Klimaat=doodquote:Het is door het sombere weer van donderdag misschien nog lastig voor te stellen, maar de temperaturen lopen de komende dagen weer flink op. Vooral na het weekend wordt het warm. Het kan dan 35 graden worden. Lokaal is er kans op een hittegolf.
Dat wordt smeren met Niveaquote:Op donderdag 26 juni 2025 13:00 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
Klimaat=dood
Rip aan mijn zweterige bilnaadje.
En oma thuislatenquote:Op donderdag 26 juni 2025 13:02 schreef Professionele-Idioot het volgende:
[..]
Dat wordt smeren met Nivea
Een wat?quote:Op donderdag 26 juni 2025 13:43 schreef augurk2025 het volgende:
Ik ben in Irak geweest in de woestein waar het 44 graden was. Aansteller
Een bachelor of master in schermkijken zie ik. Toegelaten.quote:Op donderdag 26 juni 2025 13:55 schreef Professionele-Idioot het volgende:
[..]
Als mijn broer @:Kortak maar mee mag.
Een woestijn schrijf je zo. En niet met "ei". Lul niet.quote:Op donderdag 26 juni 2025 15:34 schreef augurk2025 het volgende:
[..]
Gewoon een normaal Nederland woord. Ben je een kleuter ofzo dat je nog niet alle woorden kent
je moerquote:Op donderdag 26 juni 2025 15:47 schreef YoopY het volgende:
[..]
Een woestijn schrijf je zo. En niet met "ei". Lul niet.
Waar woon jij?quote:Op donderdag 26 juni 2025 16:48 schreef Managarm het volgende:
Amateurs, komende week voor ons:
[ afbeelding ]
Best treurig dat de naam van de recreatiezaal in je kliniek een spelfout bevat.quote:Op donderdag 26 juni 2025 13:43 schreef augurk2025 het volgende:
heb je permanente zonnesteek opgelopen in Irak?quote:
Ik ben in een sauna geweest waar het 90 graden was. Aanstellerquote:Op donderdag 26 juni 2025 13:43 schreef augurk2025 het volgende:
Maak Stein nou niet woest!quote:Op donderdag 26 juni 2025 15:47 schreef YoopY het volgende:
[..]
Een woestijn schrijf je zo. En niet met "ei". Lul niet.
Lekker man, het wordt hier nog iets warmerquote:Op donderdag 26 juni 2025 16:48 schreef Managarm het volgende:
Amateurs, komende week voor ons:
[ afbeelding ]
Hopelijk is de volgende zomerstorm iets minder heftig, hier zijn mensen hun druiven kwijtgeraakt door de hagel.quote:Op donderdag 26 juni 2025 19:11 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Lekker man, het wordt hier nog iets warmermaar we zijn dan ook buren
quote:Op donderdag 26 juni 2025 19:27 schreef Managarm het volgende:
[..]
Hopelijk is de volgende zomerstorm iets minder heftig, hier zijn mensen hun druiven kwijtgeraakt door de hagel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |