De grote vragen des levens blijven vaak op zich wachtenquote:Op donderdag 26 juni 2025 20:11 schreef FlippingCoin het volgende:
maar je gaat niet snel een reactie krijgen wss, getuige de user score is laffer al lang niet online geweest
En de antwoorden al helemaal. Ze verwachten namelijk dat we het helemaal zelf uitdokteren, niemand gaat ons helpen met de waarheidsvinding.quote:Op donderdag 26 juni 2025 20:15 schreef roos94 het volgende:
[..]
De grote vragen des levens blijven vaak op zich wachten
Jawel hoor.quote:Op donderdag 26 juni 2025 20:11 schreef FlippingCoin het volgende:
maar je gaat niet snel een reactie krijgen wss, getuige de user score is laffer al lang niet online geweest
Kun je geen leuke kees&co anekdotes delen of zo ik vraag niet om haar pincodequote:Op donderdag 26 juni 2025 22:59 schreef laffer het volgende:
[..]
Jawel hoor.
En ja ze was m`n buurvrouw, ze is nu verhuisd.
En verder laat ik er niets over los. Privacy
Ik kan allesquote:Op vrijdag 27 juni 2025 09:48 schreef SebbeSwensje het volgende:
Waarom kan @:roos94 wel mensen laten verschijnen en als ik verzoekjes doe krijg ik fucking Tjarda lookalikes? Deze wereld is echt kapot.
oh je user score leek/lijkt erop alsof je al jaren niet meer online was/bentquote:Op donderdag 26 juni 2025 22:59 schreef laffer het volgende:
[..]
Jawel hoor.
En ja ze was m`n buurvrouw, ze is nu verhuisd.
En verder laat ik er niets over los. Privacy
Dat was hij ook nietquote:Op vrijdag 27 juni 2025 20:40 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
oh je user score leek/lijkt erop alsof je al jaren niet meer online was/bent
hemelte!quote:Op vrijdag 27 juni 2025 20:41 schreef roos94 het volgende:
[..]
Dat was hij ook niet
Ik heb hem gereanimeerd
Oh, en dan kan ik geen reactie geven op roos.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 20:40 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
oh je user score leek/lijkt erop alsof je al jaren niet meer online was/bent
jouw laatste slotje is een collectors item, eentje van sked, misschien wel zijn laatstequote:Op vrijdag 27 juni 2025 20:50 schreef laffer het volgende:
[..]
Oh, en dan kan ik geen reactie geven op roos.
Maar ff serieusquote:Op vrijdag 27 juni 2025 20:50 schreef laffer het volgende:
[..]
Oh, en dan kan ik geen reactie geven op roos.
Ja, natuurlijk, ooit een keertje uitgenodigd bij de op name.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 20:54 schreef roos94 het volgende:
[..]
Maar ff serieus
Heb je ooit met haar gesproken over de serie
Fijn om te horenquote:Op vrijdag 27 juni 2025 21:04 schreef laffer het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk, ooit een keertje uitgenodigd bij de op name.
Ik mocht in de regie-kamer kijken en kreeg een rond leiding.
Verder over kees&ko weet ik net zo min zoals jij.
En verder was het een hele lieve buurvrouw, waar ik een heel normaal contact mee had.
Ja die heb ik ook gezien hier.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 21:12 schreef roos94 het volgende:
[..]
Fijn om te horen
Simone kleinsma ook weleens gezien in je straat?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |