Heb je die zelf ? En honden en katten ?quote:
Nee maar die scoort wel het beste, specifiek voor honden/katten scoort hij ook 4.84/5.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 11:00 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Heb je die zelf ? En honden en katten ?
…”ís duur..” en …”kóst veel…”quote:Op vrijdag 27 juni 2025 11:02 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Nee maar die scoort wel het beste, specifiek voor honden/katten scoort hij ook 4.84/5.
Zou het zelf alleen niet voor over hebben want kost duur.
En ik vind op mijn beurt 'want kost duur' gewoon een ontiegelijk leuke uitspraak!quote:
Ik zal eens kijken maar ik wil eigenlijk niet zon dure hebben ,quote:Op vrijdag 27 juni 2025 11:02 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Nee maar die scoort wel het beste, specifiek voor honden/katten scoort hij ook 4.84/5.
Zou het zelf alleen niet voor over hebben want kost duur.
De katten komen niet buiten denk ik? Dus je hebt geen zand. ? Dat alle haren weg zijn is al een pluspunt want ik lees overal dat alle robots moeite hebben met haarquote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:18 schreef Estate2 het volgende:
Wij hebben een Ecovacs Deebot T10 denk ik, geen honden maar wel 6 langhaar katten. Werkt prima, doet iedere dag zijn rondje en alleen in het weekend wordt er echt gestofzuigd. En robot wordt dan ook geleegd en gereinigd.
Werkt goed genoeg voor ons en dit type kost niet duur..![]()
We hebben geen kleden en stofzuiger doet alleen beneden.
oh die gaat het zeker niet worden 1400 euro 🙈quote:Op vrijdag 27 juni 2025 15:53 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken maar ik wil eigenlijk niet zon dure hebben ,
Tja, je vraagt om de beste... 🏋🏽quote:Op vrijdag 27 juni 2025 15:58 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
oh die gaat het zeker niet worden 1400 euro 🙈
Ja dat is zo 😏quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |