonkrachtmeter!! Heeel fijn dat ie waardes op een kaart aangeeft ipv voor heel NL@:essnhills
En weer terug. Het liep een beetje uit de hand gelukkigquote:
Ik kom alleen maar naaktslakken enz tegen op de stoep.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 18:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En weer terug. Het liep een beetje uit de hand gelukkig10.393 stapjes inmiddels. En jawel
![]()
[ afbeelding ]
De twintigste stuiver sinds corona
ja ik denk dat er gewoon heel veel mensen zijn die wisselgeld maar van zich af gooien. Ik woon wel tegenover zo'n winkeltje-bij-de-pomp natuurlijk.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 18:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik kom alleen maar naaktslakken enz tegen op de stoep.
Nepfansquote:Op vrijdag 27 juni 2025 18:19 schreef Nattekat het volgende:
Bijna iedereen gaat weg voor de Porsches![]()
Ik zo ook, want ik zie dat de trein die ik moet hebben alleen nog om 20:08 en 22:08 vertrekt, en ik wil die eerste absoluut niet missenquote:
TBA is wel de must see.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 17:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Alanis wil ik wel zien.
Verder Wunderhorse, Maribou State, Floating Points, Four Tet.
Busta Rhymes wil je ook niet missen natuurlijk.
Die staan echt overal, moet echt een topact zijn..quote:
Heel breed ja.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 18:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die staan echt overal, moet echt een topact zijn..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Hoe smaakt dat?quote:
lekker. dippen met het brood.quote:
Moet je hier maar niet in de tuin gaan wandelen... Vooral als het lekker vochtig is komen ze in grote getale tevoorschijn. Huisjesslakken ook, nasty als je daar op gaat staan.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 18:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik kom alleen maar naaktslakken enz tegen op de stoep.
*noteertquote:
die hoor je zo lekker kraken als je op ze gaat staanquote:Op vrijdag 27 juni 2025 18:48 schreef bondage het volgende:
[..]
Moet je hier maar niet in de tuin gaan wandelen... Vooral als het lekker vochtig is komen ze in grote getale tevoorschijn. Huisjesslakken ook, nasty als je daar op gaat staan.
Vanmiddag toen ik ging wandelenquote:Op vrijdag 27 juni 2025 18:51 schreef mschol het volgende:
[..]
die hoor je zo lekker kraken als je op ze gaat staan
quote:Op vrijdag 27 juni 2025 18:58 schreef kwiwi het volgende:
Jongens nog maar een paar uur en dan krijg ik m'n nieuwe huisdier, VentiJullie kunnen uiteraard elke dag minimaal 10 foto's van deze lieverd verwachten
En Venti is een...?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 18:58 schreef kwiwi het volgende:
Jongens nog maar een paar uur en dan krijg ik m'n nieuwe huisdier, VentiJullie kunnen uiteraard elke dag minimaal 10 foto's van deze lieverd verwachten
Krak/splash. En er blijft gore drek achter... Geen idee waarom Fransozen daar zo gek op zijn.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 18:51 schreef mschol het volgende:
[..]
die hoor je zo lekker kraken als je op ze gaat staan
Gore drek zoekt dreke gore.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 18:59 schreef bondage het volgende:
[..]
Krak/splash. En er blijft gore drek achter... Geen idee waarom Fransozen daar zo gek op zijn.
Ohwquote:
Godverdomme niet nog zo'n kutkeffer he.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 18:58 schreef kwiwi het volgende:
Chocokoffie.quote:
Ik ben blij dat ik het niet drink.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 19:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
duur grapje
500 gram koffie binnenkort meer dan 10 euro, supermarkten ontstemd
samequote:Op vrijdag 27 juni 2025 19:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik het niet drink.
quote:Op vrijdag 27 juni 2025 19:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Godverdomme niet nog zo'n kutkeffer he.
Gelukkig maar. Dan mag het van alles zijn. Een kat, een luiaard of een axolotl, allemaal primaquote:Op vrijdag 27 juni 2025 19:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]Nee, hoef Venti niet uit de laten gelukkig.
Betaal al een tijd meer dan 12/13 euro per pak geloof ik (in Duitsland). Maar zijn wel bonen, weet niet of dat wat uitmaakt.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 19:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
duur grapje
500 gram koffie binnenkort meer dan 10 euro, supermarkten ontstemd
Is het een dweilrobot?quote:
quote:Op vrijdag 27 juni 2025 19:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Dan mag het van alles zijn. Een kat, een luiaard of een axolotl, allemaal prima
quote:
Oh dat zou ook nog weleens kunnen jaquote:
Een kat of zo'n boerderijdier, een geit of een schaap, of gewoon een koequote:Op vrijdag 27 juni 2025 19:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]Nee, hoef Venti niet uit de laten gelukkig.
als je daar meer dan 500gr koffie uit kan halen vast welquote:Op vrijdag 27 juni 2025 19:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Betaal al een tijd meer dan 12/13 euro per pak geloof ik (in Duitsland). Maar zijn wel bonen, weet niet of dat wat uitmaakt.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 27 juni 2025 19:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een kat of zo'n boerderijdier, een geit of een schaap, of gewoon een koe
500 gram bonen is 500 gram gemalen koffie, denk ikquote:Op vrijdag 27 juni 2025 19:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
als je daar meer dan 500gr koffie uit kan halen vast wel
quote:
in jouw post stond niet hoeveel gram er in je pak bonen zat.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 19:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
500 gram bonen is 500 gram gemalen koffie, denk ik
Oh, in m'n hoofd had ik het erbij gezetquote:Op vrijdag 27 juni 2025 19:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
in jouw post stond niet hoeveel gram er in je pak bonen zat.
maar dat stond dus alleen in je hoofdquote:Op vrijdag 27 juni 2025 19:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh, in m'n hoofd had ik het erbij gezet
Ga vast op het perron staan, lekker koel!quote:Op vrijdag 27 juni 2025 19:35 schreef Nattekat het volgende:
20 minuten maar, nu heb ik een half uur over
Kun je ons hier gaan vervelen, en dan even niet opletten en de trein missen, en dan nog 2 uur moeten wachtenquote:Op vrijdag 27 juni 2025 19:35 schreef Nattekat het volgende:
20 minuten maar, nu heb ik een half uur over
quote:Op vrijdag 27 juni 2025 19:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je ons hier gaan vervelen, en dan even niet opletten en de trein missen, en dan nog 2 uur moeten wachten
ik vind @kwiwi wel iemand voor een paardquote:Op vrijdag 27 juni 2025 19:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een kat of zo'n boerderijdier, een geit of een schaap, of gewoon een koe
Leuk tochquote:
Neuh, kwiwi is geen paardenmeisjequote:Op vrijdag 27 juni 2025 19:40 schreef mschol het volgende:
[..]
ik vind @:kwiwi wel iemand voor een paard
Nee ben echt geen paardenmens. Véél te veel werk. En het stinkt altijd in een stalquote:Op vrijdag 27 juni 2025 19:40 schreef mschol het volgende:
[..]
ik vind @:kwiwi wel iemand voor een paard
EN dat was niet van tevoren al bekend?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 19:44 schreef Nattekat het volgende:
Morgen wordt wel echt een slachtpartij bij het weggaan. F1 is het laatste van de dag.
Het is nu toch van tevoren?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 19:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EN dat was niet van tevoren al bekend?
Vindt tante Nizzie vast niet ergquote:Op vrijdag 27 juni 2025 19:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan kan ik jullie daarna weer 2 uur vervelen
quote:Op vrijdag 27 juni 2025 19:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee ben echt geen paardenmens. Véél te veel werk. En het stinkt altijd in een stal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 juni 2025 19:57 schreef kwiwi het volgende:
Nou Venti is er hoor jongensHij moest even aan me wennen, maar we zitten nu samen tv te kijken op de bank
Super stil beestje. Laat 'm straks ook in de slaapkamer slapen denk ik
![]()
Ga de KSC vanaf nu dagelijks volspammen met foto's van m'n nieuwe vriendje, want ik weet dat iedereen daar met smart op zit te wachten
Leuk snoetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is het een mannetje?
quote:Op vrijdag 27 juni 2025 19:57 schreef kwiwi het volgende:
Nou Venti is er hoor jongensHij moest even aan me wennen, maar we zitten nu samen tv te kijken op de bank
Super stil beestje. Laat 'm straks ook in de slaapkamer slapen denk ik
![]()
Ga de KSC vanaf nu dagelijks volspammen met foto's van m'n nieuwe vriendje, want ik weet dat iedereen daar met smart op zit te wachten
Wat een leukerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
Oh even kijken.. Nee denk een vrouwtje, er bungelt niks onderquote:Op vrijdag 27 juni 2025 20:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Leuk snoetjeIs het een mannetje?
het is wel een raddraaier volgens mijquote:Op vrijdag 27 juni 2025 20:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Leuk snoetjeIs het een mannetje?
zit wel een gat inquote:Op vrijdag 27 juni 2025 20:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh even kijken.. Nee denk een vrouwtje, er bungelt niks onder
[ afbeelding ]
Ik wist niet dat je een pakje kreegquote:Op vrijdag 27 juni 2025 20:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wie had gezegd dat mijn pakje vandaag niet zou komen?
ik denk je bezorgerquote:Op vrijdag 27 juni 2025 20:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wie had gezegd dat mijn pakje vandaag niet zou komen?
Geloof dat het maandag op bezorgtijd vrijdag stond.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 20:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je een pakje kreeg
Mijn pakje is ook nog onderweg, maar nog niet door PostNL ontvangen.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 20:12 schreef mschol het volgende:
mijn pakje is nog onderweg, maar wellicht past die in de brievenbus
ohh, postnlquote:Op vrijdag 27 juni 2025 20:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mijn pakje is ook nog onderweg, maar nog niet door PostNL ontvangen.
Sorryquote:Op vrijdag 27 juni 2025 20:50 schreef Ama het volgende:
Zo matig als je ineens iemand tegenkomt die je eigenlijk niet weer hoefde te zien. Ik hoopte nog dat hij me zo snel niet zag maar helaas.
En een maandje hont?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 21:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Even uitgerekend een jaartje stroom inclusief huur zonnepanelen heeft mij 21 euro gekost. Das best netjes.
inentingen, dierenarts, hondenbelasting.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 21:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Hondenvoer en snacks
Straks meer verwarmingskosten
Elektrische fiets
Extra slijtage schoenen
Ook ja. Duur dingetje die hontquote:Op vrijdag 27 juni 2025 21:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
inentingen, dierenarts, hondenbelasting.
Alestorm?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 21:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ook genoten van de mannen uit Perth
Jaquote:
Tofquote:Op vrijdag 27 juni 2025 21:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja
Net lieten ze FUCKED WITH AN ANCHOr zien van hun PinkPop optreden NPO3
Het hele optreden staat overigens op YouTube. Heb ik woensdag al gekeken en was tof
quote:Op vrijdag 27 juni 2025 21:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
We liggen inmiddels lekker in bed![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 27 juni 2025 21:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Moet je je eens voorstellen wat het niveau in ONZ is.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 21:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
Gepost in een topic in NWS en het lijkt of het wel ONZ is.....
Venti heeft verrekt mooie kleuren.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 21:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daar kom ik echt liever niet... Ooit wel geweest. Maar dat was vooral in mijn begintijd op FOK! En dat is echt al lang geleden. en daarna nog sporadisch ooit eens gekeken. Als iemand een topic linkte ofzoquote:Op vrijdag 27 juni 2025 21:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Moet je je eens voorstellen wat het niveau in ONZ is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |