Ik heb wel eens zoveel muggenbeten op mijn enkel gehad dat het fucking dik werd, normaal geen allergische reactie maar volgens mijn kan het ook teveel wordenquote:Op donderdag 26 juni 2025 21:39 schreef vogeltjesdans het volgende:
TS slaapt vanavond met het raam open.
258 muggen vinden dit leuk.
Ik drink helaas niet zo heel veel en vandaag helemaal niets op, ik lig nu lekker in bed af te trekken en ik hoor een mugquote:Op donderdag 26 juni 2025 23:01 schreef Näsenbar het volgende:
Zorgen dat er genoeg alcohol in je bloed zit waardoor die muggen te lam worden om te prikken.
Werkt dat echt? Ik heb spray in zo'n gele fles die je dan op je armen benen spray en het lijkt af en toe te werkenquote:Op donderdag 26 juni 2025 22:34 schreef smizy het volgende:
HG muggenstekker FTW...en nee ik verkoop ze niet maar geen ranzige geur en slaap al weken heerlijk door.
Hier werden we meerdere dagen compleet lek geprikt. Nu hangen er in 3 slaapkamers 1 sinds een paar weken (aantal uur in de avond) en geen mug meer gehoord of gezien.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 01:40 schreef Hogwarts het volgende:
[..]
Werkt dat echt? Ik heb spray in zo'n gele fles die je dan op je armen benen spray en het lijkt af en toe te werken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |