Daar moest ik eerst ook aan wennen. Dat is zo jammer. Het werd me een paar jaargeleden duidelijk bij een video van Baudet. Dat leek bijna de nieuwe Jezus DailaLama.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 12:34 schreef Fok-it het volgende:
Reacties op YouTube zijn tegenwoordig voornamelijk AI-bots, propaganda trollen of mensen die er alles aan doen een viral comment te posten. Daar mis je niet veel aan
Ja ze weten bepaalde kanalen perfect te vinden en daar komen ze als bijen collectief op af. Kanaal van Maarten van Rossem heeft ook een hoog wapgehalte in de comments altijdquote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daar moest ik eerst ook aan wennen. Dat is zo jammer. Het werd me een paar jaargeleden duidelijk bij een video van Baudet. Dat leek bijna de nieuwe Jezus DailaLama.
Neuken ? En wanneer schikt het?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:14 schreef SebbeSwensje het volgende:
Mensen op internet zijn sowieso niet echt. Die worden pas gemaakt als ik er contact mee zoek.
Leg eens uit. Ik vind er vaak interessante commentaren en inzichten. Vaak gaat het verder dan het geposte onderwerp.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 15:11 schreef Jahr00n het volgende:
je moet je wel echt vervelen wanneer je youtube reacties gaat lezen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |