Is Duitsland een vakantiebestemming voor Nederlanders?quote:Op donderdag 26 juni 2025 16:18 schreef SebbeSwensje het volgende:
Beetje dimmen maat, in Duitsland zijn het juist de Nederlanders die zich niet kunnen gedragen en door de knappe en competente hermandad moeten worden gecorrigeerd.
Duitsers hierquote:Op donderdag 26 juni 2025 17:06 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Ik zie vaak Duitsers hier. En die Duitse vrouwen zien er vaak wel neukbaar uit.
Tot je ze hoort praten. Is totaal niet geilquote:Op donderdag 26 juni 2025 17:06 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Jup.quote:Op donderdag 26 juni 2025 16:19 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Is Duitsland een vakantiebestemming voor Nederlanders?
Fact check!quote:Op donderdag 26 juni 2025 17:06 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Ze worden zelf wel bijna overal geil van.quote:Op donderdag 26 juni 2025 17:21 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Tot je ze hoort praten. Is totaal niet geil
Zo'n Helga die bevelen snauwt terwijl ze met ritmisch kletsende jetsers op en neer gaat op je paarsgepunte lansquote:Op donderdag 26 juni 2025 17:21 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Tot je ze hoort praten. Is totaal niet geil
Ik heb het idee dat Duitse wijven wel heel dominant zijn altijdquote:Op donderdag 26 juni 2025 21:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zo'n Helga die bevelen snauwt terwijl ze met ritmisch kletsende jetsers op en neer gaat op je paarsgepunte lans![]()
Duitsers zijn een verademing in Hotels (mits je natuurlijk niet naar Tokkietenten gaat zoals jij). Probeer eens een hotel vol Russen of Engelsen, LOL, dan ben je een roepert met een schrale poepert.quote:Op donderdag 26 juni 2025 16:06 schreef SuperNeger het volgende:
Dus ik was laatst voor het eerst in een hele lange tijd een weekje weg. Ik had echt een mooi hotel geboekt in Spanje, 4 sterren, zakelijk hotel dus geen all inclusive tokkie shit of wat dan ook. Maar helaas waren er met mij ook een paar Duitsers. Of meerdere groepen eigenlijk. En het viel me echt op wat een ongelooflijke, tsja hoe zeg je zoiets netjes, kankerlijers dat zijn zeg. Jeetje mina oh mijn hoedje oh mijn hemeltje.
Een paar dingen die mij gelijk opvielen was gewoon het zelfingenomen egoïsme.
Allereerst legde die teringlijers al handdoeken neer bij het zwembad terwijl ze er nog niet eens gebruik van maakte. Nu kan het zijn dat je eventjes 5 of zelfs 15 minuten naar de wc moet. Maar als een handdoek een ligstoel langer dan 15 minuten bezet houdt zou je gewoon je plaats moeten verliezen.
Verder zijn ze buitengewoon onbeschoft naar de bediening toe. Soms kwam er zo'n vriendelijke knul of vriendelijk meisje even wat te eten of drinken naar hun tafel brengen. En in plaats van even opzij leunen, vriendelijk lachen en dankjewel zeggen negeerde ze die mensen gewoon volkomen. Bijna nog geïrriteerd raken dat ze hun verhaal bijna moesten onderbreken of even opzij moesten leunen zodat die mensen de borden en glazen netjes neer konden zetten.
Het is dat ik in een goede bui was anders had ik er echt bijna wat van gezegd.
Klacht: Duitse toeristen op vakantie
Na Spanje de grootste, heeft jaren geleden Frankrijk al ingehaald.quote:Op donderdag 26 juni 2025 16:19 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Is Duitsland een vakantiebestemming voor Nederlanders?
Sorry hoor maar als ik het zou verzinnen zou het wel leuker zijn dan dit. Dit is wat ik heb meegemaakt en dit is waar je het dus mee moet doen.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 17:14 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Duitsers zijn een verademing in Hotels (mits je natuurlijk niet naar Tokkietenten gaat zoals jij). Probeer eens een hotel vol Russen of Engelsen, LOL, dan ben je een roepert met een schrale poepert.
Verder is het natuurlijk een volkomen verzonnen verhaal waar je mee in wilt spelen op vooroordelen en aandacht vraagt.
Is me nooit opgevallenquote:Op vrijdag 27 juni 2025 17:15 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Na Spanje de grootste, heeft jaren geleden Frankrijk al ingehaald.
Dat is omdat je alleen achter je beeldscherm je bek open trekt.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 17:03 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat Duitse wijven wel heel dominant zijn altijd
Is ook zo omdat dat is aangeleerd na de oorlog. Mannen zijn kut en pussy vrouwen zijn strong en alles aldus de Manuela Schneiderschwein.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 17:03 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat Duitse wijven wel heel dominant zijn altijd
Als er vrouwen luidruchtig zijn, zijn het wel Hollandsequote:Op vrijdag 27 juni 2025 17:31 schreef Hogwarts het volgende:
[..]
Is ook zo omdat dat is aangeleerd na de oorlog. Mannen zijn kut en pussy vrouwen zijn strong en alles aldus de Manuela Schneiderschwein.
LOL Je beschrijft echt Hollanders hier.quote:Misplaatste arrogantie altijd bij de meeste Duitsers, kitsch, arrogant,
De grote steden zitten vol met haat-baarden, vluchtelingen, junks, dealers, daklozen en marginalen. Wanneer was je voor het laatst in deze steden? Of vind jij de zelfkant leuk? Vooral bij de stations zie je dit. Ik woon al meer dan 25 jaar in Duitsland en het wordt steeds erger. Ghettovorming op grote schaal, en niemand die het wil erkennen, net als de banlieues in Frankrijk.quote:De grote steden zijn opzich wel leuk, Hamburg, Berlijn etc. Maar dat is nou niet echt wat je noemt Duitsland.
Zo vermoeiend weer.... Alleen Piet Verdriet weet hoe het werkt... Man van de Wereld.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 17:14 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Duitsers zijn een verademing in Hotels (mits je natuurlijk niet naar Tokkietenten gaat zoals jij). Probeer eens een hotel vol Russen of Engelsen, LOL, dan ben je een roepert met een schrale poepert.
Verder is het natuurlijk een volkomen verzonnen verhaal waar je mee in wilt spelen op vooroordelen en aandacht vraagt.
quote:Op vrijdag 27 juni 2025 17:40 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Als er vrouwen luidruchtig zijn, zijn het wel Hollandse
[..]
LOL Je beschrijft echt Hollanders hier.
[..]
De grote steden zitten vol met haat-baarden, vluchtelingen, junks, dealers, daklozen en marginalen. Wanneer was je voor het laatst in deze steden? Of vind jij de zelfkant leuk? Vooral bij de stations zie je dit. Ik woon al meer dan 25 jaar in Duitsland en het wordt steeds erger. Ghettovorming op grote schaal, en niemand die het wil erkennen, net als de banlieues in Frankrijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |