abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218048931
Hilariteit om douche-ongelukje van beïnvloeder Rhodé Kok: ‘Naakt keek ik de buurman aan door het raam’

Beïnvloeder en youtuber Rhodé Kok (20) gaat in korte tijd viraal met een opmerkelijke video. Daarin doet ze alsof ze meldt dat ze gaat verhuizen, maar dat is een grapje. Ze wil alleen haar overbuurman niet meer onder ogen komen na een incidentje bij het douchen donderdagochtend.

De woningen van beïnvloeders spreken vaak tot de verbeelding bij fans, dus hun interesse is meteen gewekt als Kok op TikTok vertelt dat haar huis te bezichtigen is. Want ‘alles komt tot een einde’ en ze gaat verkassen.

Belangstellenden zien dan meteen het grote raam in haar woonkamer, zegt ze. Maar dan blijkt dat Kok helemaal niet gaat verhuizen; ze wil naar eigen zeggen vooral in een ‘diep donker hol’ kruipen vanwege een incidentje bij dat raam.

„Wat ik vanochtend had... Ik wou gaan douchen en net voordat ik de douche in stapte, dacht ik: ik mis nog een lekker muziekje. Maar mijn box stond in de keuken. Dus ik dacht: ik ren nog heel even snel die keuken in en ik pak hem, en weer terug.”

Kok dacht kennelijk niet aan het volgens haar enorme raam. „Ik had vol oogcontact met mijn overbuurman. Ik naakt, hij niet. Ik wel, nogmaals. Dat is niet tof. Voor hem niet, voor mij niet.” Ze grapt dat ze zichzelf direct ‘op de grond heeft geworpen’. „Daar heb ik een tijdje gelegen, uit schaamte.”
Nu nog terug

Ze moest natuurlijk ook nog terug. „Ik heb de moed verzameld (...), de box bij mijn kont gehouden en ben zo terug gerend. Dat soort dingetjes kunnen wel gebeuren in het appartement”, grijpt ze terug op het verhuisgrapje. „Mail me vooral als je wilt bezichtigen, want ik moet hier weg. Zo snel mogelijk.”

De video trok al snel meer dan duizend views per minuut, na drie uur staat de teller op 190.000 views en 24.000 likes. Fans vinden het voorval hilarisch. ‘Is het huis van de buurman ook te koop?’, grapt iemand. ‘Gordijnen zijn echt een mooie uitvinding.’
Naar de wc in AH

Rhodé Kok is met 1,3 miljoen volgers een van de grootste Nederlandstalige tiktokkers. Ze zingt soms ook en is met eigen series succesvol op YouTube. Het gerucht gaat dat ze in een nieuw seizoen van Het perfecte plaatje zit.

Eerder kwam ze in het nieuws met haar opmerkelijke ontboezeming over de nood om naar het toilet te gaan bij elk bezoek aan de supermarkt, waarin zij lang niet de enige bleek te zijn. Ook haar pleidooi voor meer respect voor roodharigen ging viraal.

Bron: https://www.ad.nl/show/hi(...)r-het-raam~aa79d1a9/
pi_218048932
Waarom kijken/klikken mensen op dit soort totaal oninteressante meuk?
pi_218048942
'Dat is niet tof. Voor hem niet, voor mij niet'.

Mwoah.
pi_218048967
quote:
6s.gif Op donderdag 26 juni 2025 14:03 schreef Solispolar het volgende:
'Dat is niet tof. Voor hem niet, voor mij niet'.

Mwoah.
Dit kan pas beoordeeld worden nadat we foto's vanuit het perspectief van de buurman gezien hebben.
pi_218048974
Foto of het is Niet gebeurd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')